Gå til innhold

Hvem er lurest å ligge med?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg gjorde mye rart som 20-åring. Me jeg hadde aldri ligget med en mann på 40, da hadde jeg vært greit på kjøret. Og sikkert totalt ukritisk og full av kjønnssykdommer. Hvis hun sier ja, så er det sikkert noe galt med henne. Med mindre du ser ut som Brad Pitt, da er det faktisk unntak. 

Du ligger selvfølgelig med den single nabodama på din egen alder. 

(Trolletråder hører forresten til helga. Til nøds på torsdag etter klokken 22:00 hvis man har vært hard på flaska). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hvorfor det? Ingen gidder jo leke med mindre attraktive damer enn man må. Så så lenge man har mulighet å ligge med attraktive 21-åringer så gjør man jo helt klart det kontra en pæreformet 44-åring

Anonymkode: d9ab3...ef9

Dette. Har selv ei på noen og 30 som er interessert i meg  men som overhodet ikke ser ut i måneskinnet, selvinnsikt virker det som om hun ikke har.

Hun har faktisk ingen egenskaper som jeg liker ved henne.

Har man sjansen og begge vil, så synes jeg de skal få lov til det uten og bli shamet som noen avvikere.

Anonymkode: 7d17a...946

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bimbo skrev (5 timer siden):

Hvis du har sjans på alle disse tre som mann i 40 åra så klarer du sikkert finne ei fjerde dame uten så mye drama-potensial😅

Dette. 

Drama er ikke noe moro. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

En singel nabodame?
En singel dame på jpbb?
Naboens datter (singel) på 21 som bor hjemme? (Hun flytter på hybel i januar)

Mann i 40-årene her.

Anonymkode: 63884...c3c

Dette krever litt forskning. Nå er det julebordsesong så begynn med den single dama på jobb. Så fortsetter du med den single nabodama litt hemmelig også kan du sjonglere med hun som har flyttet på hybel etter jul.

Så regner jeg med at du avgir rapport sånn ca i februar om hvordan det går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

En singel nabodame?
En singel dame på jpbb?

Mann i 40-årene her.

hun på 21 ,hun legger ikke mer i det enn det det er.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer litt an på om det er snakk om sidesprang eller ikke, men jeg tror kanskje uansett jeg ville gått for nabodama om jeg MÅTTE ha sex med en av de. Har brent meg på å pule på jobb og 21-åringen er for ung for meg, og du risikerer du en sint pappa som brenner ned huset ditt.

Det er sannsynligvis ikke lurt å ligge med noen av de.

Anonymkode: afcac...672

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

En singel nabodame?
En singel dame på jpbb?

Mann i 40-årene her.

Det riktige svaret er; meg.

De tre er den samme (du jobber sammen med 21-årige datteren til naboen). Siden jeg var den eneste i tråden som forstod dette, er det altså jeg som er den lureste.

Dessverre for deg er jeg ikke interessert. 

Anonymkode: 5b46b...aa4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

En singel nabodame?
En singel dame på jpbb?

Mann i 40-årene her.

Du har blitt kjent med alle ?

Anonymkode: e89a9...941

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kullsyrevann skrev (6 timer siden):

Jeg gjorde mye rart som 20-åring. Me jeg hadde aldri ligget med en mann på 40, da hadde jeg vært greit på kjøret. Og sikkert totalt ukritisk og full av kjønnssykdommer. Hvis hun sier ja, så er det sikkert noe galt med henne. Med mindre du ser ut som Brad Pitt, da er det faktisk unntak. 

Du ligger selvfølgelig med den single nabodama på din egen alder. 

(Trolletråder hører forresten til helga. Til nøds på torsdag etter klokken 22:00 hvis man har vært hard på flaska). 

Drikker du mye kullsyrevann?

Anonymkode: 03aaf...94c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Dette. Har selv ei på noen og 30 som er interessert i meg  men som overhodet ikke ser ut i måneskinnet, selvinnsikt virker det som om hun ikke har.

Hun har faktisk ingen egenskaper som jeg liker ved henne.

Har man sjansen og begge vil, så synes jeg de skal få lov til det uten og bli shamet som noen avvikere.

Enda en som sitter i kjelleren til mor og leker kjekk tastaturwarrior. Hvorfor gidder du sitte på et kvinneforum som helt anonym og snikskryte slik. Fremstiller deg selv som verdens største drittsekk også. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

En singel nabodame?
En singel dame på jpbb?

Mann i 40-årene her.

Hvorfor ligge med noen av dem? Vil de ligge med deg?

Anonymkode: e07f7...f19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke hun på 21, hun er sikkert superfruktbar og når hun er naboen din så har hun også all info hun trenger for å få inndrevet barnebidrag. Jenter på 21 år puler stort sett dobbelt så gamle menn av to grunner: de får betalt, eller de vil ha en baby.

Og ikke hun du jobber sammen med, uavhengig av alder, det blir garantert drama.

Så ta den single nabodama, og vær grundig med prevensjon!

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant80 skrev (13 timer siden):

Enda en som sitter i kjelleren til mor og leker kjekk tastaturwarrior. Hvorfor gidder du sitte på et kvinneforum som helt anonym og snikskryte slik. Fremstiller deg selv som verdens største drittsekk også. 

Fordi det er sant? 

1. Man blir ikke sammen med noen pga veldedighet, men fordi man liker noe ved den personen det kan være utseendet, personligheten eller noe annet, hun som er interessert har ingen av de egenskapene.

2. Man må gjerne bli sammen med folk, men da er det vel en fordel og sjekke hvor man selv ligger på skalen, jeg selv gidder ikke og prøve meg på supermodeller, fordi de har jeg ikke sjans på.

3. Hvorfor er jeg en drittsekk? Er det pga måten jeg ordla meg på? Eller er det fordi jeg ikke driver med veldedighetsdating?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Fordi det er sant? 

1. Man blir ikke sammen med noen pga veldedighet, men fordi man liker noe ved den personen det kan være utseendet, personligheten eller noe annet, hun som er interessert har ingen av de egenskapene.

2. Man må gjerne bli sammen med folk, men da er det vel en fordel og sjekke hvor man selv ligger på skalen, jeg selv gidder ikke og prøve meg på supermodeller, fordi de har jeg ikke sjans på.

3. Hvorfor er jeg en drittsekk? Er det pga måten jeg ordla meg på? Eller er det fordi jeg ikke driver med veldedighetsdating?

Det er sant slik du ser det,men som i aller høyeste grad fremstilles som du er verdens største løk. Uansett dette kan være en gutt på 14 for alt jeg vet,så orker ikke diskutere. Du vet godt det er på kanten,ellers ville du ikke skrevet det som anonym. For hvem vil ha noe slikt på seg..

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant80 skrev (På 7.11.2024 den 20.19):

Det er sant slik du ser det,men som i aller høyeste grad fremstilles som du er verdens største løk. Uansett dette kan være en gutt på 14 for alt jeg vet,så orker ikke diskutere. Du vet godt det er på kanten,ellers ville du ikke skrevet det som anonym. For hvem vil ha noe slikt på seg..

Jeg er nok ikke en gutt på 14 nei. Jeg er i 30 årene, greit nok jeg kunne kanskje formulert meg litt annerledes, men med alt greiene som har vært med hu her så blir jeg forbanna bare jeg ser en melding fra hu.

Også ang det og skrive med fullt brukernavn på seksualforumet, hvorfor folk i det hele tatt finner på og gjøre det er for meg en gåte, jeg har skrevet her inne flere ganger, men jeg poster aldri ting led brukernavn fordi jeg ikke vil at folk skal kunne koble ting sammen.

Jeg jegver hyper paranoid når det kommer til slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jenta på 21 år. Hu er nok i best stand, finest kropp og deiligst på alle måter. Menn bryr seg jo om det, annet er ikke så viktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Adrenalina1 skrev (12 timer siden):

Hvorfor er ikke kg døpt om til idiotguiden?

Vi kaller det incelguiden. 

Har gjort det en stund 🤣

Anonymkode: 7e358...65e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...