Gå til innhold

Naglebelte

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg har en ganske rocka stil, og lurer på om naglebelter er helt teit nå, siden alle fjortissene gikk med det for et år siden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De som fjortisene gikk/går med er vel ikke helt det samme som de "harde" folka går med hvis du skjønner :P

Jeg går med naglebelter men kjøper dem ikke på Bik Bok heller...

Uansett, hvis du virkelig har en rocka stil burde vel ikke mote bety så mye for deg... Eller, rocka kan vel egentlig bety så mangt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pfft, gå med det du vil, du. Gi faen i hva andre synes. Dessuten, kanke huske at fjortiser gikk med naglebelte ifjor? Anyway, jeg går ihvertfall i det og jeg er 18. ;)

Endret av Freckles
Lenke til kommentar
Del på andre sider

syns det ser litt "ooo så hard jeg er" ut, men det er mange ting i min stil andre folk ikke liker så hvorfor ikke kjøre på? :) Goth er ikke mote lenger heller, så du slipper de fjortisene med samme belte som deg iallfall :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kommer jo helt an på sammensetningen da. Man kan være rocka med naglebelte, eller man kan være "overgoth" med naglebelte. Har man stilen, så har man den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Snart medlem*

Har gått med naglebelte i ca 8 år, og kommer til å fortsette med det (er 28 år). Bryr meg ikke om det er ut eller inn. Det passer til stilen min, personligheten min, og dessuten liker jeg naglebelter. Bør faktisk kjøpe meg nytt snart, for det jeg har er ganske så utslitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer jo helt an på sammensetningen da. Man kan være rocka med naglebelte, eller man kan være "overgoth" med naglebelte. Har man stilen, så har man den.

Jeg misliker naglebelter uansett hvilken stil en har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naglebelter var kult og veldig rocka "da jeg var ung" (dvs for 20 år siden hvis dere lurer). Nå er det uansett patetisk, men jeg ser jo stilen resirkuleres til det ugjenkjennelige og smakløse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dersom du er såkalt rocka (et mye misbrukt ord i moteverdenen), så driter du vel i om det er in eller ei..

Jeg elsker mitt gamle naglebelte, passer til alt.. nesten!

Men det finnes en uhorvelig mengde grusomme naglebelter.. ville investert i et svart med pyramidenagler, for den rette "jeg-er-litt-harry-og-rocka-men-ikke-gother-eller-moteslave"-looken (som jeg regner med du vil ha) :)

www.desertpunk.no har noen kule.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 år senere...
Gjest Tardakid
Jeg har en ganske rocka stil, og lurer på om naglebelter er helt teit nå, siden alle fjortissene gikk med det for et år siden?

naglebelte er totaly inn det er ingen ting som er bedre enn nagle belte nesten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes naglebelte kan være kjempe kult! Men foretrekker den rocka stilen over "glam-naglebeltene" i hvitt og gull må jeg innrømme... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syns det ser litt "ooo så hard jeg er" ut, men det er mange ting i min stil andre folk ikke liker så hvorfor ikke kjøre på? :) Goth er ikke mote lenger heller, så du slipper de fjortisene med samme belte som deg iallfall :D

Goth er vel ikke akkurat en mote...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
Gjest Gjest_Oda_*

hei!

selv har jeg en ganske vintage-stil.. synes naglebelte kan være dødskult! naglebelte er noe jeg virkelig syns er tøft for å gjøre et antrekk litt mer maskulint!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er vel når naglebelte er "ut" at vi med rocka stil helst vil bruke det, vel? ;)

Nei da, men bruk nå det du har lyst til! Jeg synes naglebelte er kult. Uansett hvilken trend som er "in".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...