Gjest Gjest Skrevet 27. februar 2006 #1 Del Skrevet 27. februar 2006 Jeg har en ganske rocka stil, og lurer på om naglebelter er helt teit nå, siden alle fjortissene gikk med det for et år siden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 27. februar 2006 #2 Del Skrevet 27. februar 2006 Jeg synes det er det, men smaken er som baken liker du det bør ikke min mening hindre deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polluela Skrevet 28. februar 2006 #3 Del Skrevet 28. februar 2006 De som fjortisene gikk/går med er vel ikke helt det samme som de "harde" folka går med hvis du skjønner Jeg går med naglebelter men kjøper dem ikke på Bik Bok heller... Uansett, hvis du virkelig har en rocka stil burde vel ikke mote bety så mye for deg... Eller, rocka kan vel egentlig bety så mangt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 28. februar 2006 #4 Del Skrevet 28. februar 2006 (endret) Pfft, gå med det du vil, du. Gi faen i hva andre synes. Dessuten, kanke huske at fjortiser gikk med naglebelte ifjor? Anyway, jeg går ihvertfall i det og jeg er 18. Endret 28. februar 2006 av Freckles Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 28. februar 2006 #5 Del Skrevet 28. februar 2006 syns det ser litt "ooo så hard jeg er" ut, men det er mange ting i min stil andre folk ikke liker så hvorfor ikke kjøre på? Goth er ikke mote lenger heller, så du slipper de fjortisene med samme belte som deg iallfall :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinken Skrevet 28. februar 2006 #6 Del Skrevet 28. februar 2006 Naglebelte er ut, ut, ut og skulle aldri vært in. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 28. februar 2006 #7 Del Skrevet 28. februar 2006 Kommer jo helt an på sammensetningen da. Man kan være rocka med naglebelte, eller man kan være "overgoth" med naglebelte. Har man stilen, så har man den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miracl3 Skrevet 28. februar 2006 #8 Del Skrevet 28. februar 2006 Jeg har et hvit belte med sånne nagler/paljetter i gull på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 28. februar 2006 #9 Del Skrevet 28. februar 2006 Men altså, ja, det er jo forskjell på naglebeltene også da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jalileh Skrevet 28. februar 2006 #10 Del Skrevet 28. februar 2006 Leste et sted at nagler o.l. skal bli "inn" nå i sommer for den som lurer. Nagler er ikke min stil, men hver sin smak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Snart medlem* Skrevet 28. februar 2006 #11 Del Skrevet 28. februar 2006 Har gått med naglebelte i ca 8 år, og kommer til å fortsette med det (er 28 år). Bryr meg ikke om det er ut eller inn. Det passer til stilen min, personligheten min, og dessuten liker jeg naglebelter. Bør faktisk kjøpe meg nytt snart, for det jeg har er ganske så utslitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinken Skrevet 28. februar 2006 #12 Del Skrevet 28. februar 2006 Kommer jo helt an på sammensetningen da. Man kan være rocka med naglebelte, eller man kan være "overgoth" med naglebelte. Har man stilen, så har man den. ← Jeg misliker naglebelter uansett hvilken stil en har. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hepp Skrevet 28. februar 2006 #13 Del Skrevet 28. februar 2006 Naglebelter var kult og veldig rocka "da jeg var ung" (dvs for 20 år siden hvis dere lurer). Nå er det uansett patetisk, men jeg ser jo stilen resirkuleres til det ugjenkjennelige og smakløse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 28. februar 2006 #14 Del Skrevet 28. februar 2006 Dersom du er såkalt rocka (et mye misbrukt ord i moteverdenen), så driter du vel i om det er in eller ei.. Jeg elsker mitt gamle naglebelte, passer til alt.. nesten! Men det finnes en uhorvelig mengde grusomme naglebelter.. ville investert i et svart med pyramidenagler, for den rette "jeg-er-litt-harry-og-rocka-men-ikke-gother-eller-moteslave"-looken (som jeg regner med du vil ha) www.desertpunk.no har noen kule. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tardakid Skrevet 5. mai 2009 #15 Del Skrevet 5. mai 2009 Jeg har en ganske rocka stil, og lurer på om naglebelter er helt teit nå, siden alle fjortissene gikk med det for et år siden? naglebelte er totaly inn det er ingen ting som er bedre enn nagle belte nesten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple Diamond Skrevet 5. mai 2009 #16 Del Skrevet 5. mai 2009 Naglebelte er kult! Punktum. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
En som vet Skrevet 5. mai 2009 #17 Del Skrevet 5. mai 2009 Jeg synes naglebelte kan være kjempe kult! Men foretrekker den rocka stilen over "glam-naglebeltene" i hvitt og gull må jeg innrømme... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stillest vann Skrevet 5. mai 2009 #18 Del Skrevet 5. mai 2009 syns det ser litt "ooo så hard jeg er" ut, men det er mange ting i min stil andre folk ikke liker så hvorfor ikke kjøre på? Goth er ikke mote lenger heller, så du slipper de fjortisene med samme belte som deg iallfall :D Goth er vel ikke akkurat en mote... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Oda_* Skrevet 22. mai 2009 #19 Del Skrevet 22. mai 2009 hei! selv har jeg en ganske vintage-stil.. synes naglebelte kan være dødskult! naglebelte er noe jeg virkelig syns er tøft for å gjøre et antrekk litt mer maskulint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Numi* Skrevet 23. mai 2009 #20 Del Skrevet 23. mai 2009 det er vel når naglebelte er "ut" at vi med rocka stil helst vil bruke det, vel? Nei da, men bruk nå det du har lyst til! Jeg synes naglebelte er kult. Uansett hvilken trend som er "in". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå