Gå til innhold

Mannen mener jeg må ta ansvar for barnet når jeg er veldig syk, fordi han er sliten fra jobb

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Herregud! For en tafatt fyr, sliten etter jobb han, fy søren for en udugelig type! Men du som er syk må ta ansvar, aldri om jeg hadde funnet meg i!

Anonymkode: d9a4c...d1b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Idiot.

Hvis han ikke gir seg på det, så får du minne ham om at det blir payback time neste gang HAN er syk. 

Anonymkode: dd65b...4a4

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grüner skrev (1 time siden):

Selvfølgelig bør han ta ansvaret, når du er syk?! Hva slags ekteskap har dere egentlig?

Et ekteskap som nok vil ta slutt innen få år med mindre mannen skjerper seg kraftig, er jeg redd. Sånn oppførsel er ikke et godt tegn!

Anonymkode: dd65b...4a4

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen dere kan ringe for å passe på barnet, jeg tenker på barnet i denne situasjonen...jeg var også sammen med en mann som ikke passet barnet hjemme fra jobb  mens jeg var dø syk i senga...

Anonymkode: 1b532...5a9

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva er hensikten med å skjelle ut og snakke ned mannen til ts? 
Er det ikke barnet og ts som trenger sympati her? 

Hvilken vurdering mannen har gjort på tlf, vet vi ikke. Kanskje mannen skifter mening når han kommer hjem og ser ts?

Mannen kan ha vært en dust, på telefonen i dag, men livet har flere dager enn 6.11.2024 (selv om Trump er blitt president), får vi håpe. 
Ting pleier å ordne seg. 

Anonymkode: 17500...a60

Så mannen besitter ekspertise som tilsier at han er best til å vurdere hvor syk ts er og hvor mye hun orker når han ser henne? 

Mannen fortjener all kritikk som han har fått i denne tråden. Beordre noen opp av sengen og skylde på at han er sliten etter jobb, alvorlig talt. Han burde tenke på at dersom ikke ts hviler nå, kan han ende med å måtte ta seg av barnet alene mye lengre, hvis ts blir så syk at hun i verste fall havner på sykehus.

Anonymkode: a0811...0ee

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har rett, han tar feil.

Hvis han føler seg like dårlig som ved influensa etter jobb, burde han bytte jobb.

Anonymkode: c7f62...36c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For en idiot.

Men seriøst hvorfor er du på tilbudssiden til denne mannen. Hvorfor får han bestemme hvor syk du er og hva du klarer.

Når han begynner å gnåle om at du skal ta barnet fordi han er sliten etter jobb; så svarer du Nei. Nei, jeg er syk, jeg har ikke kapasitet, jeg må holde senga. Du er barnets eneste friske forelder, du tar deg av barnet i dag. 

Anonymkode: 622d4...6bc

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg igjen. Hadde streptokokker, ørebetennelse, nærmere 40 i feber og kraftige bivirkninger fra medisin i form av kvalme og brekninger på samme tid i fjor. Aldri vært så dårlig.

Mannen nektet å delta, jeg måtte både levere og hente i bhg, lage middag og stelle til kvelds. 

Det var en grufull dag.

Heldigvis blir man frisk igjen. Det er vondt og trist å bli så lite verdsatt av den man tror man har nærmest. Fordelen er at nå vet du hvor han står og hva din helse og velvære er verdt i hans øyne.

Hva du velger å gjøre med det er kun opp til deg.

Anonymkode: 8c18c...413

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Kjenner meg igjen. Hadde streptokokker, ørebetennelse, nærmere 40 i feber og kraftige bivirkninger fra medisin i form av kvalme og brekninger på samme tid i fjor. Aldri vært så dårlig.

Mannen nektet å delta, jeg måtte både levere og hente i bhg, lage middag og stelle til kvelds. 

Det var en grufull dag.

Heldigvis blir man frisk igjen. Det er vondt og trist å bli så lite verdsatt av den man tror man har nærmest. Fordelen er at nå vet du hvor han står og hva din helse og velvære er verdt i hans øyne.

Hva du velger å gjøre med det er kun opp til deg.

Anonymkode: 8c18c...413

Er du separert nå?

Anonymkode: 622d4...6bc

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor bli sammen med en mann som ikke forstår sunn fornuft? jeez.. 🤔

Anonymkode: f2862...eb2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble liggende i senga, mannen skjønte at han måtte ta i et tak når han så at jeg faktisk ikke en gang klarte å reise meg. Hadde det ikke vært for det, så hadde jeg planer om å vise han denne tråden. Nå slapp jeg heldigvis det. Bare fort innom her nå for å oppdatere, orker ikke skjerm så mye nå som jeg er så dårlig. Ts

Anonymkode: bd710...41b

• Hjerte 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trist å høre at du har fått barn med en som mangler empati. 

Spør eventuelt moren hans eller andre som kjenner han om hjelp, så kanskje du er heldig han får høre det. 

Når jeg hører sånt, er jeg glad jeg valgte å bli solomor selv om det er beintøft til tider. 

Anonymkode: 324f6...fd6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som har slike menn, tenk dere om! Svært mange blir rammet av alvorlig sykdom i løpet av livet, som f.eks kreft. Barna kan også bli alvorlig syke. Vil dere virkelig ha en sånn partner da? En som er egoistisk og bare tenker på seg selv? I et godt fungerende parforhold der man er glade i hverandre,  så hjelper og støtter man hverandre. Uansett om det er en tøff hodepine eller noe livstruende. 

Anonymkode: 954e8...cb6

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er du sammen med eksen min? Han tror ikke på at folk er syke. Folk som har fatigue etter kreftbehandling kaller han NAV-snyltere og utakknemlig for at legene har gjort de frisk 🙄

Var jeg hjemme fra jobb og sengeliggende og omgangssyke, så forlangte han middag "fra bunnen av" siden jeg hadde vært hjemme og latet meg hele dagen.Klagde også om jeg ikke hadde vasket hele huset i samme slengen.

Han mener også at alkoholikere kan kose seg på fest de også (dvs drikke alkohol). Han synes edru folk på fest er festbrems. Til og med om de er sjåfør for han får de høre hvor kjedelige de er.

Jeg fikk lette komplikasjoner da jeg fødte. Fikk lov til å reise hjem hvis jeg ville. Jeg valgte å bli en uke på sykehuset med babyen. Hjemme var det husarbeide, matlaging og kjøring og henting av eldstemann i barnehagen...

---

Til deg TS så må jeg si at du har funnet deg en mann uten omtanke for andre. Ikke lurt å være i forhold med slike med mindre du vil deg selv vondt.

Anonymkode: e5396...a3e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...