AnonymBruker Skrevet 6. november #1 Del Skrevet 6. november Hei! Vi har aldri vært så heldige at vi har fått lov å få en eldre hund. Det har vi nå❤️ Begynt å merke endring i aktivitetsnivået siste 6 månedene, hunden er 10 år. Når vi nå går lange turer på alt fra 4 til 10 km så er det full gass hele veien, litt på hjemveien er det litt saktere tempo. Når vi kommer hjem å han har lagt seg så stivner han ganske mye, det tar litt tid å reise seg. Utover kvelden løsner det og han er seg selv igjen uten å være noe stiv. Er dette noe vi bare skal regne med pga alderen? Eller bør han allerede nå får noe mot dette. Jeg blir bo også litt støv og stiv etter en slik tur, men det er jo forskjell på meg som menneske og hund. Vi skal på senior sjekk i slutten av måneden, så vi kommer selvfølgelig å ta det opp der også. Anonymkode: b4b58...df9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november #2 Del Skrevet 6. november Det hørtes veldig langt ut for en såpass gammel hund, så jeg ville tatt det som tegn på å begynne å kutte ned! Anonymkode: b409c...4cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november #3 Del Skrevet 6. november AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Det hørtes veldig langt ut for en såpass gammel hund, så jeg ville tatt det som tegn på å begynne å kutte ned! Anonymkode: b409c...4cb Vant med 2-3 mil, så vi har kuttet veldig. Blir stiv på både 4 km og 1 mil, han er ikke klar for å bare rusle i langs grøfta, er leken og løper masse i skogen og bare ligger å piper om det mye mindre enn dette. Jeg tenker mer på at han blir stiv om det er noe man må regne med eller om det bør gjøres noe med. Vet man kan få medisiner for det, men da er de kanskje stive hele tiden? Anonymkode: b4b58...df9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november #4 Del Skrevet 6. november Snakk med dyrlegen, finnes masse gode piller man kan gi hunden som smører ledd og lindrer smerte. Vår hun ble som ny da han fikk dette etter han ble 10 år gammel. Anonymkode: 4e42f...faf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november #5 Del Skrevet 6. november AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Snakk med dyrlegen, finnes masse gode piller man kan gi hunden som smører ledd og lindrer smerte. Vår hun ble som ny da han fikk dette etter han ble 10 år gammel. Anonymkode: 4e42f...faf Var deres stiv hele tiden, eller bare kun etter tur? Ja, må snakke med dyrlegen, ta en senior sjekk på han og sikre oss at han har det bra. Som jeg tror altså, men viktig likevel ❤️ Anonymkode: b4b58...df9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå