AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #1 Del Skrevet 4 timer siden Jeg har tenkt mye i det siste på hvor langt jeg er fra å være den beste versjonen av meg selv ig hva den beste versjonen egentlig er. Føler jeg har mye å gjøre fir å oppnå dette. Er det mange her som føler de er den beste versjonen eller nærme? Eller vet i det heletatt hvordan den beste versjonen er? Anonymkode: f4b7e...c44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr.Anon Skrevet 4 timer siden #2 Del Skrevet 4 timer siden Jeg er per i dag den beste versjonen av meg selv. 3 år siden veide jeg 95kg og var en skikkelig sofagris, jeg tok grep for jeg likte ikke hvordan jeg så meg selv. Nå 3 år senere er jeg i toppform, veltrent og veier 80kg. Trener på treningssenter 5 dager i uken, spiser mye proteiner hver dag og har ett virkelig sunt kosthold! Jeg har aldri følt meg bedre som jeg gjør nå og jeg vet med tid vil det bli enda bedre! Eneste jeg angrer på er at jeg ikke begynte for lenge siden, gikk hele 20åra som en stor slask. Nå som jeg er 32 så kommer jeg aldri til å gå tilbake. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #3 Del Skrevet 4 timer siden Føler absolutt ikke jeg er det nei, er rett og slett lat på fritiden. Leverer på jobb og er flittig og pliktoppfyllende, men etter kl 16 gidder jeg rett og slett ikke mer. Spiser litt usunt, trener lite, gidder ikke gjøre husarbeid annet enn det nødvendigste, orker ikke rydde/vaske bilen, orker ikke vedlikehold av hus og hage annet enn minimumsopplegg osv. bruker altfor mye tid på mobilen, har sluttet å lese bøker, har ingen hobbyer. Vedr utseende så farger jeg håret jevnlig og sminker meg i typ 4 minutter om morgenen. Kjøper sjelden klær og fikser ikke hår utover å vaske det annenhver dag. Hjelpes meg, dette var stusselige greier😅 var i grunnen greit å oppsummere, her må det tiltak inn! Anonymkode: 9b825...abe 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anononyma Skrevet 4 timer siden #4 Del Skrevet 4 timer siden Jeg har jobbet mye med meg selv de siste par årene og vil si jeg er hittil i livet min beste utgave av meg selv - selv om det fremdeles er masse forbedringspotensiale! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #5 Del Skrevet 4 timer siden Jeg er ikke så selvopptatt, jeg er mer opptatt av å være god mot andre. Anonymkode: 9370f...b8c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 4 timer siden #6 Del Skrevet 4 timer siden Psykisk føler jeg at jeg er så god jeg kan være. I forhold til energi og kroppen, så har jeg endel å jobbe med. Det er alltid rom for forbedringer. Ingen er perfekte. Det uperfekte er det perfekte 😉. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #7 Del Skrevet 4 timer siden Tja, kommer an på hvordan man ser det. Jeg gjør for lite av alt- trener for lite, spiser for mye, besøker familie og venner for lite, lærer for lite, gjør for lite husarbeid. Samtidig har det vært MYE tragiske greier i familien de siste to årene, jeg selv er ikke 100% frisk og mye trøtt, men i full jobb og jeg har en litt saktegående hund som krever tur i sitt tempo. Jeg har ikke samvittighet til å gå uten henne for å trene mer selv, har ikke krefter til annen trening OG husarbeid etter jobb, så jeg føler jeg gjør det jeg har kapasitet til akkurat nå selv om jeg burde vært mye bedre på så mangt 😅 Slukker vel mest branner på alle hold, holder hodet over vannet og håper på bedre tider 😇 Anonymkode: 77847...3c5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #8 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg er ikke så selvopptatt, jeg er mer opptatt av å være god mot andre. Anonymkode: 9370f...b8c Så bra👏 ikke nok slike som.deg. Anonymkode: f4b7e...c44 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå