AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #1 Del Skrevet 6 timer siden Jeg har nettopp funnet ut at jeg er gravid med nummer 3, og da begynner jeg å fundere på navn😄 Vi har 2 barn fra før som heter Theodor og Frida, hva kan nummer 3 hete?🤔 Navn vi vurderer er Jente: Anna, Pernille, Klara, Ebba, Solveig, Thale, Sonia, Iben Gutt: Peder, Aksel, Kasper, Alfred, Gustav, Olav, Ludvig Hvilke av disse kan passe - eller har du et nytt forslag?😍 Anonymkode: 4f783...5da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #2 Del Skrevet 6 timer siden Iben og Solveig Gustav og Olav Syns jeg er de fineste💕 Anonymkode: d85a1...45a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #3 Del Skrevet 6 timer siden Gustav og Klara liker jeg godt☺️ foreslår også Vemund, det er et av mine favoritt guttenavn. Jeg er også nygravid, uke 4+4 nå, hvor langt er du kommet?☺️ Anonymkode: fdf2b...233 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #4 Del Skrevet 6 timer siden Hvis kriteriet er hvilke av de navnene du nevner som passer til Theodor og Frida, syns jeg Pernille og Ludvik. Anonymkode: 654d5...72f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beloved Skrevet 6 timer siden #5 Del Skrevet 6 timer siden Jeg kjenner flere søskenpar som heter Theodor&Ludvik, så det er iallefall en populær kombinasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #6 Del Skrevet 5 timer siden Gustav eller Pernille. Anonymkode: 8afb6...f43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #7 Del Skrevet 5 timer siden Pernille/Solveig Gustav Anonymkode: f3d96...f94 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljerød Skrevet 5 timer siden #8 Del Skrevet 5 timer siden Gustav eller Solveig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #9 Del Skrevet 4 timer siden Takk for alle forslag🥰 Solveig er et navn jeg liker godt, men mannen er usikker, han vil gjerne ha et navn man kan si på engelsk også🤔 Hvilke assosiasjoner får dere til navnet Anna?🤗 Anonymkode: 4f783...5da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #10 Del Skrevet 4 timer siden Hedvig og Fritjof Anonymkode: b1ca0...32d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #11 Del Skrevet 4 timer siden Anna ❤️ Jeg har en Anna som nå er voksen. Vi har alltid vært glad i navnet, det har hun også. Det fungerer internasjonalt og skiller seg ut i all sin enkelhet. Anonymkode: 12e66...d42 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #12 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Takk for alle forslag🥰 Solveig er et navn jeg liker godt, men mannen er usikker, han vil gjerne ha et navn man kan si på engelsk også🤔 Hvilke assosiasjoner får dere til navnet Anna?🤗 Anonymkode: 4f783...5da Solveig kan da uttales på engelsk Anonymkode: f9ba6...94c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solsolsol Skrevet 2 timer siden #13 Del Skrevet 2 timer siden Jeg synes alle navnene passer godt sammen. Men også er det jo en veldig begrenset del av livet man er del av en søskenflokk (i den grad at navnene skal sies samtidig og bør passe sammen).. Andre forslag: Jonas, Magnus, Emil, Alma, Sofie, Klara, Astrid, Matilde, Ella, Selma og Hilda. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silviana Skrevet 2 timer siden #14 Del Skrevet 2 timer siden Jeg liker Anna, Klara, Alfred og Gustav best fra din liste 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #15 Del Skrevet 2 timer siden Thale Gustav Anonymkode: 533e3...287 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 minutter siden #16 Del Skrevet 18 minutter siden At du ikke blir lei av denne forbanna trollinga… Anonymkode: cd294...d85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 minutter siden #17 Del Skrevet 9 minutter siden AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg har nettopp funnet ut at jeg er gravid med nummer 3, og da begynner jeg å fundere på navn😄 Vi har 2 barn fra før som heter Theodor og Frida, hva kan nummer 3 hete?🤔 Navn vi vurderer er Jente: Anna, Pernille, Klara, Ebba, Solveig, Thale, Sonia, Iben Gutt: Peder, Aksel, Kasper, Alfred, Gustav, Olav, Ludvig Hvilke av disse kan passe - eller har du et nytt forslag?😍 Anonymkode: 4f783...5da Jente: Pernille Gutt: Ludvig Anonymkode: 2919d...1e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashley jackson Skrevet 6 minutter siden #18 Del Skrevet 6 minutter siden Iqbal, Hussein, Brita og Merve. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 2 minutter siden #19 Del Skrevet 2 minutter siden AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg har nettopp funnet ut at jeg er gravid med nummer 3, og da begynner jeg å fundere på navn😄 Vi har 2 barn fra før som heter Theodor og Frida, hva kan nummer 3 hete?🤔 Navn vi vurderer er Jente: Anna, Pernille, Klara, Ebba, Solveig, Thale, Sonia, Iben Gutt: Peder, Aksel, Kasper, Alfred, Gustav, Olav, Ludvig Hvilke av disse kan passe - eller har du et nytt forslag?😍 Anonymkode: 4f783...5da Jente: Pernille Gutt: Gustav Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 minutt siden #20 Del Skrevet 1 minutt siden Jeg har en Theodor. Jeg synes Ludvig er veldig fint, og Mathilde. Solveig kunne jeg også ha brukt. Victor er fint til Theodor. Eliott er fint. Ellers liker jeg Vilde, Tiril, Mina, Mio, Noah og Thomas Uansett om det er trolling eller ikke 🤣😉. Anonymkode: c082c...ee4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå