AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #1 Del Skrevet 9 timer siden Hei, jeg lurte på om det var noen som viste om jeg takker ja til plass på 1+5 medisinstudiet i Oslo og Ungarn, kan jeg etter 1 år (og fått 60 studiepoeng) søke meg inn i Bergen og få det første året i Oslo godkjent i Bergen? Kan jeg altså ta ett år i Oslo, for så å ha høyt nok snitt til å komme inn i Bergen, men få begynne på 2. året? Anonymkode: a37b3...aed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #2 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Hei, jeg lurte på om det var noen som viste om jeg takker ja til plass på 1+5 medisinstudiet i Oslo og Ungarn, kan jeg etter 1 år (og fått 60 studiepoeng) søke meg inn i Bergen og få det første året i Oslo godkjent i Bergen? Kan jeg altså ta ett år i Oslo, for så å ha høyt nok snitt til å komme inn i Bergen, men få begynne på 2. året? Anonymkode: a37b3...aed Medisinstudiet er lagt opp på to ulike måter i Bergen og Oslo. Tidligere måtte man i alle fall begynne på nytt om man skulle flytte fra en by til en annen der Bergen var en av byene. Anonymkode: e9dd2...fce 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #3 Del Skrevet 8 timer siden Er vel høyere snitt i Oslo enn Bergen? Anonymkode: ae44a...dc3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gobbledigook Skrevet 8 timer siden #4 Del Skrevet 8 timer siden "Det første året på 1+5-programmet, som undervises her i Norge, skal tilsvare, men er ikke identisk med det første året på medisinstudier i utlandet. Dersom du avbryter studiet etter 60 sp og det første året i Oslo, kan du eventuelt søke om fritak for fag du har tatt som del av medisin 1+5. Det er da helt opp til universitetet du søker på om de vil gi deg fritak for fag du har tatt som del av 1+5-programmet. Det første året i Oslo er ikke likt som det første året på medisinstudiene i Norge." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #5 Del Skrevet 5 timer siden Nei det tror jeg ikke du kan. Du får ikke lenger lov å gå første året odontologi elller klinisk ernæring (som er så og si helt identisk med medisin studiet første året) å få dette godkjent som en del av medisinstudiet i Oslo eller Bergen, så tror på ingen måt man får godkjent en dyr privatskoles tolkning av medisinstudiet som 60stp på profesjonsstudiet i Oslo eller Bergen. Anonymkode: 9d411...29a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #6 Del Skrevet 4 timer siden Svært lite sannsynlig. Anonymkode: a1f2c...36c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå