Thjelp Skrevet 5 timer siden #1 Del Skrevet 5 timer siden Hei, er det noen her som kan huske et par sorte heler som var kjempepopulære ca 2009? De var sorte med reimer over foten, og hadde nagler og rhinestones? Tror f.eks. Ulrikke Lund hadde de? Fant et par sko i går som tydelig er dupes, men jeg kan ikke huske navnet eller modell. Takk på forhånd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strikkagenser Skrevet 4 timer siden #2 Del Skrevet 4 timer siden Jeffrey Campell? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thjelp Skrevet 4 timer siden Forfatter #3 Del Skrevet 4 timer siden Strikkagenser skrev (Akkurat nå): Jeffrey Campell? Nei, var ikke de. Var mer et par med pumps aktige sko Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trinvill Skrevet 4 timer siden #4 Del Skrevet 4 timer siden Valentino? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thjelp Skrevet 4 timer siden Forfatter #5 Del Skrevet 4 timer siden Nei, det er ikke Valentino heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thjelp Skrevet 3 timer siden Forfatter #6 Del Skrevet 3 timer siden (endret) Dette er skoen jeg fant i går, og som jeg mener skal være en slag dupe for en type sko som var populær i 08-09-10 en plass? Endret 3 timer siden av Thjelp 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #7 Del Skrevet 3 timer siden Thjelp skrev (25 minutter siden): Dette er skoen jeg fant i går, og som jeg mener skal være en slag dupe for en type sko som var populær i 08-09-10 en plass? Ser ut som noe billig drit fra tamaris eller noe. Anonymkode: 3aaa3...ce8 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thjelp Skrevet 2 timer siden Forfatter #8 Del Skrevet 2 timer siden (endret) AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Ser ut som noe billig drit fra tamaris eller noe. Anonymkode: 3aaa3...ce8 Ja, det er billig dritt. Det er dupes/ etterligning.Men jeg mener å huske at de er en billig etterligning av noen sko som var kjempepopulære rundt 08-09… Endret 2 timer siden av Thjelp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #9 Del Skrevet 2 timer siden Jeg husker ikke hva som var originalen, men alle butikkene hadde sin egen versjon så det var mange av denne typen 😅 Anonymkode: 4617e...0a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amnesia Skrevet 2 timer siden #10 Del Skrevet 2 timer siden Den typen sko var de kuleste jeg visste om på den tiden 🤪 Kan det være disse? https://poshmark.com/listing/Giuseppe-Zanotti-x-Balmain-Black-Suede-Rhinestone-Evening-Sandals-Heels-650fc922694d722c99732285?srsltid=AfmBOoqEHT1MqVmo9Qrg0pDnxWBYtnhHkfCbG1RYi4BD3E2j-9Aq3rgs Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mona123 Skrevet 2 timer siden #11 Del Skrevet 2 timer siden Christian Louboutin med studs? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thjelp Skrevet 2 timer siden Forfatter #12 Del Skrevet 2 timer siden Amnesia skrev (1 minutt siden): Den typen sko var de kuleste jeg visste om på den tiden 🤪 Kan det være disse? https://poshmark.com/listing/Giuseppe-Zanotti-x-Balmain-Black-Suede-Rhinestone-Evening-Sandals-Heels-650fc922694d722c99732285?srsltid=AfmBOoqEHT1MqVmo9Qrg0pDnxWBYtnhHkfCbG1RYi4BD3E2j-9Aq3rgs Ja! Tusen takk😅 Var helt forelsket i de skoene jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå