AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #1 Del Skrevet 4 timer siden Mandag denne uka fikk jeg positiv graviditetstest, både «vanlig» clearblue med et sterkt kryss, og digital test som viste gravid 2-3 uker på. Jeg hadde IKM på søndag, og er nå gravid 4+4. Jeg har en digital test med ukeindikator liggende, som jeg har lyst til å ta for å se til at hcg øker, men når er det best å ta denne? Fikk altså 2-3 uker på mandag, da var jeg 4+2. Når bør jeg ta ny test og forvente at den viser 3+? Anonymkode: df0b2...895 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #2 Del Skrevet 4 timer siden En uke etter at du fikk «2-3 uker» Anonymkode: 230a1...6b9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #3 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (10 minutter siden): En uke etter at du fikk «2-3 uker» Anonymkode: 230a1...6b9 Ok, så om jeg tar ny test på mandag, og den viser 3+, kan jeg anta at det så langt går rette veien ❤️ Anonymkode: df0b2...895 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #4 Del Skrevet 3 timer siden Clearblues ukesindikator er uker etter befruktning. 2-3 uker betyr altså at man er 4-5 uker etter siste mens. Anonymkode: 1d6b0...af7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #5 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Ok, så om jeg tar ny test på mandag, og den viser 3+, kan jeg anta at det så langt går rette veien ❤️ Anonymkode: df0b2...895 Sterke tester er et godt tegn, da. Håper det går veien! Anonymkode: 230a1...6b9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #6 Del Skrevet 3 timer siden Fikk ikke 3+ før jeg var 6+2, selv om jeg fikk 2-3 allerede 3+5. Det har å gjøre med at den er ikke så pålitelig når det kommer til så høye HCG-nivåer, og dilatasjon av urinen kan påvirke det i stor grad selv om man tar det på morgenurin. Jeg leste om flere som ikke fikk 3+ før de samtidig hadde sånn 15.000 i HCG målt med blodprøve samme dag. Anonymkode: a202f...8e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #7 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Fikk ikke 3+ før jeg var 6+2, selv om jeg fikk 2-3 allerede 3+5. Det har å gjøre med at den er ikke så pålitelig når det kommer til så høye HCG-nivåer, og dilatasjon av urinen kan påvirke det i stor grad selv om man tar det på morgenurin. Jeg leste om flere som ikke fikk 3+ før de samtidig hadde sånn 15.000 i HCG målt med blodprøve samme dag. Anonymkode: a202f...8e2 Ok, det er godt å vite. Kjenner ei som fikk 3+ allerede før IKM, og hun ventet tvillinger. Men skjønner at jeg ikke skal få panikk om jeg ikke får 3+ ved neste test da😅 Anonymkode: df0b2...895 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå