AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #21 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Om følelsene hans har dabbet av et bare noen få måneder, i den grad at han føler det er nødvendig å informere deg om det - så er det neppe liv laga. Ja - et forhold kan kreve arbeid å vedlikeholde, men etter så kort tid? Det er også noe litt herskete ved å fortelle deg dette - det gir en maktubalanse i forholdet, der det fort blir sånn at du anstrenger deg ekstra for å "vinne ham tilbake". For min del ville nok følelsene kjølnet ganske fort om han jeg var sammen med sa noe slikt som din har sagt.. Anonymkode: c5ee4...93e Helt enig i det med maktbalanse. Og det er det jeg føler på. Når han sier jeg syns det er mer stas enn han f.eks. så føler jeg umiddelbart at jeg blir sånn klengete liten jente. Samtidig er alt som før egentlig mer effort fra hans side og mer på enn før vi snakket sammen. Så han viser jo at han vil og ønsker dette virkelig. Derfor jeg også blir litt sånn at jeg tenker han bør få noe motstand her, og at jeg bør være litt smart.. Anonymkode: 8fb7d...966 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #22 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Han sa at han var hodestups forelsket i meg og at han aldri hadde kjent det på samme måte for noen andre tidligere. Han gikk så langt som å si at han ville at vi skulle bo sammen fast. Men det var bare bullshit alt sammen. Man føler seg så dum og naiv i ettertid. Har store trust-issues i dag. Håper du slipper det samme. Anonymkode: ee93c...d86 Hvordan fant du ut at det var løgn? Anonymkode: 8fb7d...966 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #23 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvordan fant du ut at det var løgn? Anonymkode: 8fb7d...966 Når ord ikke ble til handling. Han ble veldig unnvikende når jeg faktisk prøvde å knytte meg tettere til han gjennom å flytte sammeen og realisere våre såkalte fremtidsplaner. Anonymkode: ee93c...d86 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #24 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Når ord ikke ble til handling. Han ble veldig unnvikende når jeg faktisk prøvde å knytte meg tettere til han gjennom å flytte sammeen og realisere våre såkalte fremtidsplaner. Anonymkode: ee93c...d86 Hvor gammel er du? Har dere barn? vi har ikke noen planer enda om sånt da det bare er 3-4 mnd sammen. Anonymkode: 8fb7d...966 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #25 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvor gammel er du? Har dere barn? vi har ikke noen planer enda om sånt da det bare er 3-4 mnd sammen. Anonymkode: 8fb7d...966 25, ingen barn. Vi kjente hverandre i 5 år før vi aktivt begynte å date, så rett i underkant av 7 år med bekjentskap før jeg kuttet han helt ut. Skjønner nå at jeg egentlig aldri har kjent han, selv om jeg traff familien hans, vennene hans, etc. Anonymkode: ee93c...d86 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #26 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): 25, ingen barn. Vi kjente hverandre i 5 år før vi aktivt begynte å date, så rett i underkant av 7 år med bekjentskap før jeg kuttet han helt ut. Skjønner nå at jeg egentlig aldri har kjent han, selv om jeg traff familien hans, vennene hans, etc. Anonymkode: ee93c...d86 Sa han noe selv når du konfronterte han om dette? Man kjenner liksom aldri noen sånn ordentlig nei. Men vi er over 40, så det burde være mer modent fra hans side. Anonymkode: 8fb7d...966 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #27 Del Skrevet 8 timer siden Hvorfor gidder du dette? Anonymkode: 5311a...f1c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #28 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hvorfor gidder du dette? Anonymkode: 5311a...f1c Fordi vi har det bra sammen og jeg er glad i han. Anonymkode: 8fb7d...966 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #29 Del Skrevet 5 timer siden Det du IKKE må gjøre, er å gi avkall på egne behov for å please han. Eksen min kom med sånn "vet ikke om jeg elsker deg lenger, vi får se det an en tid" hver gang han hadde gjort noe dumt, og jeg hadde satt foten ned. Siden vi hadde barn og hus, ville jeg ikke risikere brudd, så jeg godtok alt for mye. Godtok å bli tråkka på. Spurte ikke hvis det var noe som "skurret". Viste seg senere at han var utro og at det var derfor han ikke ville at jeg skulle ta opp ting og spørre om ting han ikke ville. Da hadde jeg levd flere år i tvil og godtatt å bli tråkka på, bare for å bli dumpa for siste elskerinnen hans. I mens hadde han det jo kjempefint, for jeg gjorde jo all husarbeide og gjøremål med barna i tillegg til full jobb så han ikke skulle "bli lei av meg". Anonymkode: 57328...d1c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #30 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det du IKKE må gjøre, er å gi avkall på egne behov for å please han. Eksen min kom med sånn "vet ikke om jeg elsker deg lenger, vi får se det an en tid" hver gang han hadde gjort noe dumt, og jeg hadde satt foten ned. Siden vi hadde barn og hus, ville jeg ikke risikere brudd, så jeg godtok alt for mye. Godtok å bli tråkka på. Spurte ikke hvis det var noe som "skurret". Viste seg senere at han var utro og at det var derfor han ikke ville at jeg skulle ta opp ting og spørre om ting han ikke ville. Da hadde jeg levd flere år i tvil og godtatt å bli tråkka på, bare for å bli dumpa for siste elskerinnen hans. I mens hadde han det jo kjempefint, for jeg gjorde jo all husarbeide og gjøremål med barna i tillegg til full jobb så han ikke skulle "bli lei av meg". Anonymkode: 57328...d1c Nei, helt enig. Vi har ikke barn eller hus sammen, men har kun hengt i 3-4 mnd. Men jeg lurer på hva som er lurt å gjøre framover for meg. Anonymkode: 8fb7d...966 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingvinen Skrevet 4 timer siden #31 Del Skrevet 4 timer siden Dere har bare vært sammen i 3-4 måneder, og han har allerede gått fra å være stormende forelsket til å ikke være det. Dere skal jo være i nyforelsket fasen lenge enda. Tviler på at han kommer tilbake til der han var. Også dårlig tegn at dere allerede har kranglet. Første tiden skal være ukomplisert og herlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #32 Del Skrevet 4 timer siden Pingvinen skrev (6 minutter siden): Dere har bare vært sammen i 3-4 måneder, og han har allerede gått fra å være stormende forelsket til å ikke være det. Dere skal jo være i nyforelsket fasen lenge enda. Tviler på at han kommer tilbake til der han var. Også dårlig tegn at dere allerede har kranglet. Første tiden skal være ukomplisert og herlig Det er jeg uenig i. I vår alder så må man forventningsavklare og kommunisere hvordan man vil ha det når man har misforståelser. Man har bodd alene i mange mange år og har sin bagasje. Det er sånn man blir kjent. Det endrer ikke mine følelser. Jeg tenker det er helt naturlig del. Det er ikke krangling. Det er diskusjoner. Anonymkode: 8fb7d...966 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #33 Del Skrevet 4 timer siden Jeg og kjæresten avklarte raskt hva vi følte og ville. Vi er i 40 årene. Vi vet hva vi vil ha i en partner og i et forhold. Det har vært null tvil mellom oss fra dag én. Etter 4 mnd var vi offisielle på FB og like etter ble jeg introdusert til familien. Men selv om vi var forelsket var vi rasjonelle og realistiske. Og enig om alltid være ærlig med hverandre om vi følte på vanskelige følelser eller tanker. Vi innså at de største utfordringene emosjonelt handlet om oss selv. Vår egen frykt. Og det at vi våget å åpne oss for det og utforske det gjorde at vi grodde inn i hverandre og skapte et dypere bånd. Om han hadde sagt det din sier hadde jeg trukket meg ut. Når du vet det så VET du det. Vi har aldri latt den andre føle på annet at vi har følt oss elsket. Anonymkode: d3439...6a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #34 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg og kjæresten avklarte raskt hva vi følte og ville. Vi er i 40 årene. Vi vet hva vi vil ha i en partner og i et forhold. Det har vært null tvil mellom oss fra dag én. Etter 4 mnd var vi offisielle på FB og like etter ble jeg introdusert til familien. Men selv om vi var forelsket var vi rasjonelle og realistiske. Og enig om alltid være ærlig med hverandre om vi følte på vanskelige følelser eller tanker. Vi innså at de største utfordringene emosjonelt handlet om oss selv. Vår egen frykt. Og det at vi våget å åpne oss for det og utforske det gjorde at vi grodde inn i hverandre og skapte et dypere bånd. Om han hadde sagt det din sier hadde jeg trukket meg ut. Når du vet det så VET du det. Vi har aldri latt den andre føle på annet at vi har følt oss elsket. Anonymkode: d3439...6a1 Så du tenker man ikke kan føle på å miste noe følelser i større eller mindre grad og likevel ville jobbe for det og være i forholdet? Han sier jo han vil ha meg i livet sitt, er glad i meg, og tror han vil få det tilbake. Han viser heller ingen tegn på det når vi er sammen snarere tvert imot. Føler meg veldig verdsatt da. Sender meg mld gjennom dagen. Forslår å ses osv. Men han sagt han ikke syns det er så stas som det jeg syns. Hva nå enn det betyr. Anonymkode: 8fb7d...966 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matas Skrevet 9 minutter siden #35 Del Skrevet 9 minutter siden Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer: Sitat * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. Matas, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg