AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #1 Del Skrevet 6 timer siden Vi har vært sammen noen måneder nå. En skikkelig stormforelskelse fra begge to. Nå etter disse mnd er jeg fortsatt like forelska og glad i kjæresten. Men han sier at han ikke synes det er like stas som jeg og at han ikke er like forelska som før. Men han er veldig glad i meg og jeg betyr masse for han. Han vil bruke masse tid sammen for å finne tilbake til de gode følelsene sånn at han kommer tilbake der han var. Han tar masse inititativ nå på å ses og gjøre ting. Når vi er sammen så merker jeg ikke noe til det han har sagt. Han er like på, kosete osv. Ligger inntil meg hele natta, klemmer og kysser og vil være nær ellers. Likevel så ligger dette i bakhodet og jeg vet ikke helt hvordan jeg skal angripe det helt. Jeg er glad han vil prøve å jobbe for å komme tilbake. Det er jo ikke helt borte men han sier det er ikke som det var. Og at jeg er mer på enn han. Han sier også at hans plan og ønske er å ha meg i livet sitt og han har tro på at det skal komme tilbake. Jeg vet jo ikke om det er mulig men har sagt vi skal gi det tid og se. Lurer litt på hvordan det er lurt jeg er nå. Skal jeg være like på som før, trekke meg litt mer tilbake og bare svare når han sender mld eller spør osv? Eller er det viktig at jeg viser hva jeg føler hele tiden så han holder seg varm? Og er det egentlig mulig å komme tilbake hvis man får masse gode fine opplevelser sammen slik at det bikker over? Anonymkode: 8fb7d...966 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #2 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Vi har vært sammen noen måneder nå. En skikkelig stormforelskelse fra begge to. Nå etter disse mnd er jeg fortsatt like forelska og glad i kjæresten. Men han sier at han ikke synes det er like stas som jeg og at han ikke er like forelska som før. Men han er veldig glad i meg og jeg betyr masse for han. Han vil bruke masse tid sammen for å finne tilbake til de gode følelsene sånn at han kommer tilbake der han var. Han tar masse inititativ nå på å ses og gjøre ting. Når vi er sammen så merker jeg ikke noe til det han har sagt. Han er like på, kosete osv. Ligger inntil meg hele natta, klemmer og kysser og vil være nær ellers. Likevel så ligger dette i bakhodet og jeg vet ikke helt hvordan jeg skal angripe det helt. Jeg er glad han vil prøve å jobbe for å komme tilbake. Det er jo ikke helt borte men han sier det er ikke som det var. Og at jeg er mer på enn han. Han sier også at hans plan og ønske er å ha meg i livet sitt og han har tro på at det skal komme tilbake. Jeg vet jo ikke om det er mulig men har sagt vi skal gi det tid og se. Lurer litt på hvordan det er lurt jeg er nå. Skal jeg være like på som før, trekke meg litt mer tilbake og bare svare når han sender mld eller spør osv? Eller er det viktig at jeg viser hva jeg føler hele tiden så han holder seg varm? Og er det egentlig mulig å komme tilbake hvis man får masse gode fine opplevelser sammen slik at det bikker over? Anonymkode: 8fb7d...966 Er du ung? En forelskelse går vanligvis over, eller roer seg kraftig etter en liten stund. Det går da enten over i kjærlighet, eller dere gir opp. Veldig mange gir opp fordi de tror følelsene er borte. Det er i denne fasen dere må velge å satse på hverandre. Og ja, dere kan oppleve å forelske dere i hverandre igjen, og igjen. Anonymkode: b0167...813 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #3 Del Skrevet 5 timer siden 1. Tittelen på tråden din er ekstremt mangelfull, tråden blir stengt om du ikke kontakter moderator for å endre tittel. Les reglene før du starter å skrive tråder. Du virker ung. Forelskelse varer sjeldent evig. PUST!!! Altså ikke kvel mannen du er sammen med, du overtenker dette noe voldsomt. Anonymkode: 3806d...e8e 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #4 Del Skrevet 5 timer siden Jeg har vært i dine sko og jeg vil råde deg til å møte hans lovnader og begjær med en stor dose skepsis. Menn sier mye rart og har knapt hemninger når de egentlig kun er ute etter én ting. Jeg ble fortalt tilnærmet de samme tingene som deg, men så viste det seg i ettertid at han aldri egentlig brydde seg om meg, han var kun ute etter sitt. Tenk på deg og dine følelser ts! Anonymkode: ee93c...d86 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #5 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Er du ung? En forelskelse går vanligvis over, eller roer seg kraftig etter en liten stund. Det går da enten over i kjærlighet, eller dere gir opp. Veldig mange gir opp fordi de tror følelsene er borte. Det er i denne fasen dere må velge å satse på hverandre. Og ja, dere kan oppleve å forelske dere i hverandre igjen, og igjen. Anonymkode: b0167...813 Nei, vi er over 40 år. Det er han som sier han ikke er overbevist og synes det er mindre stas enn før. Men vil prøve å komme tilbake. Anonymkode: 8fb7d...966 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #6 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har vært i dine sko og jeg vil råde deg til å møte hans lovnader og begjær med en stor dose skepsis. Menn sier mye rart og har knapt hemninger når de egentlig kun er ute etter én ting. Jeg ble fortalt tilnærmet de samme tingene som deg, men så viste det seg i ettertid at han aldri egentlig brydde seg om meg, han var kun ute etter sitt. Tenk på deg og dine følelser ts! Anonymkode: ee93c...d86 Jeg vil jo han han jeg, men er usikker på hva som skjer. Hvor lenge var dere sammen og hva skjedde? Anonymkode: 8fb7d...966 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #7 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): 1. Tittelen på tråden din er ekstremt mangelfull, tråden blir stengt om du ikke kontakter moderator for å endre tittel. Les reglene før du starter å skrive tråder. Du virker ung. Forelskelse varer sjeldent evig. PUST!!! Altså ikke kvel mannen du er sammen med, du overtenker dette noe voldsomt. Anonymkode: 3806d...e8e Sorry, hvordan endrer jeg det da? Anonymkode: 8fb7d...966 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #8 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei, vi er over 40 år. Det er han som sier han ikke er overbevist og synes det er mindre stas enn før. Men vil prøve å komme tilbake. Anonymkode: 8fb7d...966 Hadde ikke giddet. Livet er for kort. Anonymkode: c566e...b56 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #9 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Nei, vi er over 40 år. Det er han som sier han ikke er overbevist og synes det er mindre stas enn før. Men vil prøve å komme tilbake. Anonymkode: 8fb7d...966 Men da vet du hvordan en forelskelse fungerer. Det er heller ikke gitt at man blir forelsket samtidig, og at forelskelsen går over samtidig. At han sier det han sier, hadde jeg egentlig tatt som et tegn på at han kom til å gi dette opp. Om han er avhengig av forelskelsen for å bli værende, det at han vil prøve å bli dette igjen. Men enig i det noen skriver her at du må puste, ikke få panikk og gi mannen litt pusterom også. For han er tydeligvis der hvor han må kjenne om det er kjærlighet der, eller om det hele bare var en flørt Anonymkode: b0167...813 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #10 Del Skrevet 5 timer siden Det er normalt at forelskelse går fra stormende forelsket og over i sterke gode følelser og kjærlighet. Det er en glidende overgang. De forelskede følelsene går ikke nødvendigvis over, men de roer seg ned. Kanskje er det dette han kjenner på? Det at han er kosete og kjærlig tyder på at han er glad i deg og ønsker å være nær. At dere er ulike med hensyn til hvor lenge stormforelskelsen varer tenker jeg at er normalt. Dere er jo to forskjellige personer. Jeg ville ikke problematisert hvem som er mest forelsket eller laget noe nummer ut av at hans forelskelse har roet seg. Jeg tenker at dette er helt normalt og ingenting å få dårlig samvittighet for eller noe som må jobbes med for å komme tilbake. Det viktige er hvorvidt dere velger hverandre på godt og vondt ikke om dere er like stormforelsket like lenge. Anonymkode: 6dcb0...dca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #11 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men da vet du hvordan en forelskelse fungerer. Det er heller ikke gitt at man blir forelsket samtidig, og at forelskelsen går over samtidig. At han sier det han sier, hadde jeg egentlig tatt som et tegn på at han kom til å gi dette opp. Om han er avhengig av forelskelsen for å bli værende, det at han vil prøve å bli dette igjen. Men enig i det noen skriver her at du må puste, ikke få panikk og gi mannen litt pusterom også. For han er tydeligvis der hvor han må kjenne om det er kjærlighet der, eller om det hele bare var en flørt Anonymkode: b0167...813 Han sier jo at han vil ha meg i livet sitt og vil kjenne på de gode følelsene igjen når vi gjør fine ting sammen. Så han gir ikke opp nå selv om han sier han ikke syns det er så stas som det var. Han tar masse initiativ. Jeg er bare usikker på hva alt det innebærer egentlig. Anonymkode: 8fb7d...966 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #12 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er normalt at forelskelse går fra stormende forelsket og over i sterke gode følelser og kjærlighet. Det er en glidende overgang. De forelskede følelsene går ikke nødvendigvis over, men de roer seg ned. Kanskje er det dette han kjenner på? Det at han er kosete og kjærlig tyder på at han er glad i deg og ønsker å være nær. At dere er ulike med hensyn til hvor lenge stormforelskelsen varer tenker jeg at er normalt. Dere er jo to forskjellige personer. Jeg ville ikke problematisert hvem som er mest forelsket eller laget noe nummer ut av at hans forelskelse har roet seg. Jeg tenker at dette er helt normalt og ingenting å få dårlig samvittighet for eller noe som må jobbes med for å komme tilbake. Det viktige er hvorvidt dere velger hverandre på godt og vondt ikke om dere er like stormforelsket like lenge. Anonymkode: 6dcb0...dca Det er han som tar opp at han er usikker om vi er rett for hverandre og er ikke overbevist siden han mener jeg syns det er mer stas enn meg og forelskelsen er mindre. Men likevel sier han jo motstridende ting som at han vil ha meg i livet sitt, vil jobbe for å få det tilbake, er glad i meg og han tror det vil komme tilbake, vil være kjærester fortsatt. Planlegger turer, overraskelser til meg osv. Så hvorfor sier han dette og lager en greie ut av det hvis det ikke er så farlig? Han sier han vil tilbake til der hvor jeg er. Jeg syns jo ikke det er så gøy at han skal være mer laber enn meg på følelser.. men han har jo valgt å bli. Jeg bare vet ikke om det kan komme tilbake? Anonymkode: 8fb7d...966 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #13 Del Skrevet 5 timer siden Jeg trodde dere var unge. At dere er 40 stiller saken i et annet lys. Hvis han ikke vet om han vil satse på deg og dere, så ville jeg tenkt at han ikke ønsker å satse. Da kan du jo velge litt hvor mye tid og energi du skal bruke på ham. Misforstå meg rett, jeg mener ikke at du skal dumpe ham tvert, men pass på å ta vare på ditt eget liv også. Ikke bruk alle kvelder og hele helger på ham. Anonymkode: 6dcb0...dca 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #14 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg trodde dere var unge. At dere er 40 stiller saken i et annet lys. Hvis han ikke vet om han vil satse på deg og dere, så ville jeg tenkt at han ikke ønsker å satse. Da kan du jo velge litt hvor mye tid og energi du skal bruke på ham. Misforstå meg rett, jeg mener ikke at du skal dumpe ham tvert, men pass på å ta vare på ditt eget liv også. Ikke bruk alle kvelder og hele helger på ham. Anonymkode: 6dcb0...dca Vi bruker kanskje en til to kvelder i uka og en til to i helgen. Han tar mer initiativ nå etter vi hadde denne praten. Han mener vi må bruke mer tid sammen så han kan kjenne på gode følelser når vi er sammen for å få det tilbake. Han sier at han vil ha meg i livet sitt og det er hans plan. At det ligger i kortene at han kan si jeg elsker deg på sikt men at det er for tidlig enda. Vi har hengt i 4 mnd bare. Anonymkode: 8fb7d...966 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 4 timer siden #15 Del Skrevet 4 timer siden Når han sier det ville jeg nok trukket meg tilbake og ikke tatt initiativ. Faktisk synes jeg det er umodent og tåpelig å si av ham når han likevel oppfører seg som før. Han skulle bare ha latt være med å si det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #16 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Jeg vil jo han han jeg, men er usikker på hva som skjer. Hvor lenge var dere sammen og hva skjedde? Anonymkode: 8fb7d...966 Jeg var forelsket, han hadde ingen følelser whatsoever. Alt var skuespill. Vi holdt på i litt over halvannet år. Anonymkode: ee93c...d86 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #17 Del Skrevet 4 timer siden exictence skrev (3 minutter siden): Når han sier det ville jeg nok trukket meg tilbake og ikke tatt initiativ. Faktisk synes jeg det er umodent og tåpelig å si av ham når han likevel oppfører seg som før. Han skulle bare ha latt være med å si det. Det kom etter en diskusjon vi hadde. Kanskje det føltes litt sånn da siden det var en litt kjip diskusjon.. vi har hatt små diskusjoner, ikke krangler men misforståelser i kommunikasjon her og der. Og jeg vet han mener alt skal være rosenrødt i starten uten noe som helst. Jeg har ment at når man er 44 år så kommer man med såpass bagasje og egne meninger at noe diskusjoner og forventningsavklaring er helt vanlig og må bare prates om så man kan endre det. Jeg har ikke tvilt på forholdet for det. Men det har han mer. Anonymkode: 8fb7d...966 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #18 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg var forelsket, han hadde ingen følelser whatsoever. Alt var skuespill. Vi holdt på i litt over halvannet år. Anonymkode: ee93c...d86 Han her sier han er forelsket og glad i meg. Men ikke der han var. Men vil jobbe for å få det tilbake. Sa din eks slike ting og? Anonymkode: 8fb7d...966 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #19 Del Skrevet 4 timer siden Om følelsene hans har dabbet av et bare noen få måneder, i den grad at han føler det er nødvendig å informere deg om det - så er det neppe liv laga. Ja - et forhold kan kreve arbeid å vedlikeholde, men etter så kort tid? Det er også noe litt herskete ved å fortelle deg dette - det gir en maktubalanse i forholdet, der det fort blir sånn at du anstrenger deg ekstra for å "vinne ham tilbake". For min del ville nok følelsene kjølnet ganske fort om han jeg var sammen med sa noe slikt som din har sagt.. Anonymkode: c5ee4...93e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #20 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Han her sier han er forelsket og glad i meg. Men ikke der han var. Men vil jobbe for å få det tilbake. Sa din eks slike ting og? Anonymkode: 8fb7d...966 Han sa at han var hodestups forelsket i meg og at han aldri hadde kjent det på samme måte for noen andre tidligere. Han gikk så langt som å si at han ville at vi skulle bo sammen fast. Men det var bare bullshit alt sammen. Man føler seg så dum og naiv i ettertid. Har store trust-issues i dag. Håper du slipper det samme. Anonymkode: ee93c...d86 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå