Ingv38 Skrevet 6. november 2024 #1 Del Skrevet 6. november 2024 Det er sikkert flere her som har endt opp med en litt omfattende samling leketøy over årenes løp? Hos oss har det dukket opp ett og annet av ymse kvalitet, noe er bare skrot og ligger vel mer eller mindre glemt i lekekassen, annet er godt likt og i regelmessig bruk osv. hva er din favoritt blant leketøyene dine? hos meg er det nok den største investeringen hva angår pris, en real maskin man kan bruke flere dildoer på og dem er «overkill» bra når man skal dra ting langt som serieorgasmer og ut av seg selv opplevelser, men den er stor og ikke enkel å gjemme derfor står den demontert i sin sorte eske nederst bak noe i ett skap og ytterst sjelden fremme da det er litt jobb med å sette den opp😳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2024 #2 Del Skrevet 6. november 2024 Her dras en cocksleeve av god kvalitet frem ofte. Anonymkode: 56c0c...93f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 6. november 2024 #3 Del Skrevet 6. november 2024 Jeg liker det ikke for avansert. Foretrekker det enkle. Fingrene sitter der de skal på hånda så da går det greit 😂. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2024 #4 Del Skrevet 6. november 2024 Min favoritt er Greedy girl mini rabbit. Mine andre leketøy blir liggende i skuffen etter et par gangers bruk. Går alltid tilbake til Greedy girl mini. Anonymkode: 172cd...39b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blindfold69 Skrevet 6. november 2024 #5 Del Skrevet 6. november 2024 Ingv38 skrev (8 timer siden): Det er sikkert flere her som har endt opp med en litt omfattende samling leketøy over årenes løp? Hos oss har det dukket opp ett og annet av ymse kvalitet, noe er bare skrot og ligger vel mer eller mindre glemt i lekekassen, annet er godt likt og i regelmessig bruk osv. hva er din favoritt blant leketøyene dine? hos meg er det nok den største investeringen hva angår pris, en real maskin man kan bruke flere dildoer på og dem er «overkill» bra når man skal dra ting langt som serieorgasmer og ut av seg selv opplevelser, men den er stor og ikke enkel å gjemme derfor står den demontert i sin sorte eske nederst bak noe i ett skap og ytterst sjelden fremme da det er litt jobb med å sette den opp😳 Nå ble vi nysgjerrig her, hva er denne maskin for noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingv38 Skrevet 7. november 2024 Forfatter #6 Del Skrevet 7. november 2024 Blindfold69 skrev (13 timer siden): Nå ble vi nysgjerrig her, hva er denne maskin for noe? Det er rett og slett en maskin med justerbart stativ med en stang som beveger seg frem og tilbake, man kan justere hvor dypt den skal gå og hastigheten helt fra veldig sagte til full speed, og den kan man feste forskjellige dildoer på. Enkelt forklart, den er ekstremt mye mer utholdende enn en mann og den kan knulle meg skikkelig til himmels over lang tid. Men, den er stor og lett krevende å ta frem og ikke minst sette opp og ikke minst, dem koster en hel del, vi betalte vel ca 7500kr for vår.😳 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blindfold69 Skrevet 7. november 2024 #7 Del Skrevet 7. november 2024 Ingv38 skrev (1 minutt siden): Det er rett og slett en maskin med justerbart stativ med en stang som beveger seg frem og tilbake, man kan justere hvor dypt den skal gå og hastigheten helt fra veldig sagte til full speed, og den kan man feste forskjellige dildoer på. Enkelt forklart, den er ekstremt mye mer utholdende enn en mann og den kan knulle meg skikkelig til himmels over lang tid. Men, den er stor og lett krevende å ta frem og ikke minst sette opp og ikke minst, dem koster en hel del, vi betalte vel ca 7500kr for vår.😳 Oj litt dyrt og komplisert, tenker en extra mann dekker dama’s extra behov en gang imellom, vi liker bedre ekte saker🫣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2024 #8 Del Skrevet 7. november 2024 Har no samlet litt av hvert opp gjennom. Men Tror faktisk den første vibratoren jeg kjøpte ennå er blant mine topp favoritter. SmileMakers The surfer, funger like godt alene som sammen med partner. I tillegg til satisfyer pro. så har man vel som en del andre liggende både håndjern, pisker og dildoer, men ikke HVs som plukkes først Anonymkode: 53b1f...250 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingv38 Skrevet 7. november 2024 Forfatter #9 Del Skrevet 7. november 2024 Blindfold69 skrev (1 time siden): Oj litt dyrt og komplisert, tenker en extra mann dekker dama’s extra behov en gang imellom, vi liker bedre ekte saker🫣 Vi har en ekstra mann i ny og ne, men jeg er nok litt hektet på skikkelig omfattende orgasmer som sitter lenge i hele kroppen, da er den maskinen kjekk og som oftest styrer mannen den for meg, noe som funker ekstremt bra for meg og er en turn on for ham men av praktiske grunner er ikke maskinen så veldig ofte i bruk😳 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2024 #10 Del Skrevet 7. november 2024 Sitter på do-lokket og rir min dildo med sugekopp. Magisk! Anonymkode: 76c87...110 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2024 #11 Del Skrevet 7. november 2024 Liker denne eksperimentkassen. Lærerik er den også! Anonymkode: b08ac...cf1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tennplugg Skrevet 7. november 2024 #12 Del Skrevet 7. november 2024 AnonymBruker skrev (På 6.11.2024 den 8.21): Her dras en cocksleeve av god kvalitet frem ofte. Anonymkode: 56c0c...93f Noen å anbefale? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2024 #13 Del Skrevet 7. november 2024 Et ekte mannfolk. Anonymkode: dda7f...5a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2024 #14 Del Skrevet 7. november 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Et ekte mannfolk. Anonymkode: dda7f...5a7 Ingen mannfolk i verden er fysiologisk eller anatomisk i stand til å stimulere slik som et kvalitetsleketøy er💁🏼♀️ Men nå er jo ikke dette en «leketøy vs mann» tråd da. Onani med et leketøy og sex med en mann er liksom to helt forskjellige ting😊 Anonymkode: 172cd...39b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2024 #15 Del Skrevet 7. november 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ingen mannfolk i verden er fysiologisk eller anatomisk i stand til å stimulere slik som et kvalitetsleketøy er💁🏼♀️ Men nå er jo ikke dette en «leketøy vs mann» tråd da. Onani med et leketøy og sex med en mann er liksom to helt forskjellige ting😊 Anonymkode: 172cd...39b Kan klare meg leeenge uten mannfolk jeg😁 Anonymkode: 76c87...110 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2024 #16 Del Skrevet 8. november 2024 Har Fleshlight, og har også kjøpt inn en penisvibrator. Lurer på om det kan være noe? M Anonymkode: 22b12...c69 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kri.star Skrevet 8. november 2024 #17 Del Skrevet 8. november 2024 (endret) Vibrerende penisring Kvinne med samboer som liker å leke Endret 8. november 2024 av kri.star 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2024 #18 Del Skrevet 8. november 2024 Womenizer eller en sånn massasjestav men den bråker noe helt jævlig Anonymkode: 0b61c...e0c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2024 #19 Del Skrevet 8. november 2024 satisfyer pro sammen med en buttplug og penetrering av mannen samtidig er absolutt en favoritt for meg. Anonymkode: 55b7d...3c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2024 #20 Del Skrevet 8. november 2024 Womanizer duo 🤩 Anonymkode: 4b1fd...11b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå