AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Del Skrevet 3 timer siden Hva gjør jeg i denne situasjonen? Jeg møtte en bekjent på et utested, vi fikk en god tone og gikk hjem sammen, hadde masse sex, spiste frokost, hadde mer sex og slappet av sammen før han kjørte meg hjem. To dager etter ringte han og inviterte meg på noe samme kveld, det ble veldig impulsivt, men utrolig koselig og ca samme opplegg som første gangen. Men, jeg kjenner nå hele greiene stresser meg veldig, jeg er overhodet ikke klar for noe forhold, heller ikke uforpliktende selv om jeg skulle ønske det. Jeg har ekstremt mye kaos i livet og trenger å bruke tid på å bearbeide, og jobbe opp funksjonsevnen min. Nære relasjoner er blitt vanskelige, og jeg er egentlig mer enn nok med mitt. Vi har ikke gjort noe ny avtale, og jeg lurer på om jeg skal sende en mld og forklare at jeg ikke kan gå inn i noe/treffes mer, eller om jeg bare skal sitte stille og "håper" han ikke tar kontakt. Føler det siste blir dumt da jeg vet det er lenge siden han har vært med noen, og har hatt noen kjipe opplevelser selv. Jeg hadde det jo også veldig fint , og det er overhodet ikke noe med han, men kun meg selv som gjør at jeg ikke kan treffe han mer. Samtidig vet jeg jo ikke om han vil treffe meg igjen, og er redd det blir litt overkill hvis dere skjønner. Kan legge til at vi er voksne, slutten av 40 årene. Anonymkode: a91b0...838 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashley jackson Skrevet 3 timer siden #2 Del Skrevet 3 timer siden Så du treffer tilfeldige bekjente og har masse sex? Men ikke klar for forhold. Jeg syns du bør begynne å respektere kroppen din litt mer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #3 Del Skrevet 3 timer siden Hvis dette stresser deg så utrolig mye, så send en melding, da. Anonymkode: 04eee...b1f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mebeforeyou Skrevet 3 timer siden #4 Del Skrevet 3 timer siden Dere er voksne, og jeg utfordrer deg til å ringe han å forklare. Han er sikkert skikkelig gira på å treffe deg. Til en annen gang så holder du deg unna menn til du er emosjonelt klar. Vi skal ikke bruke folk sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #5 Del Skrevet 3 timer siden Jøss, det var litt av noen svar! Selvsagt skal man ikke bruke folk, verken sånn eller på andre måter, men å kalle det å bruke mennesker å si ja til å bli med hjem etter byen er vel i overkant? Jeg har endelig etter flere år fått plass i terapi pga ptsd etter et langvarig voldelig forhold, hovedsakelig psykisk vold. Noe som fikk barndoms traumene til overflaten, og har satt meg helt ut i flere år . Det er heller ikke slik at jeg har masse sex med haugevis av folk, da hadde jeg vel ikke lurt på hva jeg skulle gjøre. Det er første gang jeg har vært med noen etter min eks, og jeg går ut to-tre ganger i året. Skjønner ikke helt hva jeg har skrevet som gir inntrykk av at det her er dagligdags for meg Grunnen til jeg lurer er jo fordi det kan jo være han synes det er helt overkill, ikke hadde tenkt å treffes igjen uansett eller noe slikt. Kommer uansett til å treffe han igjen siden vi bor på et lite sted og vil ikke det skal bli kleint eller stress. Anonymkode: a91b0...838 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #6 Del Skrevet 3 timer siden Kan du ikke bare si at du ønsker å være fuck-friends? Han kommer mest sannsynlig til å juble. Win-win. Anonymkode: 149d6...f29 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #7 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Grunnen til jeg lurer er jo fordi det kan jo være han synes det er helt overkill, ikke hadde tenkt å treffes igjen uansett eller noe slikt. Kommer uansett til å treffe han igjen siden vi bor på et lite sted og vil ikke det skal bli kleint eller stress. Anonymkode: a91b0...838 Du stresser jo med det allerede. Hva vil stresse deg mest, å sende melding eller å ikke sende melding? Anonymkode: 04eee...b1f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #8 Del Skrevet 3 timer siden ashley jackson skrev (42 minutter siden): Så du treffer tilfeldige bekjente og har masse sex? Men ikke klar for forhold. Jeg syns du bør begynne å respektere kroppen din litt mer. Eller andre... når jeg møter noen tilfeldig bekjente og har masse sex, koselige stunder og frokost sammen, så tenker jeg at begge parter gjør dette frivillig og at det kanskje er starten på noe. Men det gjelder selvsagt ikke TS som jeg egentlig tror er litt mer betatt enn hun gir uttrykk for. Anonymkode: e2a57...abb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #9 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Jøss, det var litt av noen svar! Selvsagt skal man ikke bruke folk, verken sånn eller på andre måter, men å kalle det å bruke mennesker å si ja til å bli med hjem etter byen er vel i overkant? Jeg har endelig etter flere år fått plass i terapi pga ptsd etter et langvarig voldelig forhold, hovedsakelig psykisk vold. Noe som fikk barndoms traumene til overflaten, og har satt meg helt ut i flere år . Det er heller ikke slik at jeg har masse sex med haugevis av folk, da hadde jeg vel ikke lurt på hva jeg skulle gjøre. Det er første gang jeg har vært med noen etter min eks, og jeg går ut to-tre ganger i året. Skjønner ikke helt hva jeg har skrevet som gir inntrykk av at det her er dagligdags for meg Grunnen til jeg lurer er jo fordi det kan jo være han synes det er helt overkill, ikke hadde tenkt å treffes igjen uansett eller noe slikt. Kommer uansett til å treffe han igjen siden vi bor på et lite sted og vil ikke det skal bli kleint eller stress. Anonymkode: a91b0...838 Du har ptsd pga ett traumatisk forhold og tydeligvis ingen god barndom heller. Allikevel blir du med vilt fremmede personer hjem for sex første gangen dere treffes? Hadde du virkelig slitt med ptsd pga dårlig forhold og barndom, så hadde du selvsagt vært mye mer forsiktig og ikke hatt sex med vilt fremmed mann. Jeg håper han dropper deg og finner seg ei som er mer ærlig enn deg. Han bør finne seg ei som setter pris på hele han. Anonymkode: 159d8...17e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #10 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Du har ptsd pga ett traumatisk forhold og tydeligvis ingen god barndom heller. Allikevel blir du med vilt fremmede personer hjem for sex første gangen dere treffes? Hadde du virkelig slitt med ptsd pga dårlig forhold og barndom, så hadde du selvsagt vært mye mer forsiktig og ikke hatt sex med vilt fremmed mann. Jeg håper han dropper deg og finner seg ei som er mer ærlig enn deg. Han bør finne seg ei som setter pris på hele han. Anonymkode: 159d8...17e TS skriver at han var en bekjent, altså ikke en vilt fremmed mann. Å shame henne for å ha hatt sex er bare nedrig av deg. Han hadde også sex med henne, de var 2 om dette, men du heier på ham og ikke på henne. Hva er greia med det?? Anonymkode: aa0c8...c7d 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #11 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Kan du ikke bare si at du ønsker å være fuck-friends? Han kommer mest sannsynlig til å juble. Win-win. Anonymkode: 149d6...f29 Desverre for meg så tviler jeg på at jeg kommer til å takle det. Relasjonstraumer lever sitt eget liv, ihvertfall hos meg. Hva jeg "vet logisk" spiller liksom ingen rolle. Det er vel litt som angst, urasjonell redsel ihvertfall, og jeg ønsker ikke utsette hverken meg selv eller andre for det. Kanskje jeg takler det senere, isåfall er han (hvis han vil det da) en veldig god kandidat 😅 Anonymkode: a91b0...838 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #12 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): TS skriver at han var en bekjent, altså ikke en vilt fremmed mann. Å shame henne for å ha hatt sex er bare nedrig av deg. Han hadde også sex med henne, de var 2 om dette, men du heier på ham og ikke på henne. Hva er greia med det?? Anonymkode: aa0c8...c7d Menn ser på kvinner som ligger med mange som sluts og ekle. Mens en mann som ligger rundt blir sett på som en alfa høystatus/høyverdi-mann eller hva enn man kaller det nå. Menn nyter høy respekt av å ligge med mange damer. Kvinner det motsatte. Helt søkt logikk, men sånn tenker de faktisk. Anonymkode: 149d6...f29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chi Skrevet 2 timer siden #13 Del Skrevet 2 timer siden Hei TS! Kan han være et positivt element i livet ditt nå, uten at dere har strikse forpliktelser? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #14 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Desverre for meg så tviler jeg på at jeg kommer til å takle det. Relasjonstraumer lever sitt eget liv, ihvertfall hos meg. Hva jeg "vet logisk" spiller liksom ingen rolle. Det er vel litt som angst, urasjonell redsel ihvertfall, og jeg ønsker ikke utsette hverken meg selv eller andre for det. Kanskje jeg takler det senere, isåfall er han (hvis han vil det da) en veldig god kandidat 😅 Anonymkode: a91b0...838 Jeg tenker at situasjonen ikke er enten eller. Jeg ville ventet med å sende melding. Jeg ville sett hva han gjør og så kjent nøye etter da hva du føler. Har du ptsd så kan det være vanskelig å tenke klart. Bruk tid på å bli kjent, ikke ha forpliktelser og snakk om det med terapeuten din. Anonymkode: b1a9f...82d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #15 Del Skrevet 2 timer siden Altså er helt sjokket over svarene du har fått her! Det jeg tenker er at neste gang han eventuelt tar kontakt så takker du for noen hyggelige dager sammen og sier så sant er at en videre relasjon blir for vanskelig for deg av ulike grunner kan du bare si. Og at det selfølgelig ikke er noe med han. Trenger ikke gjøre det mer komplisert enn som så. Anonymkode: 7975c...c50 2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #16 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Eller andre... når jeg møter noen tilfeldig bekjente og har masse sex, koselige stunder og frokost sammen, så tenker jeg at begge parter gjør dette frivillig og at det kanskje er starten på noe. Men det gjelder selvsagt ikke TS som jeg egentlig tror er litt mer betatt enn hun gir uttrykk for. Anonymkode: e2a57...abb Det har du sikkert helt rett i. Sikkert derfor det stresser meg, jeg ønsker å avslutte på en fin måte. I en "vanlig" situasjon, eller før min eks hadde jeg garantert tenkt slik, men slik jeg har det nå er det ikke forenlig med å inngå nye relasjoner, og ja, jeg skjønner jo at jeg ikke skulle blitt med i utgangspunktet, men "i kampens hete" eller hva man skal kalle det så tok jeg en dum avgjørelse. Anonymkode: a91b0...838 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #17 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Desverre for meg så tviler jeg på at jeg kommer til å takle det. Relasjonstraumer lever sitt eget liv, ihvertfall hos meg. Hva jeg "vet logisk" spiller liksom ingen rolle. Det er vel litt som angst, urasjonell redsel ihvertfall, og jeg ønsker ikke utsette hverken meg selv eller andre for det. Kanskje jeg takler det senere, isåfall er han (hvis han vil det da) en veldig god kandidat 😅 Anonymkode: a91b0...838 Kanskje du burdr avstå fra tilfeldig sex med folk du møter, og heller prøve å knytte relasjoner? Jeg tenket med tanke på traumene dine. Jeg har også relasjonsttaumer og sex var en måte å rote det mer til. Anonymkode: b96d7...5ec 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #18 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Du har ptsd pga ett traumatisk forhold og tydeligvis ingen god barndom heller. Allikevel blir du med vilt fremmede personer hjem for sex første gangen dere treffes? Hadde du virkelig slitt med ptsd pga dårlig forhold og barndom, så hadde du selvsagt vært mye mer forsiktig og ikke hatt sex med vilt fremmed mann. Jeg håper han dropper deg og finner seg ei som er mer ærlig enn deg. Han bør finne seg ei som setter pris på hele han. Anonymkode: 159d8...17e Kødder du eller? Du vet lite om ptsd ihvertfall! Jeg håper også han dropper det, men hva i alle dager mener du med mer ærlig og sette pris på hele han? Det er jo ikke noe med han jeg ikke setter pris på. Jeg har for mye bagasje til å være en god partner nå. Og jeg vil si ifra på en fin måte, slik at ingen av oss blir såret eller stresset, og han slipper å bruke tid eller energi på en - akkurat nå- lost case. Jeg ser ikke hva annet enn å ikke bli med i utgangspunktet jeg kunne gjort anderledes. Anonymkode: a91b0...838 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #19 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Kødder du eller? Du vet lite om ptsd ihvertfall! Jeg håper også han dropper det, men hva i alle dager mener du med mer ærlig og sette pris på hele han? Det er jo ikke noe med han jeg ikke setter pris på. Jeg har for mye bagasje til å være en god partner nå. Og jeg vil si ifra på en fin måte, slik at ingen av oss blir såret eller stresset, og han slipper å bruke tid eller energi på en - akkurat nå- lost case. Jeg ser ikke hva annet enn å ikke bli med i utgangspunktet jeg kunne gjort anderledes. Anonymkode: a91b0...838 Da går dere og tar kaffe et sted så han skjønner du sliter. Lykke til. Anonymkode: 7f9c0...ef4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #20 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Kanskje du burdr avstå fra tilfeldig sex med folk du møter, og heller prøve å knytte relasjoner? Jeg tenket med tanke på traumene dine. Jeg har også relasjonsttaumer og sex var en måte å rote det mer til. Anonymkode: b96d7...5ec Takk for råd og Ja, det var absolutt planen min, men så gikk jeg på en smell rett og slett. Jeg føler meg ikke i stand til å knytte nye relasjoner heller, har min fulle hyre med å ta vare på de jeg har fra før så å komplisere det slikt var ikke smaet. Anonymkode: a91b0...838 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå