AnonymBruker Skrevet 1 time siden #1 Del Skrevet 1 time siden stress når så mange misliker han så veldig... gruer meg til alle artiklene som handler om hvor kjip og teit og slem trump er.. 4 år med krisestemning Anonymkode: 48b26...47d 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #2 Del Skrevet 1 time siden Jeg er mer bekymret for Russland enn mediedekningen… Anonymkode: 0b0a8...bb5 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #3 Del Skrevet 1 time siden Hyggelig for Putin og Xi, om ikke annet. Det er vel de eneste bortsett fra Trump selv som faktisk får det bedre av dette utfallet. Anonymkode: 2aadd...d4d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #4 Del Skrevet 1 time siden Kanskje Europa blir mer autonomt og selvstendig nå. Vi ligger allerede grovt bak USA og Kina. Anonymkode: d32c9...481 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeneXCII Skrevet 1 time siden #5 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg er mer bekymret for Russland enn mediedekningen… Anonymkode: 0b0a8...bb5 Ha, for du synes forholdet til Russland har vært bra nå med Biden som president? Krig i Europa er vel et nøkkelord.. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #6 Del Skrevet 1 time siden Tenker han vil prøve å få slutt på krigen i Midtøsten og i Ukraina. Det hadde gjort stort for hans ego og være den som fikk slutt på krigen. Og det er ikke hamas og zelensky som vil komme ut som vinnere av det i så fall…. ellers vil det skje lite i verden tenker jeg. Han er jo en fjott. Anonymkode: f9daa...00c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #7 Del Skrevet 1 time siden Trump 2024!!!🦅🇺🇸🦅 Anonymkode: 2e035...83b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #8 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Tenker han vil prøve å få slutt på krigen i Midtøsten og i Ukraina. Det hadde gjort stort for hans ego og være den som fikk slutt på krigen. Og det er ikke hamas og zelensky som vil komme ut som vinnere av det i så fall…. ellers vil det skje lite i verden tenker jeg. Han er jo en fjott. Anonymkode: f9daa...00c En fjott som samtidig er fascist og diktator... det er litt vanskelig å skjønne hvordan han kan være så dum og samtidig så ond og listig ifølge noen... Men men, jeg er også mest bekymret for 14 artikler daglig om hvor fæl Trump er på forsiden av nrk.no. Ellers tror jeg verden blir sånn som før stort sett. Anonymkode: 26f70...c6a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #9 Del Skrevet 1 time siden Trodde ikke egentlig at det kunne skje. Det gir ikke mening å være truet med fengsel på en ende og får jobbe som president like etterpå som om landet ikke bryr seg det minste. USA er ikke noe land å se opp til. Anonymkode: 9dbe4...3ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 36 minutter siden #10 Del Skrevet 36 minutter siden AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Trodde ikke egentlig at det kunne skje. Det gir ikke mening å være truet med fengsel på en ende og får jobbe som president like etterpå som om landet ikke bryr seg det minste. USA er ikke noe land å se opp til. Anonymkode: 9dbe4...3ab I USA fortjener alle en ny sjanse også kriminelle og angivelig også voldtektsmenn. Anonymkode: aa325...c16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26 minutter siden #11 Del Skrevet 26 minutter siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): I USA fortjener alle en ny sjanse også kriminelle og angivelig også voldtektsmenn. Anonymkode: aa325...c16 Dette er vel og merke etter sonet straff Anonymkode: bc150...8e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå