AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #1 Del Skrevet 4 timer siden Jeg er på besøk i Pakistan. Skal være her 3 uker. Isted hadde jeg en kjempekrangel med svigermor. For det første tok hun sjåføren på shopping før jeg engang rakk å stå opp. Nå må jeg vente til de kommer tilbake og da vil sikkert sjåføren spise lunsj før han gidder å ta meg på shopping. For det andre måtte hun se på sin dritt serie på tv'en så jeg fikk ikke fulgt med på valget i USA. Hun ba meg bruke tv på kjøkkenet men der er jo hushjelpen og skrangler med gryter og masse mat os. Jeg er møkka sur, skjønner ikke at jeg gadd å bli med på denne turen. Mannen min er på konsert med brødrene sine, typisk at jeg må være i huset og tåle svigermor sin dritt. Anonymkode: 12426...6e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #2 Del Skrevet 3 timer siden Så svigermor er både på shopping med sjåfør OG ser serie samtidig, og mannen er på konsert klokka 10:45 på morgenen? Spenstig. Anonymkode: ceabf...ef3 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #3 Del Skrevet 3 timer siden Serien var i går kveld. Nå er hun på shopping. Mannen er i en annen by med brødrene for å se konsert sine oh dro for 3 dager. Og jeg sitter her. Svigermor visste at jeg ville på shopping i dag. Men hun dro uten meg, hun kunne i det minste ha vekket meg. Føler det er på trass. 😞 Anonymkode: 12426...6e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #4 Del Skrevet 3 timer siden Og så en ting til. Jeg har ikke vært i Pakistan siden jeg var liten. Ble med nå bare fordi mannen sa at vi kommer til å gjøre masse ting sammen. Så stikker han på tur med brødrene sine. Og jeg må sitte her. Føler det er skikkelig kjipt. Ts Anonymkode: 12426...6e8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #5 Del Skrevet 3 timer siden Så moralen er: ikke reis til Pakistan. Anonymkode: 9fc2c...615 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #6 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Så moralen er: ikke reis til Pakistan. Anonymkode: 9fc2c...615 Og å ikke gifte seg med en pakistaner. Anonymkode: 7f29f...d52 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashley jackson Skrevet 3 timer siden #7 Del Skrevet 3 timer siden Typisk nordmenn på ferie i utlandet. Egoistisk og bortskjemte. Skal svigermor vekke den norske prinsessa før å ta henne med på shopping? Se på valget på mobilen din, ts. Ingen sympati fra meg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #8 Del Skrevet 3 timer siden Jeg er norsk pakistansk selv. Ts Anonymkode: 12426...6e8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #9 Del Skrevet 3 timer siden Hvorfor skal du ha mer rett til hennes sjåfør og hennes tv enn hun har selv? Anonymkode: a1785...7b6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nymerïa Skrevet 3 timer siden #10 Del Skrevet 3 timer siden jeg lurer veldig på hvilken konsert i Pakistan folk bruker 3 dager på. Nyhetsoppdateringer får du like greit på mobil, og du har jo tydeligvis nett. Og hvis du og svigermor har et dårlig forhold, så hadde det neppe vært hyggelig å shoppe sammen. Kanskje hun synes det er i meste laget å bli stuet sammen med deg i en leilighet det er vanskelig å forlate mens sønnen stikker 3 dager på konsert. Du skal ikke se bort fra at dette ikke akkurat hva hun så for seg heller når han kom hjem på besøk. Neste gang holder du deg hjemme. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nymerïa Skrevet 3 timer siden #11 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg er norsk pakistansk selv. Ts Anonymkode: 12426...6e8 Da har du vel din egen familie du kan besøke mens du er der? Selv om de bor langt borte så har du 3 dager på deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #12 Del Skrevet 3 timer siden Jeg ville gjort som jeg ville gjort uansett hvor jeg var som gjest og ikke bare kunne dra hjem. Innrettet meg. Du vet hva du har å forholde deg til. Dra på shopping senere eller i morgen. Ikke si til svigermor hva du har lyst til å gjøre siden hun tydeligvis er ute etter å sabotere. Valget kan du se på nett også. Og så drar du aldri tilbake dit siden mannen din har vist seg å svikte mens du er der. Anonymkode: 4dd10...72b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #13 Del Skrevet 3 timer siden Men kan ikke sjåføren hente deg da mens hun er på markedet? Og kan du ikke låne naboen sin sjåfør? Må vel være alternativer og muligheter her… Anonymkode: 75e1a...a39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #14 Del Skrevet 3 timer siden Ellers så syns jeg at du burde spørre mannen din hva du skal gjøre for å fikse relasjonen til svigermor (hun liker deg jo ikke noe særlig), for det er vel sånn det fungerer i «den verden»? Anonymkode: 75e1a...a39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #15 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Mannen er i en annen by med brødrene Anonymkode: 12426...6e8 Klassisk... Anonymkode: 5ee8d...9ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 3 timer siden #16 Del Skrevet 3 timer siden ashley jackson skrev (11 minutter siden): Typisk nordmenn på ferie i utlandet. Egoistisk og bortskjemte. Skal svigermor vekke den norske prinsessa før å ta henne med på shopping? Se på valget på mobilen din, ts. Ingen sympati fra meg. Hun skriver jo at hun ikke har vært i Pakistan siden hun var liten, så ts virker faktisk å være pakistaner selv... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #17 Del Skrevet 3 timer siden Er dere fra samme land? Anonymkode: 5ee8d...9ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 3 timer siden #18 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er dere fra samme land? Anonymkode: 5ee8d...9ef Ja, hun (ts) skriver i post 4 at hun ikke har vært i Pakistan siden hun var liten, så alt tyder på at hun har pakistanske foreldre og er pakistansk/norskpakistaner selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #19 Del Skrevet 3 timer siden ashley jackson skrev (12 minutter siden): Typisk nordmenn på ferie i utlandet. Egoistisk og bortskjemte. Skal svigermor vekke den norske prinsessa før å ta henne med på shopping? Se på valget på mobilen din, ts. Ingen sympati fra meg. Du er nok den største egotrippen her inne. TS vil bare ha selskap av noen som liker henne. Anonymkode: 5ee8d...9ef 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #20 Del Skrevet 3 timer siden Ts jeg hadde kjøpt ny flybillett og dratt hjem Pass på passet ditt selv og glem det. Anonymkode: 5ee8d...9ef 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå