AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #21 Del Skrevet 3 timer siden Du må ingenting. Jeg pynter til jul 1.desember, og det er pynt overalt på alle rom. Elsker jul og elsker julepynt. Overhode ikke harry, elsker det. Anonymkode: 75b22...6f8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristin70 Skrevet 3 timer siden #22 Del Skrevet 3 timer siden Jeg er til vanlig ikke veldig sentimental og har ikke veldig mye pynt fremme. Til jul elsker jeg å ta frem det gamle som minner om tante"Kari", mormor, småtrollene og verdens styggeste julenisse fra barndommen til min avdøde far. Det er ikke overlesset med pynt og den styggeste pynten er plassert slik at vi bare ser den når vi passerer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BobbySocks Skrevet 3 timer siden #23 Del Skrevet 3 timer siden Men Harry er bra! Gleder meg til å kjøre full Harry-jul! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #24 Del Skrevet 3 timer siden Jeg koser meg med julepynten min. Mye av den er fra Erzgebirge, et område sør i (tidligere øst) Tyskland min bestemor kom fra. Ikke spesielt billig, og mye er håndmalt. Annet er ting jeg har fått eller kjøpt over flere år. Bryr meg ikke om hva andre mener om det. Bryr meg heller ikke om hva andre pynter eller ikke pynter med. Anonymkode: 6729e...020 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #25 Del Skrevet 3 timer siden ashley jackson skrev (3 timer siden): Når ungene var små hadde vi masse julelys og stjerner og sånt ræl i vinduene. I fjor ble jeg skilt og flyttet og jeg fant ikke julebelysningen i all kaoset. Og jeg syns huset så i grunnen mye bedre ut uten! Nå i år lurer jeg på å totalt droppe julepynt igjen! Det er bare stress og dessuten stygt. Noen andre som dropper julepynten? Trolletråd Anonymkode: 32093...822 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #26 Del Skrevet 3 timer siden Om du har harry julepynt så lar du vel bare være å pynte. Anonymkode: 3d22e...dd4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #27 Del Skrevet 3 timer siden Jeg elsker julen, men pynter svært lite hjemme. De fleste blir overrasket over hvor lite julepynt det er hos meg som er så glad i julen😆 Tror jeg fikk nok av nisser, lys, dill og dall da barna var små. Jeg liker det litt roligere hjemme, og får mer enn nok julestemning av den pynten og de lysene som møter meg ute i byen✨🌟 og så gidder jeg ikke å rydde bort så mye stæsj etter julen😂😂 Anonymkode: 92b50...93f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PurpleTuliip Skrevet 3 timer siden #28 Del Skrevet 3 timer siden Gjør som du selv trives best med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #29 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Trolletråd Anonymkode: 32093...822 Hvorfor? Vi er flere som ikke synes noe om julepynt. Skjønner det kan være vanskelig for alle jule-elskerne å forstå, men vi finnes altså. Anonymkode: 40521...7f7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jegerikkeminskyld Skrevet 3 timer siden #30 Del Skrevet 3 timer siden Vet du, hvis du synes julepynten er bare dill-dall så synes jeg du skal droppe den 😊 Jeg har aldri syntes at man skal gjøre noe fordi det alltid har vært sånn, eller fordi andre liker å ha det sånn. Eller fordi det er tradisjon, tradisjoner er jo som kjent til for å brytes. Personlig er jeg glad i å pynte litt til jul, men alt med måte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #31 Del Skrevet 3 timer siden Maleficenta skrev (2 timer siden): Kommer an på. Er det veldig mye rødt og grønt kan det bli Harry. Er fint om en pynter med hvitt eller sølvfarget pynt det er ikke julefarger og DA er du i MINE øyne harry. Anonymkode: e8340...7d1 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #32 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): det er ikke julefarger og DA er du i MINE øyne harry. Anonymkode: e8340...7d1 Enig, hvitt og sølv er for mye shabby chic. Og det er harry i mine øyne. Anonymkode: b1977...493 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Reign Skrevet 2 timer siden #33 Del Skrevet 2 timer siden ashley jackson skrev (4 timer siden): Når ungene var små hadde vi masse julelys og stjerner og sånt ræl i vinduene. I fjor ble jeg skilt og flyttet og jeg fant ikke julebelysningen i all kaoset. Og jeg syns huset så i grunnen mye bedre ut uten! Nå i år lurer jeg på å totalt droppe julepynt igjen! Det er bare stress og dessuten stygt. Noen andre som dropper julepynten? Trenger du støtte av vilt fremmede på et anonymt forum for å ta banale valg i livet altså? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Papirstrimmel Skrevet 2 timer siden #34 Del Skrevet 2 timer siden Kan vi ikke alle bare gjøre det vi synes er best hjemme hos oss selv - uten å måtte stemple de som gjør noe annet enn oss selv som "harry"? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #35 Del Skrevet 2 timer siden Maleficenta skrev (2 timer siden): Kommer an på. Er det veldig mye rødt og grønt kan det bli Harry. Er fint om en pynter med hvitt eller sølvfarget pynt Og så har man meg som mener at julepynt med hvit og sølv blir kaldt og nitrist, og ettersom jeg kom med min kommentar sist så er det vel min mening som gjelder ettersom du bastant mener å ha fasiten? Eller kanskje du ikke bestemmer hva som er harry eller ikke? Anonymkode: 7ba62...ff5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anononyma Skrevet 2 timer siden #36 Del Skrevet 2 timer siden Vi pynter fra ca 1 meters høyde og opp - har en 2 åring i farta her 😂 Da jeg bodde alene gadd jeg ikke pynte, hadde vel en liten nisse jeg satte frem. Jeg synes likevel at når man har familie, og spesielt barn bør man pynte litt til jul. Det handler om tradisjon 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #37 Del Skrevet 2 timer siden Julepynt kan være harry, ja. Men jeg regner med at de som pynter sånn liker det slik. Om du ikke vil pynte, så lar du være? Julepynt kan også være classy, koselig og fint Anonymkode: 47dc3...eba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 1 time siden #38 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (1 time siden): det er ikke julefarger og DA er du i MINE øyne harry. Anonymkode: e8340...7d1 Jo det er det vel. Det hvite kan både symbolisere snø og engler som er veldig sentralt i jula Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 1 time siden #39 Del Skrevet 1 time siden (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Og så har man meg som mener at julepynt med hvit og sølv blir kaldt og nitrist, og ettersom jeg kom med min kommentar sist så er det vel min mening som gjelder ettersom du bastant mener å ha fasiten? Eller kanskje du ikke bestemmer hva som er harry eller ikke? Anonymkode: 7ba62...ff5 Sier ikke man bare skal ha det, men at man ikke trenger å bare ha rødt og grønt, men tone det ned med noe mer nøytralt. Blir det for mye rødt og grønt og nisser blir det for mye. Hæ fasiten? Jeg sier bare hva jeg syns. Endret 1 time siden av Maleficenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 1 time siden #40 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (1 time siden): det er ikke julefarger og DA er du i MINE øyne harry. Anonymkode: e8340...7d1 Det har du helt fritt til å mene. Fint at folk har ulike smak Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå