AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #81 Del Skrevet 5 timer siden Bare den middagen i seg selv er rundt 2000kcal. Totalt sett er dette mye mer enn hva en gjennomsnittlig mann trenger, selv for de som trener en del. Så han har nok god forbrenning Anonymkode: 346bb...197 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Reign Skrevet 4 timer siden #82 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Noen gjør faktisk det, med kjøle-element. Anonymkode: 8b0f4...f05 Det blir for mye mikkmakk i en travel hverdag. Proteinpulver er enkelt og gjør jobben. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #83 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (18 timer siden): Flyttet nettopp inn med kjæresten min. Han spiser helt sinnssyke mengder mat etter min mening. En vanlig dag kan se sånn her ut: Frokost: 5 brødskiver med mye pålegg og en Tine iskaffe Lunsj 1: salat med 3 kokte egg, skinke og diverse Mellommåltid: 0.5l energidrikk med sukker og en proteinbar Lunsj 2: sånn stor baguette med roastbiff og potetsalat. 0.5l appelsinjuice Middag: 2/3 av en hel ovnsbakt lasagne i tillegg til brød med smør og grønnsalat Etter trening: proteinshake og 1 banan Kveldsmat: 4 brødskiver med masse pålegg, skyr og 4-5 ruter med mørk sjokolade - Er det her et normalt matinntak for menn? Det er jo helt hinsides mye penger som går til mat. Han er slank altså, så klager ikke over det. Anonymkode: a5556...9c2 Ja det høres normalt ut....en fyr jeg kjenner godt spiser også veldig mye...jeg spiser kun halvparten 🤣 Anonymkode: 373e2...c75 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #84 Del Skrevet 4 timer siden Nei, så glupske menn pleier å være single. Anonymkode: b9255...7c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #85 Del Skrevet 2 timer siden Urettferdig at Gutter får spise så mye de vil ! Anonymkode: 28c22...0f7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå