AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #1 Del Skrevet 8 timer siden Flyttet nettopp inn med kjæresten min. Han spiser helt sinnssyke mengder mat etter min mening. En vanlig dag kan se sånn her ut: Frokost: 5 brødskiver med mye pålegg og en Tine iskaffe Lunsj 1: salat med 3 kokte egg, skinke og diverse Mellommåltid: 0.5l energidrikk med sukker og en proteinbar Lunsj 2: sånn stor baguette med roastbiff og potetsalat. 0.5l appelsinjuice Middag: 2/3 av en hel ovnsbakt lasagne i tillegg til brød med smør og grønnsalat Etter trening: proteinshake og 1 banan Kveldsmat: 4 brødskiver med masse pålegg, skyr og 4-5 ruter med mørk sjokolade - Er det her et normalt matinntak for menn? Det er jo helt hinsides mye penger som går til mat. Han er slank altså, så klager ikke over det. Anonymkode: a5556...9c2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #2 Del Skrevet 8 timer siden Mye proteiner, så om han er slank og trener, så er det veldig bra kosthold. Mat er mat , kan ikke tenke penger så lenge det ikke er snacks , brus, alkohol og karbohydrater som står på menyen. Når han får mage kan du begynne å klage. Anonymkode: 36b2d...7e1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 8 timer siden #3 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Flyttet nettopp inn med kjæresten min. Han spiser helt sinnssyke mengder mat etter min mening. En vanlig dag kan se sånn her ut: Frokost: 5 brødskiver med mye pålegg og en Tine iskaffe Lunsj 1: salat med 3 kokte egg, skinke og diverse Mellommåltid: 0.5l energidrikk med sukker og en proteinbar Lunsj 2: sånn stor baguette med roastbiff og potetsalat. 0.5l appelsinjuice Middag: 2/3 av en hel ovnsbakt lasagne i tillegg til brød med smør og grønnsalat Etter trening: proteinshake og 1 banan Kveldsmat: 4 brødskiver med masse pålegg, skyr og 4-5 ruter med mørk sjokolade - Er det her et normalt matinntak for menn? Det er jo helt hinsides mye penger som går til mat. Han er slank altså, så klager ikke over det. Anonymkode: a5556...9c2 Dette ser da ikke unormalt ut for en voksen mann som trener mye... Og som du sier, han er slank - ergo så spiser han jo ikke for mye... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #4 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Mye proteiner, så om han er slank og trener, så er det veldig bra kosthold. Mat er mat , kan ikke tenke penger så lenge det ikke er snacks , brus, alkohol og karbohydrater som står på menyen. Når han får mage kan du begynne å klage. Anonymkode: 36b2d...7e1 Tror du må lese innlegget en gang til hvis du mener det ikke er karbohydrater der. Mye brød til nesten alle måltider, potetsalat, banan, energidrikk med sukker er mye karbo i min verden. Anonymkode: 18684...49c 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #5 Del Skrevet 8 timer siden Mye proteiner, så om han er slank og trener, så er det veldig bra kosthold. Mat er mat , kan ikke tenke penger så lenge det ikke er snacks , brus, alkohol og karbohydrater som står på menyen. Når han får mage kan du begynne å klage. Anonymkode: 36b2d...7e1 Brød, baguette, lasagne med brød, energidrikk enda mer brød. Det eneste proteinrike her er en proteinbar og en proteinshake. Jeg syns ikke der høres ut som for mye mat, men det er ikke et spesielt proteinrikt kosthold. Anonymkode: ab65f...559 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #6 Del Skrevet 8 timer siden Brød, baguette, lasagne med brød, energidrikk enda mer brød. Det eneste proteinrike her er en proteinbar og en proteinshake. Jeg syns ikke der høres ut som for mye mat, men det er ikke et spesielt proteinrikt kosthold. Anonymkode: ab65f...559 Ja, og de eggene da, for all del. Anonymkode: ab65f...559 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #7 Del Skrevet 8 timer siden Om han er ung og trener eller har en aktiv jobb er jo ikke dette noe krise. Om han begynner å bli litt mer voksen og ikke er så super aktiv så vil det gjerne vises om en stund. Men igjen alder og aktivitet er vesentlig her. Anonymkode: e7688...713 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #8 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Flyttet nettopp inn med kjæresten min. Han spiser helt sinnssyke mengder mat etter min mening. En vanlig dag kan se sånn her ut: Frokost: 5 brødskiver med mye pålegg og en Tine iskaffe Lunsj 1: salat med 3 kokte egg, skinke og diverse Mellommåltid: 0.5l energidrikk med sukker og en proteinbar Lunsj 2: sånn stor baguette med roastbiff og potetsalat. 0.5l appelsinjuice Middag: 2/3 av en hel ovnsbakt lasagne i tillegg til brød med smør og grønnsalat Etter trening: proteinshake og 1 banan Kveldsmat: 4 brødskiver med masse pålegg, skyr og 4-5 ruter med mørk sjokolade - Er det her et normalt matinntak for menn? Det er jo helt hinsides mye penger som går til mat. Han er slank altså, så klager ikke over det. Anonymkode: a5556...9c2 Kommer til å bli feit etterhvert. Går bra når man er forholdsvis ung. Så du er klar over og kanskje ende opp med en hvalross. Ville ha dumpa. Anonymkode: 3c653...cb0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #9 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Tror du må lese innlegget en gang til hvis du mener det ikke er karbohydrater der. Mye brød til nesten alle måltider, potetsalat, banan, energidrikk med sukker er mye karbo i min verden. Anonymkode: 18684...49c Ja, da blir man feit uten en eneste rik sugardaddy i sikte 😔 Anonymkode: 3c653...cb0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hermosa Skrevet 8 timer siden #10 Del Skrevet 8 timer siden Hei, TS! Jeg håper virkelig din venns matbudsjett ikke går ut over din økonomi. Her går det ikke an å ha noen fifty-fifty ordning. 6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #11 Del Skrevet 8 timer siden Dump 😅 Anonymkode: 464ad...856 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #12 Del Skrevet 8 timer siden Lurer på hvor mye kalorier dette er. 4000? 5000? De færreste menn forbrenner så mye hvis de ikke trener 3 ganger daglig. Betale for det selv må han nå i alle fall gjøre, og lage middag selv når det er så ekstreme mengder. Anonymkode: 90cac...be5 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #13 Del Skrevet 8 timer siden Bare ikke betal for det Anonymkode: c298b...b03 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #14 Del Skrevet 7 timer siden Min mann spiser minst like mye. Irriterende fordi jeg må handle mye mer og aldri har så mye rester igjen som jeg hadde tenkt, han spiser som 2-3 av meg. Men så tjener han 3x så mye som meg, så det irriterer meg ikke økonomisk. Anonymkode: 331b9...259 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #15 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Kommer til å bli feit etterhvert. Går bra når man er forholdsvis ung. Så du er klar over og kanskje ende opp med en hvalross. Ville ha dumpa. Anonymkode: 3c653...cb0 Dumpa? Virkelig? Da blir du fort sittende alene, med de kriteriene der. Anonymkode: b303f...2b6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 7 timer siden #16 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Flyttet nettopp inn med kjæresten min. Han spiser helt sinnssyke mengder mat etter min mening. En vanlig dag kan se sånn her ut: Frokost: 5 brødskiver med mye pålegg og en Tine iskaffe Lunsj 1: salat med 3 kokte egg, skinke og diverse Mellommåltid: 0.5l energidrikk med sukker og en proteinbar Lunsj 2: sånn stor baguette med roastbiff og potetsalat. 0.5l appelsinjuice Middag: 2/3 av en hel ovnsbakt lasagne i tillegg til brød med smør og grønnsalat Etter trening: proteinshake og 1 banan Kveldsmat: 4 brødskiver med masse pålegg, skyr og 4-5 ruter med mørk sjokolade - Er det her et normalt matinntak for menn? Det er jo helt hinsides mye penger som går til mat. Han er slank altså, så klager ikke over det. Anonymkode: a5556...9c2 Det høres litt mye ut, ja, med mindre han er toppidrettsutøver. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #17 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Kommer til å bli feit etterhvert. Går bra når man er forholdsvis ung. Så du er klar over og kanskje ende opp med en hvalross. Ville ha dumpa. Anonymkode: 3c653...cb0 Jaaaa, for alle feite i verden er jo single 🤡 Anonymkode: c298b...b03 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 7 timer siden #18 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Kommer til å bli feit etterhvert. Går bra når man er forholdsvis ung. Så du er klar over og kanskje ende opp med en hvalross. Ville ha dumpa. Anonymkode: 3c653...cb0 Dumpe han nå fordi du er redd for at han skal bli feit i framtida? Dårlig grunn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #19 Del Skrevet 7 timer siden Grüner skrev (7 minutter siden): Dumpe han nå fordi du er redd for at han skal bli feit i framtida? Dårlig grunn. Det er da faktisk en grunn i motsetning til hva som er kostymet blant brukere her inne. Anonymkode: 464ad...856 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #20 Del Skrevet 7 timer siden Nei, det var ikke mye mat. Mannen her spiser 8 egg til lunsj f eks. Du kommer tydeligvis ikke fra ett hjem med brødre og en ikke lat far 😅 Anonymkode: 5a5eb...591 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå