AnonymBruker Skrevet 6. november #21 Del Skrevet 6. november Jeg har bodd som enslig i enebolig tett i tett, så tett at det var nesten som om det var rekkehus. Flyttet fordi naboene, både barna og de voksne, ble mer og mer irriterende og innpåslitne etter hvert som årene gikk. Skal også sies at de fleste naboene var greie og at jeg merket lite til dem, men man styrer jo ikke hvem som bor i de nærmeste nabohusene, dessverre😅 Med mine erfaringer ville jeg enten valgt en leilighet i et større leilighetsbygg, eller et landlig hus med relativt kort vei til sentrum. Trenger ikke å ha stor tomt heller, om man har åker, skog eller noe slikt som grenser til tomten. Jeg grøsser i hvertfall av tanken på rekkehus! Skal sies at jeg ikke har katt, da. Anonymkode: b9a82...38f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november #22 Del Skrevet 7. november Bor mange single uten barn her jeg bor i et rekkehus felt. Anonymkode: 6d8d7...24d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november #23 Del Skrevet 7. november Kunne godt tenkt meg rekkehus, men jeg er redd for å få trampolinebråk dagen lang. Anonymkode: 16508...537 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Visla Skrevet 7. november #24 Del Skrevet 7. november AnonymBruker skrev (På 6.11.2024 den 22.31): Bor per nå i enebolig, og trives veldig godt med å ikke bo så oppi folk. Så det er vel det jeg kanskje har mest lyst til, men det er ikke veldig mange objekter som er mulig så sentralt som jeg ønsker å bo. Som singel så tror jeg at jeg kommer til å bli alt for isolert om jeg velger å flytte lenger vekk for å oppfylle dette ønsket. Evt så er de billige pga mye som må fikses og krever mye vedlikehold. Jeg er glad i å fikse ting og ha litt prosjekter på hus, men jeg vil ha et liv utenom dette også. Stor gårdsplass og hage har jeg ikke lyst på- Alternativene nå er liten enebolig/tomannsbolig (veldig begrenset), leilighet med egen inngang (typisk 4-6-mannsbolig, men også sett større komplekser med dette), evt en leilighet i første etasje hvor katt kan gå ut verandadør. Veldig mange steder så er det ikke lov eller egnet med katt (uaktuelt uten trygge uteområder også). - ts Anonymkode: 580b8...cbe Det var en enslig mann midt i 20-årene med en katt som kjøpte 2-mannsboligen jeg solgte med 4 soverom. Jeg tenkte ikke noe over det. Hvorfor ikke liksom om det er der man vil bo og man har økonomi til det? Hverken lytt fra naboene og ett kjempe fint område! Supert for katten også😅 eneste grunnen til at jeg vet om katten er fordi jeg sa han måtte ringe om katten vår «gjorde innbrudd» og vi måtte komme å hente den hos han, da den kan å åpne ytterdøren og katteluken om de er låst😂 vi flyttet i samme området😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november #25 Del Skrevet 7. november Jeg har rekkehusleilighet og ingen ser meg ute om de ikke står å henger over gjerdet eller klatrer gjennom hekken. Det finnes da avstengte hager også. Og enderekkehus(leiligheter)! som jeg har. Anonymkode: 1bb78...fa3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå