GĂ„ til innhold

Hjelp! 😞 Jeg kommer meg ikke inn pĂ„ noen trĂ„der

Peanut
GĂ„ til lĂžsning LĂžst av TSP,

Anbefalte innlegg

Jeg fÄr opp denne hver eneste gang jeg prÞver: 

IMG_9052.thumb.jpeg.95be523dc9d62f7c146229dfeb763ab4.jpeg
Samtidig sĂ„ ser jeg at andre fĂ„r skrevet, sĂ„ jeg lurer pĂ„ hvorfor ikke det gĂ„r for meg 😞  Jeg kan bare opprette egne trĂ„der og sĂ„ mĂ„ jeg lese pĂ„ hjemmesiden til de som eventuelt svarer hva de har skrevet. 

Er det bare Ă„ vente for min del? đŸ„ș

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Fortsetter under...

Hei.

Jeg fÄr jo da ikke lest svarene pÄ denne trÄden, men jeg kommer ikke inn pÄ noen trÄder i forumet. Er det noe som kun gjelder meg eller er det en teknisk feil? Ser at det postes som normalt her inne, men jeg fÄr ikke tilgang til Ä lese noen av trÄdene. Hjelp?

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

TrĂ„den er slĂ„tt sammen med et tilsvarende emne: ‘’Er jeg blokkert eller er det en feil? Kommer ikke inn pĂ„ trĂ„der’’:

Hei!

Problemet er utbredt og pÄvirker veldig mange, jeg vil si nesten alle brukere og gjester, og vi har enda ikke en lÞsning pÄ det - men hÄper det blir snart.

Til @Beyblade: hvis du fÄr en sanksjon er det snakk om advarsel, utestengelse eller restriksjoner. De er tydelig markerte og du ville vÊrt sikker pÄ at du hadde fÄtt en, fordi det er noe man fÄr en knallrÞd beskjed om pÄ skjermen med informasjon, begrunnelse og signatur fra medarbeideren som ga dem.

Feilen ligger i det tekniske, og irriterer dessverre i alle kanter av forumet akkurat nÄ.

Rhodiola, adm.

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

• LĂžsning

Hei, feilen ble lĂžst ca. halv tolv.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

TSP skrev (6 minutter siden):

Hei, feilen ble lĂžst ca. halv tolv.

Tusen takk, jeg sÄ det nÄ  ^^, AC623C63-E582-495C-8901-58497716756E.gif.858861770fb0cc3c53a2702d682c6bd9.gif

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...