AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #1 Del Skrevet 6 timer siden Er det bare jeg som synes dette er veldig vanskelig? Føler meg veldig ung ennå, men som mann er det vanskelig når det er sminke og klær går i, slikt kan jeg ikke kjøpe uten å feile grovt😅 Men fått tips til en gave der Min kjæreste har en datter på 15år, og det er umulig å finne på en gave som både gleder, og overrasker. Og det er det jeg vil, å overraske med noe som kan falle i smak for ei jente på 15år....men hva kan det være? Anonymkode: 93db9...014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #2 Del Skrevet 5 timer siden Kan ikke mor gi deg noen tips? Anonymkode: b2c28...93c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rebecca30 Skrevet 5 timer siden #3 Del Skrevet 5 timer siden Kjøp konsertbilletter eller et gavekort til en butikk hun digger. Trådløse ørepropper eller et trendy smykke kan også være en hit. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summeer Skrevet 5 timer siden #4 Del Skrevet 5 timer siden Sminkekoster fra real techniques er iallefall trygt om hun bruker sminke/skincare: https://www.kicks.no/real-techniques?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=DD | NO | Mining | DSA&gad_source=1&gclid=Cj0KCQiAoae5BhCNARIsADVLzZf8tecGs_tdm63TZC5Hhph6Guhs6Nl2Ykvwm2aMKWkuHoQmmJrotBYaAsi5EALw_wcB Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #5 Del Skrevet 5 timer siden Jeg ville anbefalt å kanskje gått innom et parfymeri og forhørt meg der? Bodymist/gavesett fra Sol de Janeiro, sminke fra Benefit, Lumene eller Dior, parfyme fra Valentino (Donna born in Roma), parfyme fra Carolina Herrera, hudpleie fra Cosrx, Lumene eller the Ordinary, Nude Beauty er óg et populært merke disse dager. Mange fine gavesett for tiden også, med alt fra hudpleie, sminke eller parfyme! Jeg vet ikke hva budsjettet ditt er på, dette er bare noen produktspesifikke forslag 🙂 Anonymkode: 8bc47...320 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #6 Del Skrevet 5 timer siden Sier meg enig med @Summeer! Sminkekoster og verktøy er også et sikkert valg mtp at man ikke alltid vet hva de bruker av sminke/hudpleie. Anonymkode: 8bc47...320 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #7 Del Skrevet 5 timer siden Det er så gøy og kjøpe gave til jenter, vet ikke budsjettet ditt, men sminke i gode merker (spør etter hjelp på kicks el) pene enkle smykker (mye fint på glitter) klær fra feks Gina tricot og om du litt høyere budsjett polo by Ralf lauren . En god parfyme (ikke sol de janeiro, var populært en stund, men ikke nå lenger) en god frisørsjampo/balsam, en god pysjamas. Men som mann så skjønner jeg at du syntes dette er vanskelig så gavekort på et kjøpesenter er heller ikke så dumt. Anonymkode: 7cea9...ac2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #8 Del Skrevet 4 timer siden Gavekort på Normal pleier å bli tatt godt i mot Anonymkode: 63182...3d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå