Gå til innhold

Sen/tidlig vakt og intimitet/sex?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva tenker dere om intimitet og sex når dere har kveldsvakt og tidligvakt dagen etter? 
Jeg jobber på sykehjem, og er så sliten etter kveldsvakt, men mannen spør om sex. Jeg orker ikke og sier nei fordi jeg må sove fordi jeg må tidlig opp morgenen etter for å dra på tidligvakt. Er jeg kjip? Er jeg kjipere enn dere andre? Hvordan løser dere dette? Jeg har gjerne 1 til to kveldsvakter i uken så dette er en relevant problemstilling for meg. 

Anonymkode: 6a81f...26b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, jeg synes det er helt naturlig at man vi sove når man skal fra kveldsvakt til dagvakt. Er det snakk om to dager i uka, er det jo nok av andre dager til å ha sex.

Anonymkode: 4a57b...917

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes den kveld/dag er slitsom ja, men her har vi sex uansett. 

Vår sex er først og fremst intimitet, og det er mye bedre for kropp, sinn, helse, forholdet å ha seg med den man elsker i 10 minutter contra å scrolle på mobilen. 

Sex gir oss energi og kjærlighet, det er ikke et ork.

Anonymkode: 2f42b...a3b

• Liker 1
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uaktuelt ja. Hos oss er sex en overskuddsting. 

Anonymkode: 08854...8e4

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orker du ikke, så orker du ikke - grunnen spiller ingen rolle. Du burde bekymret for at han ikke respekterer deg på dette, ikke om du er kjip.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber turnus i helsevesenet. Gjort det i over 30 år. Har aldri sex etter kveldsvakt. Jobber til 2215. Og er veldig sliten, så da er sex uaktuelt 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil helst legge meg å sove med en gang på slike vakter.
Jeg er i 40-årene, hadde kanskje sett annerledes på det for 15 år siden 😅

Anonymkode: 6f477...eb7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Hva tenker dere om intimitet og sex når dere har kveldsvakt og tidligvakt dagen etter? 
Jeg jobber på sykehjem, og er så sliten etter kveldsvakt, men mannen spør om sex. Jeg orker ikke og sier nei fordi jeg må sove fordi jeg må tidlig opp morgenen etter for å dra på tidligvakt. Er jeg kjip? Er jeg kjipere enn dere andre? Hvordan løser dere dette? Jeg har gjerne 1 til to kveldsvakter i uken så dette er en relevant problemstilling for meg. 

Orker du ikke, sier du nei. 

Så enkelt er det. Blir han grinete når du sier nei? Sexlivet ellers, er det ok? 

Anonymkode: 37b85...475

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Helt uaktuelt. Men er ikke noe aktuell problemstilling her egentlig. 
Jeg er hjemme for sent til at noen av oss har lyst uansett. Søvn trumfer sex for vår del. Oftest sover kona allerede uansett og noen ganger trener jeg etter kveldsvakt også. Da stuper jeg til søvn. 

Vi prioriterer uansett en del andre ting før sex uansett, litt derfor det ikke er noen problemstilling her.

Anonymkode: 565ba...513

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her spør han aldri om sex etter kveldsvakt da jeg har sagt at jeg verken er i humør eller har ork til det rett etter jobb. Da er hodet som oftest en annen plass. Men har jeg lyst og ork tar jeg heller initiativ disse dagene selv.

Anonymkode: e8337...139

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Helt uaktuelt. Men er ikke noe aktuell problemstilling her egentlig. 
Jeg er hjemme for sent til at noen av oss har lyst uansett. Søvn trumfer sex for vår del. Oftest sover kona allerede uansett og noen ganger trener jeg etter kveldsvakt også. Da stuper jeg til søvn. 

Vi prioriterer uansett en del andre ting før sex uansett, litt derfor det ikke er noen problemstilling her.

Runker du i stedet for sex?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha syklet hjem fra seinvakt er jeg  ganske svett og må ta en dusj. Er ofte ganske våken etter seinvakt uansett, så ligging er sjelden noe problem. Kommer meg fint opp til dagvakt etterpå og fungerer fint. Men kan evt få knekken utpå kvelden påfølgende dag og f eks sovne under legging av barn.

Jeg er mann da, om det skulle ha betydning. Og fungerer greit med lite/varierende søvn.

Anonymkode: 6bebe...576

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Runker du i stedet for sex?

Runker ikke så ofte og da ikke i stedet for sex. Vil jeg ha sex, så har jeg sex. Hjelper ikke å runke om det er sex jeg vil ha. Er ikke samme greia for min del.
Samme andre veien. Når jeg en og annen gang får lyst på en runk, så er det en runk jeg får lyst på, ikke sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er så sliten etter seinvakt at jeg sjelden har lyst eller overskudd til sex. Hvis mannen likevel prøver seg så slipper jeg han til, men han er klar over at jeg da ikke gidder å sitte øverst eller gjøre de store krumspringa. 

Det blir som regel til at vi ligger på siden og han tar meg bakfra, så slipper jeg å gjøre så mye. Han får tømt seg og jeg liker å kunne tilfredsstille han. Sier aldri nei til sex med mindre jeg er syk eller noe.

Anonymkode: 6b760...d49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...