AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Del Skrevet 3 timer siden Jeg er norsk-amerikaner (født i USA) og har rettigheter til å avlere en stemme i presidentvalget. Det har jeg tidligere også gjort. Det som irriterte meg var ryktespredningen om at enkelte stemte flere ganger ved forrige valg, som jeg avfeide som tull, selv om jeg også skulle ønske Trump vant. Men han tapte fair. Så ble jeg nysgjerrig siden jeg hadde tenkt til å dra til USA for å stemme fysisk denne gangen. Fordi jeg ikke trodde på det og følte jeg var så nærme å prøve det, så sjekket jeg opp lokalt og fikk bekreftet av flere at du kan i prinsippet faktisk stemme flere ganger, så lenge du planlegger og gjør det riktig med hvilke stater og county man stemmer i. Dette virker selvfølgelig for utrolig til å tro på om man ikke har opplevd det selv, men i dette valget har jeg stemt totalt 14 ganger i 4 forskjellige vippestater. La meg være den første til å si: USA MÅ endre på måten man kan stemme og innføre føderale direktiver/lover som pålegger ID i statene. Dette er sykt og må endres. Men jeg angrer ikke. Anonymkode: 1a068...e9f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå