Gå til innhold

Flytte til et annet land enn Norge. Ønsker å bo et sted med mer byliv og kultur enn Norge, men også et godt helsesystem og velferdsordninger

anon_ww_ww

Anbefalte innlegg

Hvilket land ville passet bedre? Jeg vurderer Danmark, Australia og Nederland. Helst balanse mellom arbeid og fritid. Jeg tror jeg er mest positivt innstilt til Danmark of Australia, siden jeg får inntrykk at Nederland sin jobbkultur er mer hierarkisk og strengere. Er det noen andre land dere tror kunne vært aktuelle?

Endret av anon_ww_ww
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gode valg. Svært liberale land der feminismen ikke fikk fotfeste. Blant annet lovlig prostitusjon i alle de tre landene. 

Anonymkode: 15ed6...fc7

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Australia er bra, men trodde utlendinger stort sett fikk visum for 1 år og så må reise hjem igjen?

Anonymkode: d2168...934

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arbeidslivet i Danmark er faktisk ganske mye hardere enn i Norge, med høyere krav og forventninger. Varierer selvsagt der også, men mannen min har jobbet for to danske firma og håper aldri mer han får en dansk leder. 

Anonymkode: 33274...980

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du satt deg inn i hva som skal til for å få arbeidsvisum i Australia? For de aller fleste er dette bare å glemme, men om man har yrke og erfaring som kvalifiserer til skilled worker visa kan det være en bitteliten mulighet.

Anonymkode: 4616e...a37

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...