anon_ww_ww Skrevet 4 timer siden #1 Del Skrevet 4 timer siden (endret) Hvilket land ville passet bedre? Jeg vurderer Danmark, Australia og Nederland. Helst balanse mellom arbeid og fritid. Jeg tror jeg er mest positivt innstilt til Danmark of Australia, siden jeg får inntrykk at Nederland sin jobbkultur er mer hierarkisk og strengere. Er det noen andre land dere tror kunne vært aktuelle? Endret 3 timer siden av anon_ww_ww Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #2 Del Skrevet 4 timer siden Gode valg. Svært liberale land der feminismen ikke fikk fotfeste. Blant annet lovlig prostitusjon i alle de tre landene. Anonymkode: 15ed6...fc7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #3 Del Skrevet 4 timer siden Australia er bra, men trodde utlendinger stort sett fikk visum for 1 år og så må reise hjem igjen? Anonymkode: d2168...934 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #4 Del Skrevet 3 timer siden Arbeidslivet i Danmark er faktisk ganske mye hardere enn i Norge, med høyere krav og forventninger. Varierer selvsagt der også, men mannen min har jobbet for to danske firma og håper aldri mer han får en dansk leder. Anonymkode: 33274...980 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #5 Del Skrevet 3 timer siden Har du satt deg inn i hva som skal til for å få arbeidsvisum i Australia? For de aller fleste er dette bare å glemme, men om man har yrke og erfaring som kvalifiserer til skilled worker visa kan det være en bitteliten mulighet. Anonymkode: 4616e...a37 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå