Gå til innhold

Slettet eller omgjort til minnkonto på fb

Undrende kvinne

Anbefalte innlegg

Jeg har slitt nå i over ett halvt år med å få omgjort til minneside eller nå siste tiden prøve å slette en fb profil til min far som har gått bort. 

Sender inn på nytt og på nytt til fb. står jeg skal få mail innen kort tid når det er gjort, men ingen ting skjer..

tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

SKal du gjøre om til minnekonto så må det være avtalt før hans død. Vi hadde heldigvis passordet så vi logga oss inn og sletta. 

Det er ikke lett å komme i kontakt med FB dessverre så jeg kan ikke gi deg noe råd der. 

Anonymkode: 9e8df...907

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

SKal du gjøre om til minnekonto så må det være avtalt før hans død. Vi hadde heldigvis passordet så vi logga oss inn og sletta. 

Det er ikke lett å komme i kontakt med FB dessverre så jeg kan ikke gi deg noe råd der. 

Overhodet ikke sant. Vi sendte inn melding til Facebook og det tok kanskje en uke før det var en minneside.

Anonymkode: 3ed80...706

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Overhodet ikke sant. Vi sendte inn melding til Facebook og det tok kanskje en uke før det var en minneside.

Anonymkode: 3ed80...706

Uten en minnekontoforvalter vil du ikke kunne gjøre noe med en slik minneside hvertfall. Så om noen skriver noe upassende vil du ikke kunne slette. Jeg hadde ikke tatt en slik sjanse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...