AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #1 Del Skrevet 6 timer siden Skal besøke min 100 år gamle bestemor på heimen i morgen. Jeg vil ta med noe kakemat. Forslag? Hun har gebiss så ikke no hardt eller seigt. Jeg kan bake noe.men har ikke mange ingredienser. Ingen vaffeljern eller muffins former... Anonymkode: 1e9b8...c44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 6 timer siden #2 Del Skrevet 6 timer siden Kjøp en formkake hos bakeren. De er myke og kan holde seg et par tre dager. Eventuelt noen gode muffins. En annen mulighet er marsipankake i stykker, eller en annen type kakestykke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 6 timer siden #3 Del Skrevet 6 timer siden (endret) Myk formkake, eplekake, bløtkake osv kan mykgjøres enda mer med kaffe (eller melk). Eplekake må ha myke og små biter, eventuelt revet eple om hun sliter veldig. De aller fleste kaker og bakst kan få seg en runde med kaffe/melk og/eller mikroen for å bli lettere å spise. Har du ingredienser til en enkel formkake med kanel, med melisglasur (uten eggehvite, for det blir veldig stivt)? Bløtkake er normalt en hit da. Endret 5 timer siden av Daisy-love Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seff Skrevet 5 timer siden #4 Del Skrevet 5 timer siden De fleste kaker er jo myke, her er det jo bare å ta med det hun liker best. De har jo pakker med to kakestykker på de fleste matbutikkene, både marsipankake, napoleonskake og sjokoladekake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #5 Del Skrevet 5 timer siden Kjøp med napoleonskake 😋. Slår aldri feil hos oss gæmliser. Anonymkode: 38e7e...80c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 5 timer siden #6 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Skal besøke min 100 år gamle bestemor på heimen i morgen. Jeg vil ta med noe kakemat. Forslag? Hun har gebiss så ikke no hardt eller seigt. Jeg kan bake noe.men har ikke mange ingredienser. Ingen vaffeljern eller muffins former... Anonymkode: 1e9b8...c44 Bløtkake. Er og sånn typisk kake eldre liker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #7 Del Skrevet 5 timer siden Yoghurtkake med sitron. Blir skikkelig myk og god. Anonymkode: 24d7e...5de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå