AnonymBruker Skrevet 5. november 2024 #1 Del Skrevet 5. november 2024 Jeg er helt fersk på meditasjon. Men jeg sliter mye med uro og stress. Men opplever noen ganger jeg blir svimmel av det. Selv når jeg lukker øya. Er det normalt? Anonymkode: 0f0e3...452 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2024 #2 Del Skrevet 6. november 2024 Spiser og drikker du nok? Anonymkode: 3adfa...41a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2024 #3 Del Skrevet 6. november 2024 Har du jordet deg selv? Kom i kontakt med jorden. Gå med barføtter på gresset. Litt dumt si nå når nærmer seg vinter. Vær mer i naturen. Kom i kontakt med naturen? Anonymkode: 3adfa...41a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2024 #4 Del Skrevet 6. november 2024 Du slipper for mye av forsvaret ditt. Ta det rolig i starten, så det ikke blir for mye. Anonymkode: 5f140...4c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofiemyr Skrevet 6. november 2024 #5 Del Skrevet 6. november 2024 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Jeg er helt fersk på meditasjon. Men jeg sliter mye med uro og stress. Men opplever noen ganger jeg blir svimmel av det. Selv når jeg lukker øya. Er det normalt? Anonymkode: 0f0e3...452 Kan fint hende du har krystallsyken - ikke farlig men kan oppleves som ubehagelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2024 #6 Del Skrevet 6. november 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Spiser og drikker du nok? Anonymkode: 3adfa...41a Jepp, 4 ganger om dagen og variert. Og drikker ofte ja. Ts Anonymkode: 0f0e3...452 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2024 #7 Del Skrevet 6. november 2024 Hvordan puster du når du mediterer i forhold til sånn du puster til vanlig? Det kan, etter min erfaring, ha mye å si. Anonymkode: 9df49...045 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2024 #8 Del Skrevet 6. november 2024 Ja, det er ganske vanlig når man mediterer for første gang(er). Man kan oppleve motsatt effekt av meditering, og fokus på pust kan gjøre deg stresset og sørge for mer angst med å skape "lufthunger", som om at du ikke får nok luft eller føler deg ukomfortabel med din egen pusting. Bare fortsett. Det handler om å mestre kneika i starten. Du må venne kroppen til å gjøre det, rett og slett. Anonymkode: 68e4a...325 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2024 #9 Del Skrevet 6. november 2024 AnonymBruker skrev (På 5.11.2024 den 18.16): Jeg er helt fersk på meditasjon. Men jeg sliter mye med uro og stress. Men opplever noen ganger jeg blir svimmel av det. Selv når jeg lukker øya. Er det normalt? Anonymkode: 0f0e3...452 Jeg sleit med det samme da jeg begynte å meditere. Fant derfor denne fine meditasjons-snutten. Her kan man ligge ned mens man mediterer Anonymkode: 1dbd5...6cd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaneel Skrevet 7. november 2024 #10 Del Skrevet 7. november 2024 AnonymBruker skrev (På 5.11.2024 den 18.16): Jeg er helt fersk på meditasjon. Men jeg sliter mye med uro og stress. Men opplever noen ganger jeg blir svimmel av det. Selv når jeg lukker øya. Er det normalt? Anonymkode: 0f0e3...452 Du mister jording, jord deg så opphører det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå