AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #1 Del Skrevet 6 timer siden Sendte en reklamasjon til kattnakken på en dress som er brukt i 3 mnd (men kjøpt oktober 24), jeg kan ikke bevise at den kun er brukt 3 mnd, men den er nå det da vi tok den i bruk i høst når barnet hadde vokst seg til den størrelsen. Problemet er at dressen trekker inn vann med en søm på beinet! De sier nå at det er ikke reklamasjon på slitasje - noe jeg kan forstå på en eldre dress, men en som er brukt i 3 mnd? Går det virkelig ann? Er det ikke meningen at det skal vare lengre enn 3 mnd i bruk? Jeg har hatt dressen i 86, 92, 98 og 104 og de har vært brukt ett års tid og ikke skjedd noe slitasje med de! Har man rett på noe mtp reklamasjon her? Er ikke forbruker loven 2 år? Er vel ment at dressen skal vare lengre enn 3 mnd? kjenner jeg blir litt skuffa, elsker dressen, men kjipt å kjøpe en så dyr dress også skal den holde så kort tid! Anonymkode: 4ddc9...9eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #2 Del Skrevet 3 timer siden Hvis du har dokumentert at du kjøpte den i oktober 24 slik dus krever, så er jo det under tre måneders bruk og reklamasjon bør ikke være et problem. Anonymkode: d894e...06e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #3 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Sendte en reklamasjon til kattnakken på en dress som er brukt i 3 mnd (men kjøpt oktober 24), jeg kan ikke bevise at den kun er brukt 3 mnd, men den er nå det da vi tok den i bruk i høst når barnet hadde vokst seg til den størrelsen. Problemet er at dressen trekker inn vann med en søm på beinet! De sier nå at det er ikke reklamasjon på slitasje - noe jeg kan forstå på en eldre dress, men en som er brukt i 3 mnd? Går det virkelig ann? Er det ikke meningen at det skal vare lengre enn 3 mnd i bruk? Jeg har hatt dressen i 86, 92, 98 og 104 og de har vært brukt ett års tid og ikke skjedd noe slitasje med de! Har man rett på noe mtp reklamasjon her? Er ikke forbruker loven 2 år? Er vel ment at dressen skal vare lengre enn 3 mnd? kjenner jeg blir litt skuffa, elsker dressen, men kjipt å kjøpe en så dyr dress også skal den holde så kort tid! Anonymkode: 4ddc9...9eb Hvorfor lager du en ny tråd? Nå har du skrevet feil årstall for kjøp. Anonymkode: 8a19d...f9e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #4 Del Skrevet 3 timer siden Fikk du ikke de svarene du ønsket i den forrige tråden? Anonymkode: e0506...266 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #5 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Fikk du ikke de svarene du ønsket i den forrige tråden? Anonymkode: e0506...266 Fant ut at jeg posta i feil forum/tråd og fikk ikke sletta🥹 Anonymkode: 4ddc9...9eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #6 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Sendte en reklamasjon til kattnakken på en dress som er brukt i 3 mnd (men kjøpt oktober 24), jeg kan ikke bevise at den kun er brukt 3 mnd, men den er nå det da vi tok den i bruk i høst når barnet hadde vokst seg til den størrelsen. Problemet er at dressen trekker inn vann med en søm på beinet! De sier nå at det er ikke reklamasjon på slitasje - noe jeg kan forstå på en eldre dress, men en som er brukt i 3 mnd? Går det virkelig ann? Er det ikke meningen at det skal vare lengre enn 3 mnd i bruk? Jeg har hatt dressen i 86, 92, 98 og 104 og de har vært brukt ett års tid og ikke skjedd noe slitasje med de! Har man rett på noe mtp reklamasjon her? Er ikke forbruker loven 2 år? Er vel ment at dressen skal vare lengre enn 3 mnd? kjenner jeg blir litt skuffa, elsker dressen, men kjipt å kjøpe en så dyr dress også skal den holde så kort tid! Anonymkode: 4ddc9...9eb Synes du er nokså respektløs når du oppretter enda en tråd etter å ha fått gode svar i tråden din på forbruker, jus osv forumet. Anonymkode: e5ced...7ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #7 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Synes du er nokså respektløs når du oppretter enda en tråd etter å ha fått gode svar i tråden din på forbruker, jus osv forumet. Anonymkode: e5ced...7ae For å rydde opp: Denne la jeg ut først! Men så den passet bedre i en annen tråd, så la den ut på nytt på jus forumet! Beklager det, men får ikke slettet denne. Anonymkode: 4ddc9...9eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå