AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #1 Del Skrevet 18 timer siden Jeg vurderer å stille som hovedtillitsvalgt for nsf i kommunen jeg bor i. Jeg er dog litt i tvil, da først og fremst fordi jeg føler jeg trengs mest på jobb. Vervet innebærer 50% frikjøp fra stillingen min. Vi mangler allerede en del sykepleiere i min avdeling. "Forsvinner "jeg er det vel stk igjen i 100% (hvorav en er sykemeldt og har vært det en stund). Blir fort et problem for arbeidsgiver, selv om jeg vet de såklart ikke kan nekte meg noen ting. Tenker dog det høres ut som en spennende mulighet og man får litt variasjon i hverdagen. Men jeg vet ikke helt . Anonymkode: d7bd7...952 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #2 Del Skrevet 18 timer siden Ja! HTV hos NSF er gull. God oppfølging og spennende muligheter! Anonymkode: 891b7...f1e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #3 Del Skrevet 5 timer siden Det er så typisk sykepleier å tenke sånn🙄 At jobben mangler bemanning er IKKE ditt problem. DU skal tenke på hva som er best for DEG og DIN karriere. Anonymkode: c07d4...820 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #4 Del Skrevet 4 timer siden Om du tenker du kan gjøre en god jobb som tillitsvalgt stiller du. Anonymkode: 30667...549 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå