Gå til innhold

Fikk du fødselsskade?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ikke i den grad at det er i noe statistikk. Men ting er feil der nede... Klarer ikke bruke tampong lenger og alt ser litt rart ut og åpningen er liksom skjev.. Hadde lenge symptomer på fremfall men sjekket opp hos gynekolog ca. 2 år etter fødsel og hun mente jeg ikke hadde det. Men har fremdeles litt symptomer på det. Tisser lettere på meg og føler og jeg sliter med å tømme blære så må tisse oftere.

Hadde vanlig vaginal fødsel uten tang/vakum, normalt stort barn men kom ut med en arm sammen med hodet. Et lite klipp og grad 1 rift utvendig og innvendig som ble sydd. Tror det ble sydd litt feil for slet mye med smerter etterpå men turte ikke gjøre noe med det. Hadde lang pressfase som var veldig smertefull selv med epidural og pudentalblokker.

Anonymkode: 67831...c75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg fikk pudendalnevralgi, dvs uutholdelige nervesmerter i bekkenet. Det tok mange år før jeg fikk hjelp. Nå lever jeg noenlunde greit med det, men må jevnlig til behandling på sykehuset og bruker enormt mye penger på medisiner osv som ikke er på blå resept.

Jeg går med en kronisk angst for at behandlingen skal slutte å virke og jeg går tilbake til uutholdelige smerter igjen. Det ble med ett barn.

Anonymkode: 55b8d...750

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...