Gå til innhold

Sex og følelser er overlappende for kvinner

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Jeg er kvinne, og jeg ligger ikke med noen hvis jeg ikke har følelser for dem. Det er slik at jeg har hatt sex med noen bare for å ha sex. Det betyr ikke at jeg ikke har blitt "hoien", MEN disse to henger sammen. Jeg nekter vel delvis meg selv å ha sex med noen bare pga lyst. Det er ikke noe jeg har ønsket. Det har skjedd, men da tok jeg liksom selvkritikk på det og var ikke happy. Det var ikke sånn at jeg ble forelsket av det grunnet god sex. ...og det er vel litt slik at selve grunnlaget for god sex oppstår for meg når jeg føler meg elsket og trygg, og liker noen tilbake. 

Mulig det er fordi jeg er gammeldags? Men slik er det iallefall. 

Jeg vil jo tenke at den personen som har sex med noen føler seg ensom og uelsket og dermed blir litt needy, fordi kvinner ofte tenker på disse tingene i sammenheng. ,,(Nå blir jeg vel verbalt skutt)

Anonymkode: 9b1f5...b23

Skutt nei, men å bli fortalt at du ikke burde anta så mye om hva andre føler når de gjør en ting du selv sier aldri har vært aktuelt for deg..

Er en kvinne med god fartstid, og har alltid klart å skille sex fra følelser.

Det har ikke vært noe å klare heller, da det for meg er helt naturlig..

Ensom er jeg overhodet ikke, bare lysten på et ligg. Hvis jeg var ensom, ville jeg møtt en venn, ikke prioritert et flyktig møte..

Anonymkode: 7eae5...369

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

ts

Da har du ikke blitt knullet bra nok.

Anonymkode: 55739...ba3

Der røpet du hva du er laget av. Setningen "det må kvinner slutte med" i hi, var et potensielt rødt flagg. 

Her røpet du at du er et rødt flagg.

Ikke dra oss som vet å skille sex og følelser med deg ned. Det er nok av folk som ser på oss som usympatisk, mens vi vet at det kun gjelder folk med din tankegang..

Anonymkode: 7eae5...369

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har grublet litt på dette utsagnet og må si at det er det for menn ofte også. Grunnet de ofte blir sjalu og ikke ønsker ikke at kjæresten ligger med andre. Er ikke dette fordi de har følelser?? Eller er det kontrollbehov? 

Men det hender vel at begge kjønn vil ligge med folk uten at følelser er involvert, men da har de ikke disse følelsene. 

Anonymkode: a8451...a57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Jeg er en mann i 30-årene som har hatt mange partnere. Er det en ting jeg har lagt merke til, så er det at kvinner blander sex og følelser. Om sexen er bra, så får gjerne dama følelser raskt.

Dette er jo ekstremt dysfunksjonelt. Kvinner burde bli bedre til å skille sex og følelser.

Anonymkode: 55739...ba3

Om du ikke vil at den du har sex skal blande inn følelser, ha sex med menn. Problem solved.

Anonymkode: 96742...138

Lenke til kommentar
Del på andre sider

feliek54 skrev (19 timer siden):

Kvinner og menn er veldig forskjellige og slik er det.  noen bor på mars og andre på venus

Jeg er mann og jeg har ikke noe tydelig skille mellom sex og følelser. Når dama avviser meg seksuelt over tid så er det krise for følelsene mine for henne.

Anonymkode: 1fc84...32a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenter ligger med fremmede hele tiden 

Anonymkode: 6c686...6cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...