Gå til innhold

Sex og følelser er overlappende for kvinner

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er en mann i 30-årene som har hatt mange partnere. Er det en ting jeg har lagt merke til, så er det at kvinner blander sex og følelser. Om sexen er bra, så får gjerne dama følelser raskt.

Dette er jo ekstremt dysfunksjonelt. Kvinner burde bli bedre til å skille sex og følelser.

Anonymkode: 55739...ba3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg er en mann i 30-årene som har hatt mange partnere. Er det en ting jeg har lagt merke til, så er det at kvinner blander sex og følelser. Om sexen er bra, så får gjerne dama følelser raskt.

Dette er jo ekstremt dysfunksjonelt. Kvinner burde bli bedre til å skille sex og følelser.

Kvinner og menn er veldig forskjellige og slik er det.  noen bor på mars og andre på venus

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvorfor bør de det? 

Anonymkode: 82c8f...9f7

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvorfor?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Dysfunksjonelt for hvem? Deg? 

Hvorfor kan ikke du heller begynne å inkludere følelser i sex?

• Liker 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kvinne, og jeg skiller sex og følelser. Jeg har følelser under sex, og etterpå når man koser. Når han har dratt hjem, har jeg ikke følelser.

Jeg har hatt mange sexpartnere, fordi sex er godt. Kanskje mange partnere har lært meg å skille sex og følelser? Jeg opplever ofte at menn har fått følelser for meg etter sex

Anonymkode: c8361...779

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg opplever det motsatt egentlig. At menn jeg har hatt sex med får følelser ganske raskt.

Litt kjipt å miste en god FF fordi han får følelser liksom💁🏼‍♀️

Anonymkode: c9dc6...3a7

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bombasi skrev (3 minutter siden):

Dysfunksjonelt for hvem? Deg? 

Hvorfor kan ikke du heller begynne å inkludere følelser i sex?

Det ville blitt for ensporet. Man kan, men kan også la være.

Anonymkode: a7219...b62

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke menn og kvinner er så ulike. Det er jo ikke lett å skille sex og følelser for noen

Anonymkode: 611b0...714

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kvinne, og jeg ligger ikke med noen hvis jeg ikke har følelser for dem. Det er slik at jeg har hatt sex med noen bare for å ha sex. Det betyr ikke at jeg ikke har blitt "hoien", MEN disse to henger sammen. Jeg nekter vel delvis meg selv å ha sex med noen bare pga lyst. Det er ikke noe jeg har ønsket. Det har skjedd, men da tok jeg liksom selvkritikk på det og var ikke happy. Det var ikke sånn at jeg ble forelsket av det grunnet god sex. ...og det er vel litt slik at selve grunnlaget for god sex oppstår for meg når jeg føler meg elsket og trygg, og liker noen tilbake. 

Mulig det er fordi jeg er gammeldags? Men slik er det iallefall. 

Jeg vil jo tenke at den personen som har sex med noen føler seg ensom og uelsket og dermed blir litt needy, fordi kvinner ofte tenker på disse tingene i sammenheng. ,,(Nå blir jeg vel verbalt skutt)

Anonymkode: 9b1f5...b23

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil du bare ha en grunn til å pule mange uten at du skal trenge å forholde deg til dem etterpå? Det er ok, men at du er 30 år og ikke før nå skjønner at kvinner og menn stort sett er ulike her, er kanskje litt i treigeste laget?

Anonymkode: 47abc...489

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Tror ikke menn og kvinner er så ulike. Det er jo ikke lett å skille sex og følelser for noen

Jo. For noen er det lett.

Kanskje du mente at «for noen, er det ikke lett»?

Anonymkode: c9dc6...3a7

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Da råder jeg deg til å date menn fra tinder 😅

Anonymkode: 1b253...379

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Det ville blitt for ensporet. Man kan, men kan også la være.

Da er det ett deg problem. De fleste av oss har ikke problemer med å være ensporet, vi foretrekker det faktisk. 

Så kan du og dine like kose dere med følelsesløs sex. Så lenge man er åpen om at man kun bruker hverandre for sex så er det jo ikke noe problem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En del av oss kvinner har jo ikke vært fryktelig bortskjemt med gode elskere, så da er det kanskje ikke så rart om vi glorifiserer den som fikk oss til å se stjerner? 😅

Jeg har ikke problemer med å vedkjenne at det ble meg og min kjære på grunn av at han var en fantastisk elsker. Avhengighetsskapende det der. Vi har likevel passert 20 år sammen, og det er fremdeles kjærlighet og lidenskap. Var ikke så dumt valg egentlig. 😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg har motsatt erfaring. Jeg er dame, og hver gang jeg prøver å ha en ff -relasjon, blir fyren forelska i meg. Selv klarer jeg å skille mellom sex og følelser 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

_Malene skrev (2 timer siden):

Jeg har motsatt erfaring. Jeg er dame, og hver gang jeg prøver å ha en ff -relasjon, blir fyren forelska i meg. Selv klarer jeg å skille mellom sex og følelser 

ts

Da har du ikke blitt knullet bra nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva legger du i det å ha følelser for? Hvis du mener «go all in» - kjærlighet utvikle forhold, flytte sammen og greier så er min erfaring at det har jeg (kvinne) ikke i det hele tatt villet og styrt helt greit unna. Men følelser som ømhet, omtanke og begjær har jeg overfor de. 

Anonymkode: e912c...a58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Lol, du er dårlig på å finne matcher. Var det tidlig i tyveårene og da ble det litt følelser fra noen gutta gitt.

Anonymkode: 7eae5...369

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Detkunnevertverre skrev (9 timer siden):

Da er det ett deg problem. De fleste av oss har ikke problemer med å være ensporet, vi foretrekker det faktisk. 

Så kan du og dine like kose dere med følelsesløs sex. Så lenge man er åpen om at man kun bruker hverandre for sex så er det jo ikke noe problem. 

Jeg er med på begge deler, altså et mindre problem for meg enn de ensporede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...