AnonymBruker Skrevet 5. november #1 Del Skrevet 5. november Noen her som har brukt eller fortsatt bruker Lumispa?? Fornøyd ikke fornøyd? @Roci kan du noe om den? Verdt å kjøpe mot rynker?🥰 Anonymkode: a8dc8...7d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november #2 Del Skrevet 5. november Har en, men bruker ikke nuskin sin egen rens, nå bruker jeg la roche posay sin sammen med lumispaen. Får kanskje litt glattere hud (bruker den kun på kvelden, tar meg ikke tid til det på morgenen før jobb), og føler at den får vekk alt av sminke bra, men ellers har den ingen hurramegrundt effekt på noe som helst av rynker, porer osv. Anonymkode: a8f45...ac3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kittkatt Skrevet 5. november #3 Del Skrevet 5. november Jeg begynte å bruke den fordi jeg syntes at porene var så synlige, og etter typ to uker (der jeg brukte den morgen og kveld) så ble huden sånn virkelig med glødende og glattere. Man skal bruke rensen til nuskin sammen med den om man vil ha den riktige effekten. Brukeren over her gjør ikke det, og da gir den heller ikke den effekten man egentlig ønsker. jeg syntes den var verdt pengene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november #4 Del Skrevet 5. november kittkatt skrev (1 time siden): Jeg begynte å bruke den fordi jeg syntes at porene var så synlige, og etter typ to uker (der jeg brukte den morgen og kveld) så ble huden sånn virkelig med glødende og glattere. Man skal bruke rensen til nuskin sammen med den om man vil ha den riktige effekten. Brukeren over her gjør ikke det, og da gir den heller ikke den effekten man egentlig ønsker. jeg syntes den var verdt pengene! Jeg brukte rensen til nuskin før, hadde ikke noe wow-effekt da heller😊 Anonymkode: a8f45...ac3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november #5 Del Skrevet 6. november AnonymBruker skrev (12 timer siden): Har en, men bruker ikke nuskin sin egen rens, nå bruker jeg la roche posay sin sammen med lumispaen. Får kanskje litt glattere hud (bruker den kun på kvelden, tar meg ikke tid til det på morgenen før jobb), og føler at den får vekk alt av sminke bra, men ellers har den ingen hurramegrundt effekt på noe som helst av rynker, porer osv. Anonymkode: a8f45...ac3 kittkatt skrev (12 timer siden): Jeg begynte å bruke den fordi jeg syntes at porene var så synlige, og etter typ to uker (der jeg brukte den morgen og kveld) så ble huden sånn virkelig med glødende og glattere. Man skal bruke rensen til nuskin sammen med den om man vil ha den riktige effekten. Brukeren over her gjør ikke det, og da gir den heller ikke den effekten man egentlig ønsker. jeg syntes den var verdt pengene! AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg brukte rensen til nuskin før, hadde ikke noe wow-effekt da heller😊 Anonymkode: a8f45...ac3 Takk til alle som svarte. Brukte dere øyekrem og hode til å bruke under øynene? Anonymkode: a8dc8...7d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kittkatt Skrevet 6. november #6 Del Skrevet 6. november AnonymBruker skrev (4 timer siden): Takk til alle som svarte. Brukte dere øyekrem og hode til å bruke under øynene? Anonymkode: a8dc8...7d2 Har brukt den også. Men det har liksom ikke vært noe jeg har hatt behov for sånnsett, så ikke merka noen forskjell på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november #7 Del Skrevet 6. november Jeg brukte Lumispa med rensene til Nuskin og huden min brøt ut i kviser, sorte ormer, kvite ormer, you name it. Jeg trodde det kanskje bare var en tilvenningsgreie og fortsatte lenge, men det hjalp null. Etter at jeg slutta med den og gikk tilbake til det jeg vanligvis bruker slutta utbruddene også. Lumispa eller noen andre sånne hudrens-greier kan kanskje være grei å ha til å bruke renser med, men rensene til Nuskin var ikke greia for huden min, ihvertfall. Anonymkode: c17e2...6e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tingelling Skrevet 10. november #8 Del Skrevet 10. november Er på andre maskin min, og føler huden får ekstra lag om jeg ikke bruker den på en stund. Den blir renere og glattere, men om det blir mindre rynker vet jeg ikke om jeg kan stå for. Vet ikke hvordan jeg hadde sett ut om jeg ikke hadde brukt den. Den hjelper også på kviser er min erfaring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå