AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #61 Del Skrevet 2 timer siden Jeg ville blitt kjent med personen før jeg gjorde meg opp en mening. Personer som er proppfulle av tabloide overbevisninger er ikke interessante. Det er nok av nek som hater i tråd med journalister. Alt for mange rammes av dette. Anonymkode: de13c...989 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #62 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du er ikke nødt å si hva du stemmer, jeg og min mann stemmer ikke likt. Hva så? Hvorfor diskutere i hjel? om jeg vil tro på himmel og han hadde syns det var bullshit så hadde jeg ikke diskutert det med han, hvorfor MÅ du overtale partner til å tro på noe eller ikke forstå at andre mennesker(også nære) har forskjellige meninger enn deg. jeg aksepterer at min partner har andre meninger enn meg. 😀 kos deg heller med livet ditt en å være krangle-krenke-frelst plukker opp sokker fra gulvet gjør jeg og, uuuu krise Anonymkode: 63030...8d8 Man trenger jo ikke å stemme det samme. Forskjell på det og å være rivende uenige i alt, som f. eks. jeg ville vært med mannen min om han trodde på konspirasjonsteorier, likte Trump og var merkbart religiøs. Anonymkode: 67af6...d09 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #63 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg ville blitt kjent med personen før jeg gjorde meg opp en mening. Personer som er proppfulle av tabloide overbevisninger er ikke interessante. Det er nok av nek som hater i tråd med journalister. Alt for mange rammes av dette. Anonymkode: de13c...989 Det er livene til folk, hører ikke bare på nyheter, men folk som faktisk opplever å ikke få ta abort foreksemepel og risikerer fengsel. Er ikke det nok til å misslike? Anonymkode: b29a9...097 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #64 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Du er ikke nødt å si hva du stemmer, jeg og min mann stemmer ikke likt. Hva så? Hvorfor diskutere i hjel? om jeg vil tro på himmel og han hadde syns det var bullshit så hadde jeg ikke diskutert det med han, hvorfor MÅ du overtale partner til å tro på noe eller ikke forstå at andre mennesker(også nære) har forskjellige meninger enn deg. jeg aksepterer at min partner har andre meninger enn meg. 😀 kos deg heller med livet ditt en å være krangle-krenke-frelst plukker opp sokker fra gulvet gjør jeg og, uuuu krise Anonymkode: 63030...8d8 Eksakt hvilket parti en stemmer er litt underordnet det grunnleggende verdisettet. Verdier og holdninger må matche mine, om han stemmer samme parti som meg eller et parti som ligner i verdisett er ikke i nærheten av like viktig. Jeg kunne for eksempel aldri vært med en mann som var rasist, tydelig religiøs og åpenbart rasist, for det kommer veldig på kollisjonskurs med alt jeg er og tror på. Anonymkode: d92e1...a22 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Odine Skrevet 2 timer siden #65 Del Skrevet 2 timer siden Nei det kunne jeg ikke gjort. Hadde faktisk gått fra daten dersom han hadde nevnt det. Ville ikke datet Musk heller😆 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #66 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Noe gjennom media er overdrevent, men liksom? 😂 Det er nok dokumentasjon på saken. Anonymkode: b29a9...097 Hvem kommer med dokumentasjon? Det er media eller motstandere😄 Anonymkode: c8fe6...e38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #67 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Hvem kommer med dokumentasjon? Det er media eller motstandere😄 Anonymkode: c8fe6...e38 Trump bestemmer helt selv hva han har lyst til å formidle. Det er litt for mange spor og litt for jevn strøm av drit og bare drit atpåtil, til at jeg har noen tvil om hva som skjuler seg i den der mannen. Han har muligheten hver bidige dag til å legge ut en video selv hvor han er en normal oppegående person med empati, så hvorfor gjør han det ikke? Anonymkode: b29a9...097 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå