AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #41 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er synd, men sånn er verden. Hva tenker du om de 1000 ukrainske mennene som dør hver eneste dag på frontlinjen? Ingenting tenker jeg. Vi må få inn Trump nå så man får stoppet galskapen i verden. Så er jeg enig, de må få på plass et godt kompromiss rundt abort, og det skal de individuelle statene bestemme. Anonymkode: af800...614 Hvordan i himmelens navn tenker du Trump, av alle, skal få stoppet verdens galskap og kriger? Fortell…. Anonymkode: 2f69b...83e 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #42 Del Skrevet 3 timer siden Jeg er ikke selv veldig overbegeistret for Harris, og jeg har forståelse for at noen velger Trump i USA. Når det er sagt, så ser jeg helst at en partner har et nyansert syn som er intelligent og litt forskende, uansett hva han mener. Så jeg hadde like lite likt å ha en fyr som sprang rundt og ukritisk hyllet Harris, som en fyr som gjorde det samme med Trump. Anonymkode: 302fc...733 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 3 timer siden #43 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Jeg ville aldri ha datet han. Heller ikke datet noen som stemmer Trump. Men jeg bryr meg virkelig ikke om pengene til en mann. Jeg klarer veldig fint å forsørge meg selv. Anonymkode: 19008...2a6 Ikke jeg heller. Gjør meg ikke til h*re for penger. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #44 Del Skrevet 3 timer siden Nei. Ekstrem turn-off. Anonymkode: 99d85...fc0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #45 Del Skrevet 2 timer siden Drit i politikk og religion når du velger partner Anonymkode: 63030...8d8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #46 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Drit i politikk og religion når du velger partner Anonymkode: 63030...8d8 Man skal jo potensielt leve med partneren resten av livet. Dumt å være 100% uenige i ting da. Anonymkode: 67af6...d09 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laraa Skrevet 2 timer siden #47 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Så en poll som sa at 47% unge norske menn ville stemt på Trump. Hva tenker dere om at en såppass enorm andel av menn støtter trump? Kunne dere Anonymkode: 6b01b...8ff Donald Trump, Andrew Tate, Elon Musk og lignende, takk men nei takk. Jeg hadde mye heller valgt han fra serien dyrehjelpen fra NRK. Han med helsskjegg som vier store deler av fritiden til å redde syke svaner og ender på innsjøer på Østlandet og rehabiliter dem. Da snakker vi et realt stykke mannfolk i mine øyne 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #48 Del Skrevet 2 timer siden Druid skrev (1 time siden): Jeg dater kvinner, og tallene ser nok anderledes ut der. Men poenget er uansett det samme : Trump er en populist som aktivt fronter facistiske ideer. At det er Trump og at det er amerikanske republikanere er ikke et poeng her. Det er nok av ekte republikanere og Trump er en selger , ikke ideolog. Så hvis du kjøper denne typen budskap, uansett om du er medlem av Rødt eller FrP eller andre lignende grupper som har en toleranse for populistiske uttrykk, er du ikke politisk kompetent nok til å kunne være med i en politisk samtale. Skal vi ha en intelektuell interaksjon, er det greit om du har noe å tilføre. Jeg vil stolt hevde at jeg kunne ha datet en kvinne som stemte Rødt eller Frp. Hun måtte selvsagt være mentalt oppegående, men et smart menneske som har andre meninger enn meg er et flott utgangspunkt for en spennende relasjon. Anonymkode: b46b1...991 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #49 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Man skal jo potensielt leve med partneren resten av livet. Dumt å være 100% uenige i ting da. Anonymkode: 67af6...d09 Hvis man er fundamentalt uenig om barneoppdragelse og husvask så lager man seg et problem. Hvis hun tror på Budda og jeg på Allah eller hun på Mammon og jeg på Marx… hvorfor ikke? Anonymkode: b46b1...991 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #50 Del Skrevet 2 timer siden Har gjort. Trump og Andrew tate helt klart store forbilder i hans øyne. Mine meninger hadde null å si, vi skal kun gjøre som mennene vil. Vonde år, men langt vekke fra det nå heldigvis Anonymkode: c44be...667 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #51 Del Skrevet 2 timer siden Nei. Det er helt uforenlig med mitt verdisyn. Nå er jeg mann og interessert i kvinner, da, så blant potensielle partnere for min del er Trump-støtten heldigvis lavere. Men det kunne altså ikke falt meg inn å bli sammen med en kvinne som støtter Trump. Aldri i verden. Anonymkode: 157bd...2bd 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #52 Del Skrevet 2 timer siden Jeg mener på generelt grunnlag at alle som har en cluster B-diagnose burde vært på ei isolert øy uten mulighet til å komme i kontakt med andre, og kunne ikke engang vært venn med noen som på noen som helst måte idoliserer slike personer. At folk som Trump løftes fram er en skam, og utrolig provoserende for alle som har opplevd personlighetsforstyrra mennesker på nært hold. Anonymkode: d4cc1...4a1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #53 Del Skrevet 2 timer siden Jeg hadde ikke så mye som rørt en Trump-supporter med ildtang. Æsj og grøss. Hadde også hold meg lagt unna en som støttet noen av de andre apokalypsens ryttere, som Putin, Orban, Kim og den gjengen der. Aldri i verden, ikke engang om han hadde vært den siste mannen på jord. Og jeg gir blanke i hvor mye penger han måtte ha, jeg forsørger meg selv. Anonymkode: d92e1...a22 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #54 Del Skrevet 2 timer siden Laraa skrev (11 minutter siden): Donald Trump, Andrew Tate, Elon Musk og lignende, takk men nei takk. Jeg hadde mye heller valgt han fra serien dyrehjelpen fra NRK. Han med helsskjegg som vier store deler av fritiden til å redde syke svaner og ender på innsjøer på Østlandet og rehabiliter dem. Da snakker vi et realt stykke mannfolk i mine øyne Enig, du skulle ikke delt han med oss,for nå har vi også øynenen på denne mannen 😅 Anonymkode: b29a9...097 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #55 Del Skrevet 2 timer siden Laraa skrev (1 minutt siden): Donald Trump, Andrew Tate, Elon Musk og lignende, takk men nei takk. Jeg hadde mye heller valgt han fra serien dyrehjelpen fra NRK. Han med helsskjegg som vier store deler av fritiden til å redde syke svaner og ender på innsjøer på Østlandet og rehabiliter dem. Da snakker vi et realt stykke mannfolk i mine øyne Thomas Giertsen og Ivar Dyrhaug-typen har alltid vært attraktiv for kvinner. Spesielt kvinner som tror de får en trygg kosebamse. Anonymkode: de13c...989 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #56 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei! En forutsetning for en vellykket date er at man har noen felles verdier. En ting er at Trump er en ufordragelig lystløgner som fremkaller brekninger bare ved synet, men kanskje enda verre er den politikken han står for. Derfor et klart NEI fra meg. Anonymkode: 04c0a...1d7 Kjenner du Trump personlig eller gjennom media? Anonymkode: c8fe6...e38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #57 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kjenner du Trump personlig eller gjennom media? Anonymkode: c8fe6...e38 Noe gjennom media er overdrevent, men liksom? 😂 Det er nok dokumentasjon på saken. Anonymkode: b29a9...097 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Druid Skrevet 2 timer siden #58 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg vil stolt hevde at jeg kunne ha datet en kvinne som stemte Rødt eller Frp. Jeg var tydeligvis ikke tydelig nok: det er nok tilhengere av Rødt og FrP som har ideologisk politisk forankring. Disse er ikke et problem. Poenget er at disse partiene har en større aksept for populistisk retorikk: det er populisme som er problemet, en retorikk som ikke kan fungere sammen og ikke har funksjon utover å selge kandidatens person. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #59 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Man skal jo potensielt leve med partneren resten av livet. Dumt å være 100% uenige i ting da. Anonymkode: 67af6...d09 Du er ikke nødt å si hva du stemmer, jeg og min mann stemmer ikke likt. Hva så? Hvorfor diskutere i hjel? om jeg vil tro på himmel og han hadde syns det var bullshit så hadde jeg ikke diskutert det med han, hvorfor MÅ du overtale partner til å tro på noe eller ikke forstå at andre mennesker(også nære) har forskjellige meninger enn deg. jeg aksepterer at min partner har andre meninger enn meg. 😀 kos deg heller med livet ditt en å være krangle-krenke-frelst plukker opp sokker fra gulvet gjør jeg og, uuuu krise Anonymkode: 63030...8d8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #60 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du er ikke nødt å si hva du stemmer, jeg og min mann stemmer ikke likt. Hva så? Hvorfor diskutere i hjel? om jeg vil tro på himmel og han hadde syns det var bullshit så hadde jeg ikke diskutert det med han, hvorfor MÅ du overtale partner til å tro på noe eller ikke forstå at andre mennesker(også nære) har forskjellige meninger enn deg. jeg aksepterer at min partner har andre meninger enn meg. 😀 kos deg heller med livet ditt en å være krangle-krenke-frelst plukker opp sokker fra gulvet gjør jeg og, uuuu krise Anonymkode: 63030...8d8 Det skjønner jeg, og mange er som deg, men jeg bryr meg ekstremt mye om folk sitt velvære. Da har jeg automatisk høye forventinger til folk og kan ikke kysse med noen som ikke er genuint god. Da mener jeg ikke det å kunne være uenig noen sinne, men visse holdninger her i livet. Trump er en genuin trussel og gjør sitt eget folk utrygge, setter dem opp mot hverandre, er åpentlyst rasistisk og lager kvinnefiendtlige lover. Jeg kan ikke elske noen, som indirekte elsker meg så lite. Han må kunne å bry seg slik jeg gjør. Anonymkode: b29a9...097 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå