AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #21 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Nei, absolutt ikke Anonymkode: 4731a...990 Jeg kan jo legge til at både mine foreldre og min manns foreldre er Trump-supportere. Vi er begge liberale, så vi forstår hverandres situasjon. Kan forestille meg at det hadde vært vanskelig å forstå dersom man har foreldre man er enig med politisk. For å være ærlig har jeg avsmak for begges foreldre nå. De har alltid vært konservative og opptatt av "familieverdier". Men det å være Trump-fan er mer ekstremt. Ett sted går grensen mellom å være gammeldags og rasist/anti-feminist. De er alle kristne utad, men holder på med alle mulige syndige aktiviteter selv. Som utroskap, alkoholisme, rasisme +++ Anonymkode: 4731a...990 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunello Skrevet 3 timer siden #22 Del Skrevet 3 timer siden Druid skrev (29 minutter siden): Jeg dater kvinner, og tallene ser nok anderledes ut der. Men poenget er uansett det samme : Trump er en populist som aktivt fronter facistiske ideer. At det er Trump og at det er amerikanske republikanere er ikke et poeng her. Det er nok av ekte republikanere og Trump er en selger , ikke ideolog. Så hvis du kjøper denne typen budskap, uansett om du er medlem av Rødt eller FrP eller andre lignende grupper som har en toleranse for populistiske uttrykk, er du ikke politisk kompetent nok til å kunne være med i en politisk samtale. Skal vi ha en intelektuell interaksjon, er det greit om du har noe å tilføre. Mange av verdens mest intelligente personer har politisk preferanse til den ene eller andre ytterligheten. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #23 Del Skrevet 3 timer siden Ja, absolutt. Anonymkode: dbee1...511 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #24 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (38 minutter siden): De fleste ville vel datet verdens rikeste mann, Elon Musk.. Anonymkode: b27a8...f18 Jeg ville aldri ha datet han. Heller ikke datet noen som stemmer Trump. Men jeg bryr meg virkelig ikke om pengene til en mann. Jeg klarer veldig fint å forsørge meg selv. Anonymkode: 19008...2a6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #25 Del Skrevet 3 timer siden Druid skrev (36 minutter siden): Jeg dater kvinner, og tallene ser nok anderledes ut der. Men poenget er uansett det samme : Trump er en populist som aktivt fronter facistiske ideer. At det er Trump og at det er amerikanske republikanere er ikke et poeng her. Det er nok av ekte republikanere og Trump er en selger , ikke ideolog. Så hvis du kjøper denne typen budskap, uansett om du er medlem av Rødt eller FrP eller andre lignende grupper som har en toleranse for populistiske uttrykk, er du ikke politisk kompetent nok til å kunne være med i en politisk samtale. Skal vi ha en intelektuell interaksjon, er det greit om du har noe å tilføre. Jeg kan ikke tenke meg at noen måtte bry seg om hva en manne-taper på kvinneguiden måtte mene om dette. Anonymkode: 8cabb...8e5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #26 Del Skrevet 3 timer siden Nei ellers takk. En slik person ville hatt et moralsk kompass ganske ulikt mitt. Felles verdier og holdninger er viktigere enn all verdens med penger. Anonymkode: 8e7c5...d9e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #27 Del Skrevet 3 timer siden Nei, vi ville hatt for ulike måter å se verden på at grunnmuren i et forhold ville vært ikke eksisterende. Anonymkode: e5055...8bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #28 Del Skrevet 3 timer siden Nei, det kunne jeg nok ikke, det avslører at vedkommende har verdier som er helt uforenlige med mine. Men som tror på eller aksepterer bl.a. konspirasjonsteorier, kvinneforakt og stormannsgalskap holder jeg meg langt unna. For øvrig hadde jeg ikke tatt i verken Musk, eller for den saks skyld Trump selv, med en ildtang, jeg kan nesten ikke tenke meg verre menn å ha en relasjon til. Anonymkode: a2b78...2d3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #29 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (52 minutter siden): De fleste ville vel datet verdens rikeste mann, Elon Musk.. Anonymkode: b27a8...f18 I USA, kanskje. I Norge har heldigvis flertallet av kvinner mulighet til å forsørge seg selv, så vi trenger ikke å hore oss ut til sånne ekle menn. Anonymkode: dd8fd...bc7 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #30 Del Skrevet 3 timer siden Mange her inne som er hjernevasket dessverre. Amerikanerne er et fantastisk folk, de forstår hva som skal til for å få på plass igjen fred og utvikling i verden. Alt handler ikke om abort (drap) og det å få opp den kvinnelige andelen ledere i norske bedrifter. Anonymkode: af800...614 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #31 Del Skrevet 3 timer siden Nei. Anonymkode: b29a9...097 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #32 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Mange her inne som er hjernevasket dessverre. Amerikanerne er et fantastisk folk, de forstår hva som skal til for å få på plass igjen fred og utvikling i verden. Alt handler ikke om abort (drap) og det å få opp den kvinnelige andelen ledere i norske bedrifter. Anonymkode: af800...614 Har noen sagt det? Anonymkode: 67af6...d09 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #33 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Mange her inne som er hjernevasket dessverre. Amerikanerne er et fantastisk folk, de forstår hva som skal til for å få på plass igjen fred og utvikling i verden. Alt handler ikke om abort (drap) og det å få opp den kvinnelige andelen ledere i norske bedrifter. Anonymkode: af800...614 Abort er så viktig at det andre må vike. Det andre kan også løses av Kamela Harris. Trump er kriminell. Anonymkode: b29a9...097 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #34 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Mange her inne som er hjernevasket dessverre. Amerikanerne er et fantastisk folk, de forstår hva som skal til for å få på plass igjen fred og utvikling i verden. Alt handler ikke om abort (drap) og det å få opp den kvinnelige andelen ledere i norske bedrifter. Anonymkode: af800...614 Hva tenker du om kvinner som går i sepsis og dør fordi de blir nektet livreddende helsehjelp (abort)? Anonymkode: 67af6...d09 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #35 Del Skrevet 3 timer siden Ikke om han var den siste mann på jorda.Orker hverken å se eller høre han.🤮 Anonymkode: 2bf8a...be0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #36 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (59 minutter siden): De fleste ville vel datet verdens rikeste mann, Elon Musk.. Anonymkode: b27a8...f18 Aldri i livet. Alt for gammel, feil personlighet, feil utsendet å. Anonymkode: b29a9...097 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Enni Skrevet 3 timer siden #37 Del Skrevet 3 timer siden Vil ikke date noen som gnåler om politikk dag ut og dag inn, uansett hvilket land det er snakk om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #38 Del Skrevet 3 timer siden Nei Anonymkode: aad4a...462 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #39 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hva tenker du om kvinner som går i sepsis og dør fordi de blir nektet livreddende helsehjelp (abort)? Anonymkode: 67af6...d09 Det er synd, men sånn er verden. Hva tenker du om de 1000 ukrainske mennene som dør hver eneste dag på frontlinjen? Ingenting tenker jeg. Vi må få inn Trump nå så man får stoppet galskapen i verden. Så er jeg enig, de må få på plass et godt kompromiss rundt abort, og det skal de individuelle statene bestemme. Anonymkode: af800...614 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #40 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er synd, men sånn er verden. Hva tenker du om de 1000 ukrainske mennene som dør hver eneste dag på frontlinjen? Ingenting tenker jeg. Vi må få inn Trump nå så man får stoppet galskapen i verden. Så er jeg enig, de må få på plass et godt kompromiss rundt abort, og det skal de individuelle statene bestemme. Anonymkode: af800...614 Dette er whatsboutisme og elendig debattskikk. Rett og slett skikkelig usaklig. Ukraina har ikke noe med USAs abortpolitikk å gjøre, og det vet du godt. Du mener det er helt greit altså, når man enkelt kan redde livene til disse kvinnene. En celleklump er verdt mer enn kvinnen i dine øyne. Du er ikke pro-life hvis du tror det. Anonymkode: 67af6...d09 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå