Gå til innhold

Hvilke datingapper kan man se aldersinstillingene til folk?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Du vet ingenting om min evne som partner! Alt jeg har gjort er å delta i en diskusjon på nett. Det er min eneste krim. At du beskylder meg for å være dårlig partner vitner om forutinntatthet og overtro.

Jeg vet om en som har ligget med ei på 18 når han var 35. Han er i stabilt forhold og har landa med partner nå. Monogam og lykkelig. Ikke utro. Jeg vet om ei som lå med mann i 30-åra når hun var 19. Hun har det helt fint i dag og stoler på menn.

Det siste vi skal gjøre som samfunn er å male fanden på veggen. Etter sexrevolusjonen på 70-tallet er det ikke liv og død å ha sex lenger. Man har sex og går videre.

Anonymkode: 2b415...238

Da kjenner vi forskjellige folk, og det er vanskelig å overbevise den andre med anekdotisk argumentering.

Hør på gryta som kaller kjelen svart…

Anonymkode: f130b...65f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Ikke noe feil med et spenn på 18-35? Lav sannsynlighet, men plutselig får man napp hos indrefileten. 

Anonymkode: c7281...9cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er det noen som vet svar på spørsmålet til ts? Jeg skulle gjerne også visst dette hvis jeg skal prøve meg på apper… 

Anonymkode: c1bed...80a

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Det hadde ikke gjort meg så mye. Men jeg har aldri blitt spurt om antall partnere av noen av mine.
Dessuten er det ene fortid og det andre nå (og eventuell fremtid)

Anonymkode: 55f2c...f44

Hehe, tror du skjønner poenget. Selv om jeg tror han bare vil trolle. 

Anonymkode: 8d882...0f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ikke noe feil med et spenn på 18-35? Lav sannsynlighet, men plutselig får man napp hos indrefileten. 

Hvorfor ikke bare sette det til 18-20 da, så slipper du å råde ut for oss geriatriske pasienter på 30+?

Anonymkode: 51266...09f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Og kvinner har rett til å vite hvem de eventuelt dater :) 

Det ser du på bildet og i profilteksten.

Alderspreferansene sier ingenting om hvordan personen er. Men kvinner liker å tillegge menn et pedo-stempel eller i beste umodenhets-stempel for slikt.

Mange bruker tinder bare for tidsfordriv uansett. Man kan ikke legge så mye i andres preferanser på en app. Blir for dumt, men ikke rart mange er single når kvinner har et slikt kontrollbehov.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
DelvisPresley skrev (Akkurat nå):

Det ser du på bildet og i profilteksten.

Alderspreferansene sier ingenting om hvordan personen er. Men kvinner liker å tillegge menn et pedo-stempel eller i beste umodenhets-stempel for slikt.

Mange bruker tinder bare for tidsfordriv uansett. Man kan ikke legge så mye i andres preferanser på en app. Blir for dumt, men ikke rart mange er single når kvinner har et slikt kontrollbehov.

Jo det gjør det. Det at du skriver her beviser ikke stort.

Anonymkode: 64b65...46a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Du vet ingenting om min evne som partner! Alt jeg har gjort er å delta i en diskusjon på nett. Det er min eneste krim. At du beskylder meg for å være dårlig partner vitner om forutinntatthet og overtro.

Jeg vet om en som har ligget med ei på 18 når han var 35. Han er i stabilt forhold og har landa med partner nå. Monogam og lykkelig. Ikke utro. Jeg vet om ei som lå med mann i 30-åra når hun var 19. Hun har det helt fint i dag og stoler på menn.

Det siste vi skal gjøre som samfunn er å male fanden på veggen. Etter sexrevolusjonen på 70-tallet er det ikke liv og død å ha sex lenger. Man har sex og går videre.

Det er trist at menn har blitt så demonisert de siste årene. Det er ingenting galt i at to samtykkende personer over 18 år har sex.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jo det gjør det. Det at du skriver her beviser ikke stort.

Bevise hva? Jeg ytret min mening.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
DelvisPresley skrev (3 minutter siden):

Det er trist at menn har blitt så demonisert de siste årene. Det er ingenting galt i at to samtykkende personer over 18 år har sex.

Russen er 18 år. Da jeg så de i år, så samtlige ut som barn. Både guttene og jentene

Og du er mye eldre enn meg. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Russen er 18 år. Da jeg så de i år, så samtlige ut som barn. Både guttene og jentene

Og du er mye eldre enn meg. 

Ok. Hva er poenget ditt?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
DelvisPresley skrev (Akkurat nå):

Ok. Hva er poenget ditt?

At man er en gammel gris, om man synes det er ok å ha sex med så unge jenter vel. Men det skjønte du.

Det er poenget med spørsmålet i HI, sånn at vi kan luke ut den slags menn

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

At man er en gammel gris, om man synes det er ok å ha sex med så unge jenter vel. Men det skjønte du.

Da må du luke ut majoriteten av menn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva har alderen min å gjøre oppi det hele? Jeg har ikke sagt at jeg hadde ligget med en 18-åring (selv om du sikkert vil tillegge meg det), bare at INGEN har noe med hva to juridisk voksne mennesker gjør. Og det er bare ren, skjær fakta.

Som sagt så sier ikke alderspreferanse på en app noe som helst om personen. Men mange kvinner liker å finne røde flagg overalt, det er derfor disse kvinnene er single.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
DelvisPresley skrev (21 minutter siden):

Hva har alderen min å gjøre oppi det hele? Jeg har ikke sagt at jeg hadde ligget med en 18-åring (selv om du sikkert vil tillegge meg det), bare at INGEN har noe med hva to juridisk voksne mennesker gjør. Og det er bare ren, skjær fakta.

Som sagt så sier ikke alderspreferanse på en app noe som helst om personen. Men mange kvinner liker å finne røde flagg overalt, det er derfor disse kvinnene er single.

Vel. Jeg er nysingel og har ingen problemer med å finne meg menn, men vil gjøre det lettere for meg selv og kaste bort tid

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
DelvisPresley skrev (23 minutter siden):

Liker ikke den siste argumentasjonen din. Hvis en kvinne ikke liker at 39 åringer går etter 18 åringer betyr det ikke at hun er så kresen at hun vil forbli singel for alltid.

Jeg selv synes det ville vært ille hvis en jeg datet på 40 var like villig til å date en 18 åring som meg i slutten av 30 åra. Han ville jeg sett på som en person som var fokusert på sex og ikke forhold. En som ikke så seriøst etter en partner som var mentalt på høyde med der han burde være.

Til info dater jeg ikke nå fordi jeg er i fast forhold.

Anonymkode: fdd85...f2c

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
DelvisPresley skrev (9 timer siden):

Det er ikke vi som står i fare for å re single. Vi vill bare ikke møte menn som dere, å alle er ikke sånn. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er ikke vi som står i fare for å re single. Vi vill bare ikke møte menn som dere, å alle er ikke sånn. 

Det heter "jeg", ikke "vi".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...