Gå til innhold

Hvilke datingapper kan man se aldersinstillingene til folk?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hæ? Skal ikke menn liksom være logiske? 

Anonymkode: 55f2c...f44

Det er jo du som ikke skjønner 😂

Anonymkode: 2b415...238

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Det er jo nettopp fordi du reagerer at de skjuler det. Kvinner er såpass fordomsfulle at menn ofte må skjule hva de tenker og føler for å unngå unødvendig bråk.

Anonymkode: c2d18...cd9

Menn flest er heldigvis ikke som deg 

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvis man er moden nok til å bli sluppet ut i trafikken med bil så er man moden nok til å utforske egen kropp.

Med jevnaldrende

• Liker 2
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Med jevnaldrende

Med hvem de vil. Ikke alle er like her i verden. Heldigvis.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hvis man er moden nok til å bli sluppet ut i trafikken med bil så er man moden nok til å utforske egen kropp.

Man angrer på mange valg man tok som ung, selv noe så uviktig som en tatovering, så da klarer man fint å angre på å ha sluppet til gamle griser som skal "lære opp" for egen forlystelse.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enni skrev (3 minutter siden):

Man angrer på mange valg man tok som ung, selv noe så uviktig som en tatovering, så da klarer man fint å angre på å ha sluppet til gamle griser som skal "lære opp" for egen forlystelse.

Mange som ikke angrer også. Verden er dessverre ikke svart/hvitt.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hvordan vet du det? Er de fortsatt sammen? 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan vet du det? Er de fortsatt sammen? 

Jeg prater jo med folk. Hører litt av hvert. Møtt fler damer med sånne opplevelser som er glad for opplevelsen. Andre sier bare "meh, det skjedde. Kua har vært kalv". Har fortsatt til gode å høre om angring.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Jeg prater jo med folk. Hører litt av hvert. Møtt fler damer med sånne opplevelser som er glad for opplevelsen. Andre sier bare "meh, det skjedde. Kua har vært kalv". Har fortsatt til gode å høre om angring.

Og jeg kjenner flere som synes det var utrolig ekkelt av mannen. Men ofte skjønner man ikke sånn før man er eldre og har mer livserfaring

• Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Men at du ikke en gang sier, ja det er trist, sier nok om hvorfor sånne som deg genuint er dårligere partner emne for mange av oss. Vi vil ha noen med omsorgsevne. Det er noe galt med dem som går etter de yngre. Jeg vet av en, å gjett hva, utro som fy, til å med begått økonomisk kriminalitet. 

Anonymkode: 64b65...46a

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Men at du ikke en gang sier, ja det er trist, sier nok om hvorfor sånne som deg genuint er dårligere partner emne for mange av oss. Vi vil ha noen med omsorgsevne. Det er noe galt med dem som går etter de yngre. Jeg vet av en, å gjett hva, utro som fy, til å med begått økonomisk kriminalitet. 

Du vet ingenting om min evne som partner! Alt jeg har gjort er å delta i en diskusjon på nett. Det er min eneste krim. At du beskylder meg for å være dårlig partner vitner om forutinntatthet og overtro.

Jeg vet om en som har ligget med ei på 18 når han var 35. Han er i stabilt forhold og har landa med partner nå. Monogam og lykkelig. Ikke utro. Jeg vet om ei som lå med mann i 30-åra når hun var 19. Hun har det helt fint i dag og stoler på menn.

Det siste vi skal gjøre som samfunn er å male fanden på veggen. Etter sexrevolusjonen på 70-tallet er det ikke liv og død å ha sex lenger. Man har sex og går videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Og jeg kjenner flere som synes det var utrolig ekkelt av mannen. Men ofte skjønner man ikke sånn før man er eldre og har mer livserfaring

Da kjenner vi forskjellige folk, og det er vanskelig å overbevise den andre med anekdotisk argumentering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Da kjenner vi forskjellige folk, og det er vanskelig å overbevise den andre med anekdotisk argumentering.

For noen som omgåes og ønsker sex og forhold med de yngre må jeg si du bryr deg ekstremt lite om dem. 

Så overaskende 🥱

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Nei, men 18 er.
Hadde han satt 35-40 hadde jeg heller ikke reagert :) 

Litt morsomt at menn ikke skjønner dette selv? 

Når du skrev:

»Han går ikke etter kvinner på sin egen alder. Kun mye yngre«

Så er det litt morsomt at kvinner ikke forstår hva dere skriver selv. 35 er ikke mye yngre enn 39, og 18-35 er ikke bare 18…

Anonymkode: 0899c...e00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Med jevnaldrende

Hvis du mener at unge voksne ikke kan velge eldre sexpartnere så mener du kanskje at de heller ikke er kapabel til å velge en sexpartner av samme kjønn?

Anonymkode: 0899c...e00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Du vet ingenting om min evne som partner! Alt jeg har gjort er å delta i en diskusjon på nett. Det er min eneste krim. At du beskylder meg for å være dårlig partner vitner om forutinntatthet og overtro.

Jeg vet om en som har ligget med ei på 18 når han var 35. Han er i stabilt forhold og har landa med partner nå. Monogam og lykkelig. Ikke utro. Jeg vet om ei som lå med mann i 30-åra når hun var 19. Hun har det helt fint i dag og stoler på menn.

Det siste vi skal gjøre som samfunn er å male fanden på veggen. Etter sexrevolusjonen på 70-tallet er det ikke liv og død å ha sex lenger. Man har sex og går videre.

Jeg dømmer deg utifra oppførselen din, det som er helt normalt. Så langt har du ikke vist noe tegn til å være trygg eller reflektert. Om du er burde det være lett å bevise. 

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

For noen som omgåes og ønsker sex og forhold med de yngre må jeg si du bryr deg ekstremt lite om dem. 

Så overaskende 🥱

Hvor har jeg sagt at jeg omgåes og ønsker sex med yngre? Du projiserer dine egne fordommer på mine innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Jeg dømmer deg utifra oppførselen din, det som er helt normalt. Så langt har du ikke vist noe tegn til å være trygg eller reflektert. Om du er burde det være lett å bevise. 

Igjen, ren projisering. Du tillegger meg egenskaper som du mener jeg har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Igjen, ren projisering. Du tillegger meg egenskaper som du mener jeg har.

Du motbeviser dem ikke, så jeg er ikke bekymret for å ta feil. Du er bare en tilfeldig person jeg aldri vil møte, hvorfor forventer du jeg skal bli vennene din på godt og vondt her å ønske deg alt godt når du ikke en gang viser at du bryr deg om jentene?

Jeg kommer ikke til å svare mer i denne tråden, om du er grei, så bra. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du motbeviser dem ikke, så jeg er ikke bekymret for å ta feil. Du er bare en tilfeldig person jeg aldri vil møte, hvorfor forventer du jeg skal bli vennene din på godt og vondt her å ønske deg alt godt når du ikke en gang viser at du bryr deg om jentene?

Jeg kommer ikke til å svare mer i denne tråden, om du er grei, så bra. 

"Elegant" måte å unngå spørsmålet mitt på du....

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...