AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #21 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jo jo, men når man er på datingapper er man ikke kjærster. Derav privatliv. Anonymkode: 2b415...238 Tenk et steg lengre. Anonymkode: 64b65...46a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Enni Skrevet 15 timer siden #22 Del Skrevet 15 timer siden Det har med moral, integritet og verdier å gjøre. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #23 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jo jo, men når man er på datingapper er man ikke kjærster. Derav privatliv. Anonymkode: 2b415...238 Men man luker selvfølgelig ut de som ikke er aktuelle som kjærester også. Derfor spørsmålet i HI Anonymkode: 55f2c...f44 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #24 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Fordommer hjelper ingenting i vårt moderne og opplyste samfunn. Anonymkode: 2b415...238 Tror du er et troll som bare ønsker å diskutere. Hade. Anonymkode: 64b65...46a 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #25 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Fordi han selv er 39. Det er noe galt med menn som bare går etter mye yngre kvinner. Det sier mye om hans moral og verdier Anonymkode: 55f2c...f44 Hvis filteret er 18-35 så går han vel ikke _bare_ etter _mye_ eldre kvinner? Anonymkode: 0899c...e00 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #26 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tror du er et troll som bare ønsker å diskutere. Hade. Anonymkode: 64b65...46a Han er selvfølgelig en av de mennene vi luker vekk. Også klager han på at kvinner kun går etter de beste mennene på Tinder etc. Skulle ønske tinder hadde den funksjonen Anonymkode: 55f2c...f44 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #27 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvis filteret er 18-35 så går han vel ikke _bare_ etter _mye_ eldre kvinner? Anonymkode: 0899c...e00 Yngre mente jeg… Anonymkode: 0899c...e00 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #28 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvis filteret er 18-35 så går han vel ikke _bare_ etter _mye_ eldre kvinner? Anonymkode: 0899c...e00 Han går ikke etter kvinner på sin egen alder. Kun mye yngre Anonymkode: 55f2c...f44 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #29 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Og kvinner har rett til å vite hvem de eventuelt dater Anonymkode: 55f2c...f44 Ville du støtte et forslag hvor fremmede menn kunne få en logg over hvilke/hvor mange menn du har ligget med, eller hvilke kjønnssykdommer du har blitt behandlet for? Anonymkode: 0899c...e00 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #30 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Han går ikke etter kvinner på sin egen alder. Kun mye yngre Anonymkode: 55f2c...f44 «Fordi jeg ikke er interessert i menn på 39, som leter etter 18-35 for eksempel. » Er 35 mye yngre enn 39? Anonymkode: 0899c...e00 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #31 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ville du støtte et forslag hvor fremmede menn kunne få en logg over hvilke/hvor mange menn du har ligget med, eller hvilke kjønnssykdommer du har blitt behandlet for? Anonymkode: 0899c...e00 Det hadde ikke gjort meg så mye. Men jeg har aldri blitt spurt om antall partnere av noen av mine. Dessuten er det ene fortid og det andre nå (og eventuell fremtid) Anonymkode: 55f2c...f44 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #32 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): «Fordi jeg ikke er interessert i menn på 39, som leter etter 18-35 for eksempel. » Er 35 mye yngre enn 39? Anonymkode: 0899c...e00 Nei, men 18 er. Hadde han satt 35-40 hadde jeg heller ikke reagert Litt morsomt at menn ikke skjønner dette selv? Anonymkode: 55f2c...f44 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #33 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Det hadde ikke gjort meg så mye. Men jeg har aldri blitt spurt om antall partnere av noen av mine. Dessuten er det ene fortid og det andre nå (og eventuell fremtid) Anonymkode: 55f2c...f44 Det er jo fortid når dere begynner å date. Dobbeltmoralismen lenge leve! Anonymkode: 2b415...238 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #34 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Nei, men 18 er. Hadde han satt 35-40 hadde jeg heller ikke reagert Litt morsomt at menn ikke skjønner dette selv? Anonymkode: 55f2c...f44 Det er jo nettopp fordi du reagerer at de skjuler det. Kvinner er såpass fordomsfulle at menn ofte må skjule hva de tenker og føler for å unngå unødvendig bråk. Anonymkode: c2d18...cd9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #35 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Det er jo nettopp fordi du reagerer at de skjuler det. Kvinner er såpass fordomsfulle at menn ofte må skjule hva de tenker og føler for å unngå unødvendig bråk. Anonymkode: c2d18...cd9 Helt uinteressant å date men på over 35 som kunne vært sammen med en tenåring. Skjønner godt at ts spør, det sier noe om holdninger og det er ærlig talt jævla creepy. Anonymkode: 82b67...1a5 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #36 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Helt uinteressant å date men på over 35 som kunne vært sammen med en tenåring. Skjønner godt at ts spør, det sier noe om holdninger og det er ærlig talt jævla creepy. Anonymkode: 82b67...1a5 Kan jo hende det bare er for uforpliktende lek, ikke for å bli sammen? Så lenge begge er konsensuerende voksne er det jo bare å kjøre på. Anonymkode: 2b415...238 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Enni Skrevet 14 timer siden #37 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Kan jo hende det bare er for uforpliktende lek, ikke for å bli sammen? Så lenge begge er konsensuerende voksne er det jo bare å kjøre på. Anonymkode: 2b415...238 Likegyldig om det er for utnyttelse, lek eller forhold. At de er myndige betyr ikke at de har nok livserfaring og modenhet til å ta gode avgjørelser for seg selv. 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #38 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Det er jo nettopp fordi du reagerer at de skjuler det. Kvinner er såpass fordomsfulle at menn ofte må skjule hva de tenker og føler for å unngå unødvendig bråk. Anonymkode: c2d18...cd9 De har da ingen krav på oss imot vår vilje. De får ha seg vekk. Anonymkode: 64b65...46a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #39 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er jo fortid når dere begynner å date. Dobbeltmoralismen lenge leve! Anonymkode: 2b415...238 Hæ? Skal ikke menn liksom være logiske? Anonymkode: 55f2c...f44 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #40 Del Skrevet 14 timer siden Enni skrev (6 minutter siden): Likegyldig om det er for utnyttelse, lek eller forhold. At de er myndige betyr ikke at de har nok livserfaring og modenhet til å ta gode avgjørelser for seg selv. Hvis man er moden nok til å bli sluppet ut i trafikken med bil så er man moden nok til å utforske egen kropp. Anonymkode: 2b415...238 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå