AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #1 Del Skrevet 14 timer siden Jeg husker at jeg var på en datingside hvor man kunne se hvilken alder de andre hadde satt, hvilken er det igjen? Anonymkode: 55f2c...f44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #2 Del Skrevet 14 timer siden Hvorfor vil du se det? Anonymkode: a7245...b77 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #3 Del Skrevet 14 timer siden Irrelevant. Privatsak det der. Anonymkode: 2b415...238 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #4 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvorfor vil du se det? Anonymkode: a7245...b77 Kan være lurt, jeg vil vite om jeg dater en mann på 33 som har grensen mellom 18 og 30. Anonymkode: 64b65...46a 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #5 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kan være lurt, jeg vil vite om jeg dater en mann på 33 som har grensen mellom 18 og 30. Anonymkode: 64b65...46a Så jeg kan droppe. Anonymkode: 64b65...46a 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #6 Del Skrevet 13 timer siden Fordi jeg ikke er interessert i menn på 39, som leter etter 18-35 for eksempel. Anonymkode: 55f2c...f44 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #7 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Kan være lurt, jeg vil vite om jeg dater en mann på 33 som har grensen mellom 18 og 30. Anonymkode: 64b65...46a Hvem andre han ser på er hans sak. Ingen rett å legge seg oppi det er. Anonymkode: 2b415...238 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #8 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Fordi jeg ikke er interessert i menn på 39, som leter etter 18-35 for eksempel. Anonymkode: 55f2c...f44 Menn har rett til å se hvem de vil så lenge de er konsensuerende voksne. Ingen som har godt av snok. Anonymkode: 2b415...238 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #9 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Menn har rett til å se hvem de vil så lenge de er konsensuerende voksne. Ingen som har godt av snok. Anonymkode: 2b415...238 Og kvinner har rett til å vite hvem de eventuelt dater Anonymkode: 55f2c...f44 9 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #10 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvem andre han ser på er hans sak. Ingen rett å legge seg oppi det er. Anonymkode: 2b415...238 Hvem jeg dater er min sak, ingen har krav på å komme inn i livet mitt uansett hvem de er eller hva de gjør. Anonymkode: 64b65...46a 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #11 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Fordi jeg ikke er interessert i menn på 39, som leter etter 18-35 for eksempel. Anonymkode: 55f2c...f44 Vel, om du er mellom 18-35 ser jeg ikke helt problemet? Menn er nødt til sette alderspennet høyt for å i det hele tatt få matches. Og man setter det til 18 fordi why not. Anonymkode: 3498a...f81 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #12 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Og kvinner har rett til å vite hvem de eventuelt dater Anonymkode: 55f2c...f44 Jo men da må man prate. Fordommer løser ingenting. Anonymkode: 2b415...238 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #13 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvem jeg dater er min sak, ingen har krav på å komme inn i livet mitt uansett hvem de er eller hva de gjør. Anonymkode: 64b65...46a Selvfølgelig, men menn har rett til privatliv. Anonymkode: 2b415...238 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #14 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Selvfølgelig, men menn har rett til privatliv. Anonymkode: 2b415...238 Høres ut som de har noe å skjule. Jeg vil ha en mann som er så god at han er åpen, for han har ingen ting å bli dumpet over og om han har, respekterer han andre nok til å få bestemme selv. Jeg er åpen om ting, på godt og vondt. Anonymkode: 64b65...46a 3 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #15 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jo men da må man prate. Fordommer løser ingenting. Anonymkode: 2b415...238 Jo, deg hjelper oss til å velge gode folk. Anonymkode: 64b65...46a 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #16 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Vel, om du er mellom 18-35 ser jeg ikke helt problemet? Menn er nødt til sette alderspennet høyt for å i det hele tatt få matches. Og man setter det til 18 fordi why not. Anonymkode: 3498a...f81 Fordi han selv er 39. Det er noe galt med menn som bare går etter mye yngre kvinner. Det sier mye om hans moral og verdier Anonymkode: 55f2c...f44 6 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #17 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jo men da må man prate. Fordommer løser ingenting. Anonymkode: 2b415...238 Tror så og si alle kvinner har fordommer mot menn i 30 årene som hadde syntes det var ok med ei på 18 altså Anonymkode: 55f2c...f44 7 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #18 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Fordi han selv er 39. Det er noe galt med menn som bare går etter mye yngre kvinner. Det sier mye om hans moral og verdier Anonymkode: 55f2c...f44 Jepp. 18 åringer ser nærmest ut som barn, å jeg er mye yngre enn 39. Det er noe skikkelig feil med de folka. Anonymkode: 64b65...46a 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #19 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Høres ut som de har noe å skjule. Jeg vil ha en mann som er så god at han er åpen, for han har ingen ting å bli dumpet over og om han har, respekterer han andre nok til å få bestemme selv. Jeg er åpen om ting, på godt og vondt. Anonymkode: 64b65...46a Jo jo, men når man er på datingapper er man ikke kjærster. Derav privatliv. Anonymkode: 2b415...238 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #20 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jo, deg hjelper oss til å velge gode folk. Anonymkode: 64b65...46a Fordommer hjelper ingenting i vårt moderne og opplyste samfunn. Anonymkode: 2b415...238 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå