AnonymBruker Skrevet 8. november 2024 #61 Del Skrevet 8. november 2024 AnonymBruker skrev (På 7.11.2024 den 7.00): Utroskap handler et par ting. Du har de usikre med lavt selvbilde som konstant krever bekreftelse for å føle at de har noe verdi. De er også egoister og er lite empatiske mennesker som setter seg selv foran partner. Å være utro mot noen er knusende for mange og et stort tillitsbrudd som ofte aldri kan repareres. Du har de som er i dårlige forhold som heller foretrekker å bli(mange unnskyldninger som økonomi, barn osv) og da lettere forelsker seg i fantasier og er utro som en virkelighetsflukt fremfor å konfrontere seg selv og bryte ut av et dødt forhold. Så er det noen som ikke er laget for monogame forhold. Og de bør ikke være i et forhold eller finne seg en partner som er ok med et åpent forhold. Jeg har aldri vært utro. Jeg opplevde å «forelske» meg i et dårlig forhold og avsluttet asap fordi jeg visste at jeg søkte mot andre fordi jeg ikke hadde det bra. Jeg var så gift i 15 år og tross at eks var helt feil for meg ble jeg lengre enn jeg burde pga barn og økonomi. Det var først etter barnet ble født hans virkelige sanne jeg kom frem og han var en selvopptatt narsissist og uengasjert far. Tross at forholdet var helt dødt ble jeg litt for lenge. Jeg prøvde å avslutte, men han ville kjempe og jeg sa meg villig til det med par terapi. Men han endret seg ikke og jeg ble tilslutt fysisk kvalm av nærværet hans. Selv om det var null sex var jeg aldri utro. Det går bare ikke for meg med mindre jeg er singel. Så da det endelig ble separasjon var det rett ut på datingmarkedet og bare snuse på alternativer🤭 For jeg er ekstremt seksuell og elsker sex. Men er ikke en ONS type. Møtte så han som ble kjæresten min og han fikk nok litt sjokk over hvor utsultet jeg var 😂 Han har forøvrig heller aldri vært utro. Han har hatt 2 lange forhold og har heller aldri hatt behov for mer enn én sexpartner. Anonymkode: aa3e3...b6a Du bare dikter opp noe om folk som er utro uten at du vet om det er sant Anonymkode: a5966...9fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå