AnonymBruker Skrevet 5. november 2024 #21 Del Skrevet 5. november 2024 Bombasi skrev (4 timer siden): Stråmann er ynkelig forsvar. Nå mangler bare liten kuk så er stråmannen komplett. Det jeg vet er at jeg har hatt og har fortsatt både empati, samvittighet og beherskelse der jeg verdsetter kjærlighet og respekterer partneren min mer enn eget kukhode. Egentlig en enkel øvelse uansett om man møter på alternativer eller ikke. Dere burde prøve det. Med tanke på utroskap så er det en hedersbetegnelse å bli kalt moralist, så den tar jeg med meg. Det er virkelig et kompliment med moralist stemplet, selv om de som sier det ikke vil forstå det. Anonymkode: e71a2...cdf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fremmed fugl Skrevet 5. november 2024 #22 Del Skrevet 5. november 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Du har aldri blitt introdusert for valget heller i det virkelige livet. Cringe med menn som sier at de aldri kunne vært utro når de ikke har tilgang på muligheten i utgangspunktet. Anonymkode: 0a8ba...a10 Er du sjef på humorkanalen? Er null problemer for de fleste å være utro hvis dem ønsker det. Men de fleste ønsker ikke det i sitt nåværende forhold, og er da ikke utro. 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fremmed fugl Skrevet 5. november 2024 #23 Del Skrevet 5. november 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Fikk tilgang på yngre mer attraktive jenter. Da slår man til! Anonymkode: 8df62...cea En til humorist eller super desperat tapere på tråden. Som må slå. Til når han en sjelden gang får sjansen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2024 #24 Del Skrevet 5. november 2024 Fremmed fugl skrev (1 time siden): Er null problemer for de fleste å være utro hvis dem ønsker det. de Anonymkode: fe43b...d1c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2024 #25 Del Skrevet 5. november 2024 Helt ærlig? Som attraktiv og viril mann tenker jeg det er komplett urimelig å stille krav om at jeg bare skal holde meg til én kvinne. Det sier seg selv, på en måte. Dama skal selvsagt holde seg til bare meg. Anonymkode: 3e966...f88 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2024 #26 Del Skrevet 5. november 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Helt ærlig? Som attraktiv og viril mann tenker jeg det er komplett urimelig å stille krav om at jeg bare skal holde meg til én kvinne. Det sier seg selv, på en måte. Dama skal selvsagt holde seg til bare meg. Anonymkode: 3e966...f88 - Jente 17 Anonymkode: a7d4a...51f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2024 #27 Del Skrevet 5. november 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): - Jente 17 Anonymkode: a7d4a...51f Nei, mann 37. Men jeg skjønner hvorfor du tror jeg troller. Anonymkode: 3e966...f88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2024 #28 Del Skrevet 5. november 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Nei, mann 37. Men jeg skjønner hvorfor du tror jeg troller. Anonymkode: 3e966...f88 Ja, man må være tilbakestående for ikke å forstå at du troller. Anonymkode: a7d4a...51f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2024 #29 Del Skrevet 6. november 2024 Fremmed fugl skrev (18 timer siden): Er du sjef på humorkanalen? Er null problemer for de fleste å være utro hvis dem ønsker det. Men de fleste ønsker ikke det i sitt nåværende forhold, og er da ikke utro. De fleste menn som ikke har vert utro, har heller ikke fått sjansen. Sånn er det bare. Anonymkode: a9926...e9d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fremmed fugl Skrevet 6. november 2024 #30 Del Skrevet 6. november 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): De fleste menn som ikke har vert utro, har heller ikke fått sjansen. Sånn er det bare. Anonymkode: a9926...e9d Nei, er ikke sånn. Hvis mann ønsker å være utro så er man det. Gjelder kvinner og menn. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2024 #31 Del Skrevet 6. november 2024 AnonymBruker skrev (På 5.11.2024 den 12.55): Du har aldri blitt introdusert for valget heller i det virkelige livet. Cringe med menn som sier at de aldri kunne vært utro når de ikke har tilgang på muligheten i utgangspunktet. Anonymkode: 0a8ba...a10 Tull, jeg hadde heller aldri vært utro! Ville aldri gjort noe som ikke jeg ville de skulle gjort mot meg. Utroskap er for pingler som ikke klarer å slå opp først, tenk å synke så lavt at du må såre den andre.. Om forholdet ikke fungerer,slå opp! Men men joda , har forståelse og! Men verdiene til den enkelte betyr mye! Anonymkode: 20e2e...937 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2024 #32 Del Skrevet 6. november 2024 Fremmed fugl skrev (1 time siden): Nei, er ikke sånn. Hvis mann ønsker å være utro så er man det. Gjelder kvinner og menn. Så hvis alle menn hypotetisk sett fikk rockestjerne/superkjendis-status i morgen og ble oversvømt i oppmerksomhet fra damer hvor enn de gikk, så hadde det likevel ikke blitt flere utro menn, mener du? I fullt alvor? Anonymkode: 3e966...f88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2024 #33 Del Skrevet 6. november 2024 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Ja, man må være tilbakestående for ikke å forstå at du troller. Anonymkode: a7d4a...51f Ok, du får tro hva du vil. Jeg skrev nøyaktig det jeg står for. Anonymkode: 3e966...f88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HemmeligSpion Skrevet 6. november 2024 #34 Del Skrevet 6. november 2024 AnonymBruker skrev (På 5.11.2024 den 12.31): Bare svar ærlig vær så snill Anonymkode: 61fc7...8c7 Aldri vært. Da er det bedre å slå opp enn å oppføre seg som som en sleip slange. Om jeg hadde havnet i en ekteskapsfelle med barn med en partner jeg aldri har sex med lenger tror jeg jeg hadde brukt litt ekstra tid på badet bare. For å runke. Eventuelt ta det i senga. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2024 #35 Del Skrevet 6. november 2024 Vi hadde ikke mangel på sex, men jeg var lei av forholdet og henne. Jeg hadde sex med ei fra jobb, og kona til en ikke veldig nær kompis noen ganger, vet det er jævlig gjort av meg, det er vår hemmelighet. Han vet ingenting. Det vil aldri skje igjen. Men det gjorde at jeg holdt ut ett år til før jeg til slutt ba henne flytte ut. Ironisk nok hadde vi mye veldig god sex etter hun flyttet ut. Vi er fortsatt venner, men har lite kontakt. Hun vet ikke at jeg var utro. Anonymkode: 0a66a...b8f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2024 #36 Del Skrevet 6. november 2024 Det kristne, monogame ekteskapet er en lidelse for mannen, men en gavepakke til kvinnen. Kanskje det viktigste fremskrittet for likestilling gjort noen gang. Tenk at hun har en kontrakt hvor det står at det er en synd å gjøre noe annet enn å ofre alt for henne og avkommet resten av livet. Det tok noen år før jeg skjønte det, men vi menn er jo ikke ment å leve slik. Anonymkode: 3e966...f88 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2024 #37 Del Skrevet 6. november 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det kristne, monogame ekteskapet er en lidelse for mannen, men en gavepakke til kvinnen. Kanskje det viktigste fremskrittet for likestilling gjort noen gang. Tenk at hun har en kontrakt hvor det står at det er en synd å gjøre noe annet enn å ofre alt for henne og avkommet resten av livet. Det tok noen år før jeg skjønte det, men vi menn er jo ikke ment å leve slik. Anonymkode: 3e966...f88 Det er noen teorier om at ekteskapet bidrar til økonomisk vekst. Stabile relasjoner frigjør krefter til å jobbe som man ellers ville ha brukt på sjekking. Anonymkode: fe43b...d1c 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adrenalina1 Skrevet 6. november 2024 #38 Del Skrevet 6. november 2024 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Helt ærlig? Som attraktiv og viril mann tenker jeg det er komplett urimelig å stille krav om at jeg bare skal holde meg til én kvinne. Det sier seg selv, på en måte. Dama skal selvsagt holde seg til bare meg. Anonymkode: 3e966...f88 Rart hvordan menn har to hoder men ingen hjerne å tenke med. Dere som ikke har kontroll på pikken deres,hold dere singel, så slipper vi damer å plages med dere. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2024 #39 Del Skrevet 6. november 2024 AnonymBruker skrev (På 5.11.2024 den 12.55): Du har aldri blitt introdusert for valget heller i det virkelige livet. Cringe med menn som sier at de aldri kunne vært utro når de ikke har tilgang på muligheten i utgangspunktet. Anonymkode: 0a8ba...a10 Så du sier at den eneste grunnen for at noen ikke er utro er fordi de ikke har hatt muligheten? Man klarer å tenke på konsekvenser selv om det står en attraktiv person foran deg. De som er utro tok et aktivt valg om å ikke tenke på konsekvenser. Anonymkode: 81d25...efa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2024 #40 Del Skrevet 6. november 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ok, du får tro hva du vil. Jeg skrev nøyaktig det jeg står for. Anonymkode: 3e966...f88 Men altså, hvorfor er det greit at du er utro men ikke henne da? Jeg bare lurer, det ville jo vært bedre for dere med åpent forhold? Finner hun ut at du er utro kan du lett bli dumpa tenker jeg.. Anonymkode: f5cc0...77b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå