AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1 Del Skrevet 5 timer siden Jeg har en deltidsjobb som gjør at jeg ofte går gjennom Kvadraturen i Oslo på kveldstid. En kveld så jeg en jeg har som foreleser i et emne på UiO kjøpslå med en prostituert dame før hun satte seg i bilen hans. Bør jeg melde fra til ledelsen på UiO? Han er foreleser i et emne hvor etikk og moral blir mye diskutert. Kjenner jeg blir kvalm når jeg sitter og hører på han. Anonymkode: b3b09...4c3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #2 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har en deltidsjobb som gjør at jeg ofte går gjennom Kvadraturen i Oslo på kveldstid. En kveld så jeg en jeg har som foreleser i et emne på UiO kjøpslå med en prostituert dame før hun satte seg i bilen hans. Bør jeg melde fra til ledelsen på UiO? Han er foreleser i et emne hvor etikk og moral blir mye diskutert. Kjenner jeg blir kvalm når jeg sitter og hører på han. Anonymkode: b3b09...4c3 Selvfølgelig melder du. Foreleser har akseptert betingelser som ansatt i UiO og en av betingelsene er å ikke kjøpe sex. Anonymkode: 638a7...a27 8 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #3 Del Skrevet 5 timer siden Selvsagt ikke. Pass dine egne saker du, så blir nok livet litt bedre... Anonymkode: daea2...f80 9 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #4 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Selvfølgelig melder du. Foreleser har akseptert betingelser som ansatt i UiO og en av betingelsene er å ikke kjøpe sex. Anonymkode: 638a7...a27 I arbeidstiden ja. Skjønner ikke mentaliteten til folk som ønsker å avsløre andres hemmelighet og ødelegge livet deres. Som om du er perfekt. Anonymkode: 19750...7c0 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #5 Del Skrevet 5 timer siden Ja. Anonymkode: c2d4c...3e1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paneera Skrevet 5 timer siden #6 Del Skrevet 5 timer siden Meld ifra til politiet 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #7 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): I arbeidstiden ja. Skjønner ikke mentaliteten til folk som ønsker å avsløre andres hemmelighet og ødelegge livet deres. Som om du er perfekt. Anonymkode: 19750...7c0 Det krever ikke mye å ikke være hore kunde. Få tallet jeg kjenner har så dype hemmeligheter. Min er at jeg sliter mentalt og tisert meg ut av latter på vei hjem. Du skjønner ikke at det er grenser på hvor noen går fra en grei til en ugrep person? Hvor noe går fra å være pinlig, til problematisk? Anonymkode: c2d4c...3e1 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #8 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det krever ikke mye å ikke være hore kunde. Få tallet jeg kjenner har så dype hemmeligheter. Min er at jeg sliter mentalt og tisert meg ut av latter på vei hjem. Du skjønner ikke at det er grenser på hvor noen går fra en grei til en ugrep person? Hvor noe går fra å være pinlig, til problematisk? Anonymkode: c2d4c...3e1 Akk for mye skrivefeil, Tisset. Ugrei. Anonymkode: c2d4c...3e1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #9 Del Skrevet 5 timer siden Hva skal du si? Du har null bevis, det var sikkert mørkt .. tror du bare ender opp med og drite deg ut. Anonymkode: 479f2...0e2 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #10 Del Skrevet 5 timer siden Vi har for mange hore kunder på kg. Anonymkode: c2d4c...3e1 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #11 Del Skrevet 5 timer siden Paneera skrev (2 minutter siden): Meld ifra til politiet På hvilket grunnlag? Tror du politiet setter i gang etterforsking for og ta akkurat denne horekunden på fersken ? I og motta seksuelle tjenester mot betaling, for og sette seg inn i bilen er jo ikke ulovlig. Og ts har ikke bevis på at han satte seg inn i bilen heller. Anonymkode: 479f2...0e2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #12 Del Skrevet 5 timer siden Jeg hadde tenkt som deg om denne mannen, og jeg hadde nok samtidig ikke meldt fra. Politiet vil selvfølgelig ikke foreta seg noe basert på at du mener å ha sett en avtale om sexsalg en kveld, og universitetet åpenbart heller ikke. Anonymkode: 7360e...5a3 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paneera Skrevet 5 timer siden #13 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): På hvilket grunnlag? Tror du politiet setter i gang etterforsking for og ta akkurat denne horekunden på fersken ? I og motta seksuelle tjenester mot betaling, for og sette seg inn i bilen er jo ikke ulovlig. Og ts har ikke bevis på at han satte seg inn i bilen heller. Anonymkode: 479f2...0e2 Jo, det er straffbart å kjøpe seksuelle tjenester 7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #14 Del Skrevet 5 timer siden Det er ulovlig å kjøpe sex. Så det kan du godt gjøre. Politiet også Anonymkode: b0568...df4 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #15 Del Skrevet 5 timer siden Paneera skrev (Akkurat nå): Jo, det er straffbart å kjøpe seksuelle tjenester Absolutt. Og du har null bevis på at denne mannen har kjøpt seksuelle tjenester. Anonymkode: 479f2...0e2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #16 Del Skrevet 5 timer siden Har du bevis? Hvis ikke faller det raskt under ærekrenkelse. Anonymkode: 25dd2...54d 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #17 Del Skrevet 5 timer siden Men universitetet kan kanskje se nærmere på saken å vurdere om de ønsker en slik lærer for elevene. Hadde for å være ærlig tenkt han er istand til å prøve å ha sex med elever også. Anonymkode: c2d4c...3e1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #18 Del Skrevet 5 timer siden Gøy å lese hvor naive folk er her inne. Politiet prioriterer ikke horekunder, dette har de vært ute i media med. Men for all del, anmeld han du. "Jeg så foreleseren min plukke opp en gateprostituert". 🤣 Anonymkode: 19750...7c0 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #19 Del Skrevet 5 timer siden Eventuelt spre rykter, det er jo uansett sannheten. Anonymkode: c2d4c...3e1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #20 Del Skrevet 4 timer siden Jeg er jo ikke dum. Går ikke til politiet uten andre håndfaste bevis enn en vitneobservasjon. Men når det gjelder studieplassen bør det vel være rom for å melde fra? ts Anonymkode: b3b09...4c3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå