Al34n0nym1 Skrevet 5. november #41 Del Skrevet 5. november AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Skriv nytt innlegg her inne om et par måneder og skriv at du er kvinnen og å mannen er overvektig og ekkel. Da får du oppriktig svar på hva kvinnene her mener. Anonymkode: bc6ec...dbd Har gjort det et par ganger tidligere.. hehe. Noen av de som svarte i begge innleggene, sa rett og slett mot seg selv. Rart det der så fort man bytter ut man med henne eller motsatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november #42 Del Skrevet 5. november Det hadde vært veldig fint TS, om du svarte på hvor mye hun har gått opp i vekt. Og om det er i forbindelse med svangerskap eller sykdom. Jeg var i mitt ene svangerskap 30 kg overvektig etterpå. For i hele svangerskapet, så måtte jeg spise for å ikke kaste opp, og drakk jeg vann så kastet jeg opp. Eneste jeg klarte å drikke uten å kaste opp var appelsinjuice blandet med vann. Jeg kunne virkelig ikke noe for at jeg la på meg. Jeg har og lav forbrenning, og legger veldig lett på meg. Men 1 år etterpå, så var jeg både normalvektig, og hadde og trent mye, så hadde da en fin kropp igjen. Men da tok mannen min babyen, så jeg kunne dra på trening 5 dager i uken. Og han ble med meg, og spiste sunt hjemme. Men aldri kommenterte han kroppen min negativt, og han hadde sex med meg som overvektig og. Anonymkode: 4e600...33a 2 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november #43 Del Skrevet 5. november Vil du hun for alltid skal være usikker på seg selv og deg, så si at du ikke tenner på henne mer. Skal du få frem poenget ditt på en god måte, så må det handle om helsa hennes. Overvekt er ikke sunt og bra. Anonymkode: 2a6f2...52a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november #44 Del Skrevet 5. november Jeg har lagt på meg. Hadde mannen sagt bie hadde jeg bare blitt lei meg. Hadde gjerne prøvd slankesprøyte men er ikke helt tung nok, dessverre. Anonymkode: 13a27...080 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november #45 Del Skrevet 5. november Mannen min sa rett ut at han var bekymret, og begrunnet hvorfor. Han pekte først og fremst på aktivitetsnivået, og en tendens over tid. Han pekte aldri på utseende og tiltrekning, og understreket (som alltid) at han er like glad i meg uansett. Men at han ønsket et aktivt og langt liv sammen, og at det ville bli vanskelig å snu med alderen og når vaner hadde satt seg mer. Må understreke at han hadde helt rett. Jeg var i kategorien fedme, og hadde ikke prioritert meg selv over lang tid. Det var ikke noe midlertidig som graviditet eller sykdom - da klapper man igjen i et godt forhold der man er glad i hverandre. Anonymkode: f23dd...b9c 6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thomH Skrevet 5. november #46 Del Skrevet 5. november AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Jeg er veldig tiltrukket til samboeren min når han er fit, noen ganger øker han mye i vekt og jeg er ikke like tiltrukket av han. Men siden jeg elsker han, og siden jeg vil at han skal føle seg trygg og elsket lar jeg han finne ut av det selv. Han trenger ikke oppleve ytre skam eller at min tiltrekkende eller kjærlighet til han er betinget. Anonymkode: 30f21...dff Og samtidig klager de samme kvinnene på at menn er for dårlig til å kommunisere i forhold.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november #47 Del Skrevet 5. november AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg har lagt på meg. Hadde mannen sagt bie hadde jeg bare blitt lei meg. Hadde gjerne prøvd slankesprøyte men er ikke helt tung nok, dessverre. Anonymkode: 13a27...080 Hvorfor ikke bare spise litt mindre? Juks med lavkalori-produkter. Jeg går over på produkter med søtningsmiddel hvis vekten begynner å tikke for mye oppover. Fungerer utmerket. Så går jeg over til "ordinære" produkter igjen etterpå, men viser litt mer omhu ift. mengde. Rinse and repeat hvis det blir for mye kos i perioder. Anonymkode: a5690...411 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nei_123 Skrevet 5. november #48 Del Skrevet 5. november (endret) AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Mannen min sa rett ut at han var bekymret, og begrunnet hvorfor. Han pekte først og fremst på aktivitetsnivået, og en tendens over tid. Han pekte aldri på utseende og tiltrekning, og understreket (som alltid) at han er like glad i meg uansett. Men at han ønsket et aktivt og langt liv sammen, og at det ville bli vanskelig å snu med alderen og når vaner hadde satt seg mer. Må understreke at han hadde helt rett. Jeg var i kategorien fedme, og hadde ikke prioritert meg selv over lang tid. Det var ikke noe midlertidig som graviditet eller sykdom - da klapper man igjen i et godt forhold der man er glad i hverandre. Anonymkode: f23dd...b9c Men trådstarter er ikke bekymret. Han bare tenner ikke på henne lenger. Det handler om hans nytelse, ikke om henne. Bare gjør det slutt ts. Du finner noen andre å ha sex med. Endret 5. november av Nei_123 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november #49 Del Skrevet 5. november Jeg ville snakket med henne, og lagt det fram med den vinklingen at du er bekymret for henne. Både den fysiske og psykiske helsa. Ofte er det noe galt med det psykiske dersom man øker veldig mye i vekt på veldig kort tid. Det er mye mer fruktbart enn å snakke om tenning, selv om det er årsaken. Noen ganger er det lurt å ta en hvit løgn. Det er en ærlig sak at man ikke tenner på partneren sin når vedkommende går mye opp i vekt. Du kan prøve å ta det opp, men om det ikke endrer seg så er det lov til å gå fra henne på grunn av det. Anonymkode: f3a06...3f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 5. november #50 Del Skrevet 5. november Hvor mye kg snakker vi om ts? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november #51 Del Skrevet 5. november AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Du beskriver en mann som bulker og deffer. Det er jo noe helt annet. Vektoppgangen er med vilje. Anonymkode: 0dd08...ec6 Nei, jeg beskriver en mann som grunnet medisiner noen ganger får vekten sin ut av kontroll til tross for at han er en aktiv mann som liker å trene. Anonymkode: 30f21...dff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
caroline.s Skrevet 5. november #52 Del Skrevet 5. november Syns du skal være forsiktig med å påpeke vekten hennes. Ville ikke sagt noe. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november #53 Del Skrevet 5. november AnonymBruker skrev (1 time siden): Atte hæ? Han har jo ikke gjort noe enda? Og han kan ikke noe for at han ikke er tiltrukket lenger 😂🙄 Skal han fortsette å ha sex med noen han ikke er tiltrukket av? Det at du og mange andre her reagerer sånn er i seg selv et bevis på at han burde finne seg noe bedre. Ts, ikke gidd. Gå videre. Du fortjener bedre. Det her blir bare en stor, unødvendig hodepine. Anonymkode: 0dd08...ec6 Les innlegget jeg siterte, så skjønner du hva jeg kommenterte.. men bortsett fra det; i et forhold hvor man elsker hverandre, så er ikke dette et tema. Da snakker man sammen på en respektabel måte og elsker hverandre uansett, selv om en av partene går opp i vekt. Ts elsker helt tydelig ikke kjæresten sin, derfor bør han gå, for hennes del. Anonymkode: 1fdd5...fc1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november #54 Del Skrevet 5. november Det kommer an på hvor mye vekt det er snakk om, og hvordan man legger det fram. Er det kun din egen tenning som gjelder her (og altså ikke bekymring for helse etc.), er sannsynligvis ikke forholdet deres sterkt nok. Da er det kanskje like greit å gå. Og angående at man liksom er strengere med menn - det tror jeg ikke stemmer. Kanskje på forumet her, men ikke i virkeligheten. Selv lever jeg med en mann som har gått opp 30 kg siden vi ble sammen. Er like glad i ham og har like lyst på ham for det, og har aldri sagt noe negativt om det. Er slank selv. Vet også om mange slanke kvinner med overvektige menn. Anonymkode: 6bda9...ea6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november #55 Del Skrevet 5. november AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Les innlegget jeg siterte, så skjønner du hva jeg kommenterte.. men bortsett fra det; i et forhold hvor man elsker hverandre, så er ikke dette et tema. Da snakker man sammen på en respektabel måte og elsker hverandre uansett, selv om en av partene går opp i vekt. Ts elsker helt tydelig ikke kjæresten sin, derfor bør han gå, for hennes del. Anonymkode: 1fdd5...fc1 Han skriver jo rett ut at han er veldig glad i henne, og ønsker en løsning. Tilsvarende er jeg ekstremt glad i mannen min. Men hadde han villet ha skjegg, eller ment at å dusje annenhver dag holdt, så ville tenningen vært et stort problem. Og det er ting man kan gjøre noe mer. Da bør man ta praten. Anonymkode: f23dd...b9c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adrenalina1 Skrevet 5. november #56 Del Skrevet 5. november AnonymBruker skrev (3 timer siden): Beklager det. Jeg har dyseleksi og er kun flink i kvantitative fagfelt. Anonymkode: 12d9e...dda Du har ikke dysleksi når alt annet er skrevet riktig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november #57 Del Skrevet 5. november Hvordan si det? Tror du ikke hun vet de selv..?? Anonymkode: 2cb28...444 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november #58 Del Skrevet 5. november AnonymBruker skrev (3 timer siden): Dette er bare tull. For mange av oss gjør trening at vi: a) fordeler vekten mer attraktivt på kroppen, b) får større muskler, som igjen fører til høyere forbrenning (jo større musklene er, desto flere kalorier trenger de) og c) mister ofte matlysten i noen timer etter å ha trent hardt = mindre matinntak. Samtidig kan man unne seg noe annet enn knekkebrød og salat når man trener regelmessig. Jeg oppnår kaloriunderskudd når jeg trener. Jeg forbrenner rundt 400-500 kcal per trening, så orker jeg ikke noe mat på 2-3 timer etter det, så forbruker sikkert rundt 300 kcal mindre, totalt blir det 700-800 kcal i underskudd de dagene jeg trener. Funker fjell. "Kaloritelling", lavkarbo og annet med KUN fokus på lite, og kjernesunn mat, funket ikke. Anonymkode: 576a7...c3e Problemet er bare at det du sier ikke stemmer med virkeligheten. Det er jo med all respekt bare det reneste vrøvl. Og beklager, er du kvinne så er sannsynligheten for at du greier å bygge noe særlig muskelmasse lik 0. Anonymkode: aba66...4be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november #59 Del Skrevet 5. november AnonymBruker skrev (5 timer siden): Ved å være ærlig. Si at det ikke er tiltrekkende at hun veier mye mer nå enn den du ble forelsket i. Dere høres unge ut ( måten du skriver på), en graviditet og samboerskap vil ikke hjelpe på økende vekt. Anonymkode: c2ccb...920 Wtf. Du kan jo ikke si at hun ikke er tiltrekkende pga vekta! Her må mannen bare motivere til endring i hjemmet, med sunne vaner og noen aktiviteter de som kjærester kan gjøre. Noe som er fysisk, og som får de ut av huset, mindre tid til å spise unødvendige mellommåltider. Anonymkode: d6f82...95d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november #60 Del Skrevet 5. november Noen ganger må man bare si ting slik de er. Hvis hun har blitt tjukk så må hun slankes. Det er jo helsa det handler om. Anonymkode: 5f505...9c3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå