AnonymBruker Skrevet 6. november #101 Del Skrevet 6. november AnonymBruker skrev (5 minutter siden): For å få en bra mann, må man også være en bra kvinne. Kos deg med kjæledyret ditt🙃 Anonymkode: 78d9f...cac Jeg er en bra kvinne. Anonymkode: 2bd94...a14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november #102 Del Skrevet 6. november AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg er en bra kvinne. Anonymkode: 2bd94...a14 Og 80% av menn er ikke dårlige menn. Søker du perfeksjon, så er du ikke en bra kvinne, og du vil heller ikke finne det du søker. Da finner du deg heller et kjæledyr Anonymkode: 78d9f...cac 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majer Skrevet 6. november #103 Del Skrevet 6. november Dersom du selv kun har hatt sex i forhold vil det kunne holde å være deg selv. Ellers kan det være nødvendig å tilby åpent forhold Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november #104 Del Skrevet 6. november DittHåp skrev (På 5.11.2024 den 9.40): Vel, du kan jo begynne å trene på Sats på CC vest....ganske veletablert som sjekkested hvis du holder til i Osloområdet og ønsker å møte menn som, om ikke annet, scorer høyt på noen av dine parametere bortsett fra det med monogami da. Kank`e få alt si! Hahahha. Jeg dæver. Trener der, har aldri fått det inntrykket av det senteret. Ikke at jeg er interessert i å sjekke opp folk der. M35 Anonymkode: 19309...def 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november #105 Del Skrevet 6. november For å få en sånn mann må du være en kvinne med tilsvarende kvaliteter. Og gjerne litt over han utseendemessig i tillegg. For forhold altså. De mennene kan plukke på aller øverste hylle. Så 99% har ingen mulighet til å få en sånn mann (det er jo i tillegg ekstremt få av de) Anonymkode: 9c2cc...1f2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november #106 Del Skrevet 6. november AnonymBruker skrev (22 timer siden): Ikke meg du siterer, men når noen blir introdusert utrykk på engelsk, er det det engelske ordet man husker. Har ikke noe med gramatikk å gjøre, de fleste kan også engelsk og det er lov å skrive det her, så hvorfor er det et problem å skrive to språkelig? Sårbar maskulinitet. Tror det betyr bitter fordi en er sårbar på segselv og angriper dem som får dem til å føle at de ikke er gode nok menn, utifra det jeg har forstått. Det kan jeg gjøre som kvinne noen ganger også, det er jo mye angrep mot skjønn for tiden, det er jo synd. Anonymkode: 02321...478 Vi har et fullverdig norsk språk som kan uttrykke det vi ønsker. Det er språklig latskap å begynne å skrive engelsk midt inne blant norske ord. Det er mange som ikke forstår. Jeg følger ikke dette noe videre nå da tråden dreier seg om noe annet. Takk for forklaring, forresten. Anonymkode: 290ff...064 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november #107 Del Skrevet 6. november AnonymBruker skrev (På 5.11.2024 den 9.26): Ja, bør legge til: monogam (han må være monogam!!) Denne mannen er aldri monogam. Fordi han svømmer i damer, damer og damer. Anonymkode: 36481...01a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november #108 Del Skrevet 6. november AnonymBruker skrev (3 timer siden): For å få en sånn mann må du være en kvinne med tilsvarende kvaliteter. Og gjerne litt over han utseendemessig i tillegg. For forhold altså. De mennene kan plukke på aller øverste hylle. Så 99% har ingen mulighet til å få en sånn mann (det er jo i tillegg ekstremt få av de) Anonymkode: 9c2cc...1f2 Om han er under henne utsendemessig, hvorfor er han da mannen? Damer vil dine de også. Jeg tror ikke han vil bli registrert om dette er tilfellet. Anonymkode: 02321...478 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november #109 Del Skrevet 6. november AnonymBruker skrev (2 timer siden): Vi har et fullverdig norsk språk som kan uttrykke det vi ønsker. Det er språklig latskap å begynne å skrive engelsk midt inne blant norske ord. Det er mange som ikke forstår. Jeg følger ikke dette noe videre nå da tråden dreier seg om noe annet. Takk for forklaring, forresten. Anonymkode: 290ff...064 Det engelske utrykket er et begrep, et fenomen på et vis, forbi bare et ord. Så det å si den norske versjonen vil ikke nødvendigvis vekke minnet til dem som vet hva du peker mot. Spørs på ordet, rødt flag forstår man det. Anonymkode: 02321...478 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november #110 Del Skrevet 6. november AnonymBruker skrev (1 time siden): Denne mannen er aldri monogam. Fordi han svømmer i damer, damer og damer. Anonymkode: 36481...01a Menn som er under middels, middels og over middels kan være monogame selv når vi er utsatt for fristelser så lenge relasjonen med dama er god. Anonymkode: f2058...efb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november #111 Del Skrevet 6. november AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Menn som er under middels, middels og over middels kan være monogame selv når vi er utsatt for fristelser så lenge relasjonen med dama er god. Anonymkode: f2058...efb De kan være det om relajsonen ikke er det også. Handler mye om personligheten deres. Anonymkode: 02321...478 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gorgonzola Skrevet 6. november #112 Del Skrevet 6. november Snakk heller om hva kvinner trenger, i en dyreverden analogi. En Jaguar 🐅 i garasjen En hingst 🐎 på soverommet, og En sau 🐑 som betaler for det hele 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fremmed fugl Skrevet 7. november #113 Del Skrevet 7. november AnonymBruker skrev (På 5.11.2024 den 9.26): Vi legger sikkert ulike ting i hva en høystatus-mann er, så jeg prøver å gå for noe litt universalt, litt sånn catch-all vag definisjon. - kjekk eller pen - ressurssterk eller bemidlet - høy sosial status eller populær - emosjonelt oppegående eller moden - intelligent eller høyt utdannet - snill eller "riktig" moralkompass - dyp eller reflektert Jeg tror de aller aller fleste her klarer å danne seg et inntrykk, uten at diskusjonen ender opp i kverulering om punkter og definisjoner. Det er rett og slett snakk om en well-rounded mann som scorer høyt på viktige universale kvaliteter. Så er spørsmålet, hvordan får man en sånn fyr? Fordi det virker faktisk umulig i 2024 😅😓 Finnes de i det hele tatt? Ja, bør legge til: monogam (han må være monogam!!) Anonymkode: af7b8...905 Prøver punkt for punkt gi deg en enkel oppskrift. En mann du syns er kjekk eller pen: Ikke vent på at han tar kontakt, men ta rollen som den som er først. Resursstek eller bemildet: Resurssterk er så diffust, men bemidlet er enkelt. Vær bemidlet selv er det beste rådet. Deretter å bo eller jobbe et sted med mye folk som er bemidlet. Høy status eller populær: Ha høy status selv. Bo eller jobbe der mange har høy sosial status. Populær er så mye, er det en populær artist som du tenker på så kan du selv jobbe i den bransjen, er det sosialt populær i et enkelte sosial miljø, da blir det vel å bli med i det miljøet. Emosjonelt oppegående eller moden: Vær det selv. Intelligent eller høyt utdannet: Vær det selv. Vedrørende utdanning så er det en fordel hvis du velger enn utdanning med flest menn, så ingeniør med doktorgrad er mitt beste tips at du skal bli. Snill eller riktig moralkompass: Ha det selv. Dyp eller reflektert: Vær det selv. Monogam: Syns vel dette er vanskelig å gi råd om. Men noe enkelt er vel å spørre tidlig om han er interessert i et ikke monogamt samliv. Lykke til. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KallePils Skrevet 7. november #114 Del Skrevet 7. november Nei, det kan du si… hvor finner du en mann av den typen alle kvinner vil ha, som ser etter noe seriøst men som av en eller uforklarlig årsak likevel er singel? Tror du det finnes mange slike menn som ikke er tatt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november #115 Del Skrevet 7. november KallePils skrev (21 minutter siden): Nei, det kan du si… hvor finner du en mann av den typen alle kvinner vil ha, som ser etter noe seriøst men som av en eller uforklarlig årsak likevel er singel? Tror du det finnes mange slike menn som ikke er tatt? Tror dere ikke på kjærligheten? Jeg ser mange av dere sier det samme. For min del er det ikke nok at en mann viser interesse, vi må jo få følelser for hverandre. Om han er en som vil finne ei han er virkelig glad i, kan det hende han er singel om det ikke har dukket opp de rette følelsene for noen. Ingen kan bare ta noen, som regel. Anonymkode: 02321...478 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november #116 Del Skrevet 7. november Høystatusmann? Tror ikke det det er noe en går og tenker på når en treffer en mann. det viktigste er vel at vedkommende er økonomisk stabil, snill og som har de rette verdiene og behandler deg bra. Jeg har kanskje en sånn mann, utdannet lege og har de rette verdiene og er veldig snill og fin familiemann, Men han er jo ikke en kjekkas som damene faller som fluer rundt. Men jeg har fin utdannelse selv, så for meg er ikke det hva vedkommende jobber med som betyr noe men at vedkommende trives med det han gjør. Men det viktigste er jo når en treffes at kjemien er der og at en elsker hverandre og vil danne et liv sammen Anonymkode: 6176c...aa7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november #117 Del Skrevet 7. november AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Høystatusmann? Tror ikke det det er noe en går og tenker på når en treffer en mann. det viktigste er vel at vedkommende er økonomisk stabil, snill og som har de rette verdiene og behandler deg bra. Jeg har kanskje en sånn mann, utdannet lege og har de rette verdiene og er veldig snill og fin familiemann, Men han er jo ikke en kjekkas som damene faller som fluer rundt. Men jeg har fin utdannelse selv, så for meg er ikke det hva vedkommende jobber med som betyr noe men at vedkommende trives med det han gjør. Men det viktigste er jo når en treffes at kjemien er der og at en elsker hverandre og vil danne et liv sammen Anonymkode: 6176c...aa7 Men er han kjekk for deg? Anonymkode: 02321...478 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november #118 Del Skrevet 7. november AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Tror dere ikke på kjærligheten? Jeg ser mange av dere sier det samme. For min del er det ikke nok at en mann viser interesse, vi må jo få følelser for hverandre. Om han er en som vil finne ei han er virkelig glad i, kan det hende han er singel om det ikke har dukket opp de rette følelsene for noen. Ingen kan bare ta noen, som regel. Anonymkode: 02321...478 Men du mener at å ta med en slik liste med krav er det samme som å lete etter kjærligheten? Det er som å gå i butikk etter butikk på jakt etter noen som har denne sjeldne tingen, som tilsynelatende flere andre er på leting etter. Finner du den, kjøper du den og tar den med hjem. Altså har det lite med kjærlighet å gjøre, men det har absolutt med noe du vil ha, som en ting. Kjærligheten derimot fungerer på et annet vis, og bryr seg fint lite om en innholdsliste. Men veldig mange tror den er nettopp å finne i en slik liste, og tviholder på den. Anonymkode: 9503b...a28 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november #119 Del Skrevet 7. november Jeg fant en inadvent nerd under utdanning med godt potensiale i 2012. Nå er jeg gift med en monogam, velkledd, snill, morsom og kjekk høystatusmann. Lykke til. Anonymkode: 83464...e84 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november #120 Del Skrevet 7. november AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Men er han kjekk for deg? Anonymkode: 02321...478 For meg er han kjekk og deilig, sexy og alt det der.men for mange vil han nok fremstå som en litt nerdete supersmart fyr som ikke har anelse om at han kan virke tiltrekkende, Men det er allikevel ikke det viktigste. Men det er nå sånn at vi ofte faller for det ytre først. Anonymkode: 6176c...aa7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå