AnonymBruker Skrevet 5. november #41 Del Skrevet 5. november AnonymBruker skrev (1 time siden): - kjekk eller pen - ressurssterk eller bemidlet - høy sosial status eller populær - emosjonelt oppegående eller moden - intelligent eller høyt utdannet - snill eller "riktig" moralkompass - dyp eller reflektert Finnes det noen med alt dette? Du må nok stryke en del av dem. Hva er viktigst for deg? Er rik viktigere for deg enn snill og emosjonelt moden? Anonymkode: f9845...700 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november #42 Del Skrevet 5. november Min mann er sikkert såkalt "høystatus" i henhold til denne listen. Hans største "Pet peeve" er uselvstendige kvinner. At jeg er høyt utdannet, tjener såpass med penger at han ikke føler at han må "forsørge" meg, og at jeg ikke ser på hans millionarv som mine penger er viktige kriterier. Han ville heller aldri fått barn med en kvinne som føler at hun "eier" barna mer enn ham, og tror hun vet alt bedre i oppdragelse generelt og i det daglige. Her snakker vi om ting og blir enige, mens andre ting gjør det jo ingenting at vi gjør på forskjellig måte. Han ønsker seg rett og slett en likeverdig partner for å dele både inntektssiden og husholdningssiden i forholdet. Derfor delte vi også foreldrepermisjonen 50/50, noe som var viktig for begge, og begge gjør like mye med barna, inkludert de kjipe tingene som nattevåk (som han har gjort mer av enn meg). Så oppsummert: vær selvstendig og still omtrent likt på de fleste arenaer, så treffer du kanskje en mann som min! Anonymkode: 598db...ba7 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november #43 Del Skrevet 5. november Jeg har en slik mann. Det han falt for med meg var (i følge ham selv) at jeg er attraktiv, omsorgsfull og oppegående. Anonymkode: c127f...d2b 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november #44 Del Skrevet 5. november AnonymBruker skrev (1 time siden): Vi legger sikkert ulike ting i hva en høystatus-mann er, så jeg prøver å gå for noe litt universalt, litt sånn catch-all vag definisjon. - kjekk eller pen - ressurssterk eller bemidlet - høy sosial status eller populær - emosjonelt oppegående eller moden - intelligent eller høyt utdannet - snill eller "riktig" moralkompass - dyp eller reflektert Jeg tror de aller aller fleste her klarer å danne seg et inntrykk, uten at diskusjonen ender opp i kverulering om punkter og definisjoner. Det er rett og slett snakk om en well-rounded mann som scorer høyt på viktige universale kvaliteter. Så er spørsmålet, hvordan får man en sånn fyr? Fordi det virker faktisk umulig i 2024 😅😓 Finnes de i det hele tatt? Ja, bør legge til: monogam (han må være monogam!!) Anonymkode: af7b8...905 Hvordan få en sånn fyr? Vel. Det holder at du er pen, og har en positiv energi (smiler mye) og rett og slett er en snill dame. Høystatus eller ikke. Alle menn tiltrekkes av slike kvinner. Anonymkode: 7ee8b...537 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november #45 Del Skrevet 5. november AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Nei jeg er dame. Men sier, jeg har aldri vært tiltrukket av noen av disse mennene. Så det er ikke sånn at alle er automatisk blendet. Me er egentlig å si til ts, finn en du trives med og forelsker deg i. På slutten av dagen, så kommer kroppen uansett til å bestemme selv hva du syns, uansett hva som står på det papiret. Bare pass på å vær trygg med en som behandler deg godt. De fleste er normale, men de fleste finner også noen. Kanskje er den du forelsker deg i en skikkelig bra mann, men å begynne å konkurere å desperat jage noen som ikke naturlig ønsker deg, er veien til en dårlig hverdag. Det som skjer, skjer av segselv omm dere er rett for hverandre, det er ingen triks, men løgn. Anonymkode: 02321...478 Jeg forstår hva du mener, og jeg er enig på flere punkter. Jeg er forøvrig ikke tiltrukket av noen av dem jeg heller. Shawn Mendes er fin da, det skal han ha. Anonymkode: 8c296...e60 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november #46 Del Skrevet 5. november Tått skrev (1 minutt siden): "Høystatusmann" ? Teit uttrykk og bruken av det forteller meg noe om brukeren. Hvorfor ikke lete etter love of your life isteden..? Når det er det du egentlig vil finne. På KG så kan man lese om mange kvinner som er lei av mannen sin. De har fått 2 barn og huslån, og synes at mannen bidrar for lite med barn/hus, er for lite kjæreste, tar for dårlig vare på kroppen sin etc. Jeg er litt nysgjerrig på hvordan «høystatusmann» vs «love of your life» spiller ut i så måte. Er det sånn at de som er sammen med en dyp, reflektert, snill, moralsk, intelligent, høyt utdannet, emosjonelt oppegående, høy sosial status, bemidlet og kjekk mann blir mindre irritert når han ikke lukket do-setet etter seg, tar en øl med gutta på en tirsdag eller stikker på seminar når det et mye som skal gjøres hjemme? Eller blir de som har gjort en «god catch» like irritert og seksuelt frustrert/uinteressert som alle andre? Som kontrast: de som finner sin sjelevenn. Blir de noe mindre frustrert når det viser seg at også sjelevenner kan ha sure sokker, liker å game, og hva det måtte være? Anonymkode: f2058...efb 2 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 5. november #47 Del Skrevet 5. november AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Da er vel nettopp de egenskapene «høystatus» for deg? Hvis alle kvinner har et sett av egenskaper som er uavhengig av alle andre så gir det kanskje ikke mening å bruke slike begreper. Min erfaring er at kvinner er ganske enige: noen menn er veldig populær, andre ikke. Og disse mennene kan man gjerne kalle høystatusmenn for min del. For kvinner (så vel som menn) så tror jeg at det gir mening for eget ve og vel å tenke grundig igjennom «hva gjør meg lykkelig». Kanskje er det en kirurg med porsche og sixpack som jobber 6mnd i året for leger uten grenser. Det er en ærlig sak og jeg dømmer ikke for det. Men kanskje er det en fyr som vil spise smågodt og binge-watche rare tv-serier med deg. At det finnes tendenser i en populasjon betyr ikke at hver enkelt må følge dem. Vi har fri vilje (diskutabelt) og kan prøve å finne egen lykke. Anonymkode: f2058...efb Jeg liker ikke selve begrepet kjenner jeg. Stolthet kan jeg kjenne på. At jeg er stolt av han. Hva som er populært og ikke bryr ikke jeg meg så mye om. Jeg vet nøyaktig hva jeg ser etter. Man er sin egen lykkes smed som det så fint heter 😉. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november #48 Del Skrevet 5. november Jeg har en pen mann med høy utdannelse som er godt likt av alle, er ressurssterk og handlekraftig, samtidig som han er verdens mest omsorgsfulle menneske. Han er rett og slett tvers igjennom god. Han er også intelligent, jordnær, pålitelig og stødig. Det mange ville kaldt normalt oppegående, mao. Jeg har aldri tenkt på han som høystatus, men et helt normalt menneske, som ikke helt visste hva han ville bli da han var ung så han studerte lenge. Han er priviligert i den forstand at han har hatt en stødig og god oppvekst med stabilitet og sunne verdier og har aldri manglet noe, verken i omsorg eller økonomisk. Noen er bare heldige sånn. Vi traff hverandre på datingapp, ble stormende forelsket og i dag er vi gift. Jeg forelsket meg i de mange, fantastiske kvalitetene hans, ikke fordi han har lang utdannelse. Noen god jobb hadde han heller ikke da, den skaffet han seg litt senere da han fant noe han kunne tenke seg å jobbe med - sånn er det jo med høyere utdannelse, valgmulighetene er mange. Og det unner jeg han så innmari, det viktigste for meg var og har alltid vært at han finner noe han trives skikkelig med. Så jeg vil råde deg til å slutte å lete etter "høystatus" og heller lete etter en god og snill man du er tiltrukket av og som du deler de samme verdiene med. Anonymkode: c91e8...5d7 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november #49 Del Skrevet 5. november AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg forstår hva du mener, og jeg er enig på flere punkter. Jeg er forøvrig ikke tiltrukket av noen av dem jeg heller. Shawn Mendes er fin da, det skal han ha. Anonymkode: 8c296...e60 Tror jeg liker han mindre nå på grunn av Sabrina Carpenter 😅 Hører mye på coinsidence Men ja, enten han, er også litt åpen for Gisele sin ex. Men kjærligheten er så mye mer enn bare kjendisstatus. Anonymkode: 02321...478 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november #50 Del Skrevet 5. november AnonymBruker skrev (1 time siden): Finn deg en sugardaddy. 🙈😅 Høystatus menn? Det er kun PENGER du egentlig tenker på da som gir makt å velge damer,hus,biler osv😂. Hvis ikke kaller man det for en ekte jordnær empatisk mann Anonymkode: 7857b...85a I mine øyne er man ikke særlig "høystatus" om er en "sugar daddy". Jeg kjenner en sånn kar og det er rent kvalmende å høre på det han forteller. Anonymkode: 9be8e...7b2 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november #51 Del Skrevet 5. november Du må identifisere han og kapre han før han har kommet så langt. Altså mens dere enda er unge, og dere må forplikte dere og du må være støttespiller mot målet. Det betyr at du ikke må være for selvopptatt, men tilrettelegge for at han kan nå langt. Du gjør de utakknemlige jobbene, du klager ikke og du booster egoet hans. Da fokuserer du ikke på egen utdannelse og karriere og tar deg av det huslige. Du klipper ikke håret i en kul sveis, men holder det klassisk velstelt og langt. Du måha evne og lyst til å pynte og kle deg når dere skal ut på noe, uten å være for avkledd, og du må helst holde deg hjemme. Unntaket er noen venninnebesøk iblant når det passer inn i mannens kalender. Du bør også være flink til å lage er koselig hjem, lage god mat fra bunnen og være en god vertinne for gjester. Forhold med slike menn krever tradisjonelle kjønnsroller. Har man ikke det, er det sjelden det blir langvarig. Anonymkode: 01dd1...438 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november #52 Del Skrevet 5. november AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Du må identifisere han og kapre han før han har kommet så langt. Altså mens dere enda er unge, og dere må forplikte dere og du må være støttespiller mot målet. Det betyr at du ikke må være for selvopptatt, men tilrettelegge for at han kan nå langt. Du gjør de utakknemlige jobbene, du klager ikke og du booster egoet hans. Da fokuserer du ikke på egen utdannelse og karriere og tar deg av det huslige. Du klipper ikke håret i en kul sveis, men holder det klassisk velstelt og langt. Du måha evne og lyst til å pynte og kle deg når dere skal ut på noe, uten å være for avkledd, og du må helst holde deg hjemme. Unntaket er noen venninnebesøk iblant når det passer inn i mannens kalender. Du bør også være flink til å lage er koselig hjem, lage god mat fra bunnen og være en god vertinne for gjester. Forhold med slike menn krever tradisjonelle kjønnsroller. Har man ikke det, er det sjelden det blir langvarig. Anonymkode: 01dd1...438 Menn som det her ber om husleier og er ikke på noen omstendigheter omsorgsfulle og da automatisk ikke noe høystatus mann. Hvem orker dette livet? Hvem skal være usynlig og gi alt ril noen som skal skinne alene? La nå folk få skinne selv. Koslig kan en samarbeide om å ha det. Gi kan begge gjøre. Folk klarer å komme seg høyt hele alene, da er det ingen grunn til å ofre noe for noen på dette viset. Ikke få ha fint hår? For et dystert mannemenneske du beskriver. Tradisjonelle kjønnsroller er synonymt med gørr kjedelig. Over mitt lik. Anonymkode: 02321...478 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november #53 Del Skrevet 5. november AnonymBruker skrev (1 time siden): Vi legger sikkert ulike ting i hva en høystatus-mann er, så jeg prøver å gå for noe litt universalt, litt sånn catch-all vag definisjon. - kjekk eller pen - ressurssterk eller bemidlet - høy sosial status eller populær - emosjonelt oppegående eller moden - intelligent eller høyt utdannet - snill eller "riktig" moralkompass - dyp eller reflektert Jeg tror de aller aller fleste her klarer å danne seg et inntrykk, uten at diskusjonen ender opp i kverulering om punkter og definisjoner. Det er rett og slett snakk om en well-rounded mann som scorer høyt på viktige universale kvaliteter. Så er spørsmålet, hvordan får man en sånn fyr? Fordi det virker faktisk umulig i 2024 😅😓 Finnes de i det hele tatt? Ja, bør legge til: monogam (han må være monogam!!) Anonymkode: af7b8...905 Det kommer alltid an på deg selv. Hva har du å tilby en slik mann? Og det du sier forteller lite om væremåten hans, er han introvert eller ekstrovert, rolig eller energisk? Hvordan ser du for deg at en slik mann er, og hvilke verdier legger du i det moralsk kompasset du ser etter? Du sier veldig mye som betyr veldig lite da det skraper overflaten. Du må nok dykke dypere ned i de kvalitetene du ser etter for å kunne lete på riktige steder. Populær, er det en mann som har mange venner, stadig invitasjoner. Eller er det en mann som blir godt likt av alle han møter på sin vei? osv osv.. Den du beskriver kan du like godt finne på byen som i kirken. Men de kan være veldig ulike, og du vil kunne oppfatte dem ulikt da de kan ha alt du beskriver her, men oppfatter det annerledes Anonymkode: 9503b...a28 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november #54 Del Skrevet 5. november AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Jeg er litt nysgjerrig på hvordan «høystatusmann» vs «love of your life» spiller ut i så måte. Er det sånn at de som er sammen med en dyp, reflektert, snill, moralsk, intelligent, høyt utdannet, emosjonelt oppegående, høy sosial status, bemidlet og kjekk mann blir mindre irritert når han ikke lukket do-setet etter seg, tar en øl med gutta på en tirsdag eller stikker på seminar når det et mye som skal gjøres hjemme? Eller blir de som har gjort en «god catch» like irritert og seksuelt frustrert/uinteressert som alle andre? Som kontrast: de som finner sin sjelevenn. Blir de noe mindre frustrert når det viser seg at også sjelevenner kan ha sure sokker, liker å game, og hva det måtte være? Spennende innlegg! 👍 Først noen replikker på det du sier: "blir mindre irritert når han ikke lukket do-setet etter seg" - eg , er det ikke på tide at damer lærer seg å sette do-setet opp igjen etter seg? Veldig irriterende å måtte løfte det opp igjen hver gang hun har vært på do. "tar en øl med gutta på en tirsdag" - Er det værre enn at kona har "syklubb" eller "vinklubb" eller "jentekveld" hver uke? Forklar... "stikker på seminar" - Også kalt "jobb" . Å "stikke på seminar" er som regel påkrevet av arbeidsgiver eller av yrket mannen driver med. Klager du hver gang han får lønn over at det er irriterende at han tjener penger? Men ellers. Du spør om "høystatus" menn byr på mindre hverdagsirritasjon enn "love of their lives". Jeg tenker svaret er "ja", fordi en del mennesker er disponert over å irritere seg i hverdagen mer enn andre. Det har nok litt med gener å gjøre men jeg tror mest det har med kultur og oppdragelse å gjøre. Norske kvinner er oppdratt til å ha et negativt syn på menn. Det kommer som en ringvirkning fra feminist-bevegelsen på 1970-tallet som grenset til organisert mannehat. Det har aldri blitt tatt et skikkelig oppgjør med denne avarten av feminisme og døtrene og barnebarna til disse er fortsatt oppdratt til å snakke nedsettende om mennnene sine i sosiale lag, irritere seg over det meste mannen gjør og se på seg selv som et "offer" uansett hvor mye eller lite hun gjør hjemme. Jeg så en gang et britisk program om en "nanny" som hjalp frustrerte husmødre. Kall programmet "sinna-nanny" om du vil. Hun ga en dame huden full. Dama snakket bare dritt om mannen og satt på internett, og satt i telefonen med mora si og venniner fra hun stod opp til ettermiddagen. Og når hun etterhvert begynte å ta ut noe klesvask så jamret hun seg over at "dagen min slutter aldri". Nanny fløy i flint og sa at "hva? Dagen din har jo faen meg ikke begynt en gang, du sitter bare på rumpa og kaster bort dagen uten å gjøre en dritt. Og når mannen din kommer hjem etter å ha jobbet full dag, så mener du han skal gjøre alt det du ikke gadd??". Og jada. Det finnes nok av menn som ikke bidrar med en dritt hjemme og husmødre som jobber alle 3 skiftene uten å få så mye som en "takk" tilbake. Det er ikke de jeg snakker om. Den hverdagsirritasjonen du snakker om er interessant. For det har ikke så mye med likestilling i hjemmet å gjøre som mange vil ha det til. Det har med hva slags holdninger man har til parforholdet og menn å gjøre. Mange kvinner hevder det kommer som konsekvens av at de har en mann som ikke bidrar nok. Men mine observasjoner er motsatt: De starter med den holdningen til mannen sin tidlig i forholdet, men mannen tålererer det fordi han er forelsket. Kvinnen går veldig langt i å skjemme bort gubben når de stifter hjem fordi de er forelsket og tålererer at mannen bidrar med mindre enn dem. Sånn starter det.... Holdningene og irritasjonen er der fra starten av.. I sum leder det til to ting : Man vil aldri se på mannen sin som "høystatus" og man vil alltid irritere seg og mene man trakk det korteste strået, uansett hva slags mann man har. Det som var en høystatus mann slutter fort å være høystatus og det som var "love of their life" slutter å være sjarmerende. Uansett.. Så dermed blir svaret til TS : Du finner ikke denne høystatusmannen, for han finnes ikke. Du vil bli skuffet og misfornøyd uansett hva slags mann du velger. Det er ditt lodd i livet. Hva skjer i forhold der man har andre holdninger fra starten av? Der hvor man beundrer hverandre betingelsesløst og overser småting, og der hvor man fra dag 1 setter premissene for samarbeid i forholdet og i hjemmet? Disse vil trolig alltid mene de både har høystatus mann/kvinne OG love of their life selv etter 50 års samboerskap. Anonymkode: fd519...649 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november #55 Del Skrevet 5. november AnonymBruker skrev (1 time siden): Vær en høystatuskvinne. Hvis du vil ha en bra mann må du være en bra kvinne, så enkelt er det. De fleste finner sin partner på enten samme hylle eller den over. Anonymkode: 61716...727 Dette. Som høystatus mann (i alle fall om kriteriene i hovedinnlegget er definisjonen), ser jeg etter mange av de samme kvalitetene i en kvinne. Jeg var faktisk heldig nok til å finne en partner på "hyllen over", men samme hylle hadde selvsagt også vært helt greit. AnonymBruker skrev (1 time siden): Disse høy status mennene vil alle kvinner ha. Derfor har ikke høy status menn noe incentiv til å binde seg til en dame. De får tilbud om sex kastet etter seg. Den eneste måten du kan klate å kapre en høy status mann er å være modell dame. Anonymkode: a0420...a17 Dette er selvsagt bare tull. Gitt kriteriene i hovedinnlegget er det ganske mange "høystatus" menn der ute og man får ikke tilbud om sex kastet etter seg i det daglige, selv om det kanskje er lettere å oppnå sex dersom det er da man er ute etter. De fleste av oss er ikke monogame fordi vi må, men fordi vi ønsker å leve i et slikt forhold. Jeg har ingen problemer med at noen ikke ønsker å leve it monogamt samlig, men i alle fall nå som jeg har bikket 40 synes jeg for min del tilfeldig sex er under middels spennende. Det er absolutt ikke nødvendig å være modell heller. Utseende er selvsagt en viktig del av miksen, men de fleste er nok ute etter en "høystatus" kvinne, ref kriteriene i første post. AnonymBruker skrev (1 time siden): Du må være høystatuskvinne for å få en slik mann. De kan velge, da velger de etter utseende, høy utd og intelligens. Men utseende er viktigst. Anonymkode: 96409...b16 Utseende er viktig, men tror ikke det er det viktigste. Kunne aldri vært sammen med en dum eller lat kvinne, uansett hvor pen hun var. Anonymkode: 9e66d...0f9 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november #56 Del Skrevet 5. november AnonymBruker skrev (1 time siden): Er det ikke bare å ta en titt på hvem disse såkalte mennene blir sammen med? Anonymkode: 8c296...e60 Kremt.... Nå er det vel ca kun ett punkt donald scorer på der da.... Man finner sjelden en fyr med alle de kvalitetene. Og hvis du gjør det kan du banne på at han bruker all sin tid på frivillig arbeid, redd folk ned fra fjell, være rødekorser i feriene, donerer penger til kreftsaken. Han vil nok forvente at du driver familien as og kan servere barna mette og velstelte mellom alle hans viktige oppdrag der ute. Eller han er utro. Eller han tygger med åpen munn. Anonymkode: 56cb6...287 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november #57 Del Skrevet 5. november Vil du ha høystatusmenn.. så er de tett som hagl på utroskapssider. Anonymkode: c59ec...d23 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november #58 Del Skrevet 5. november AnonymBruker skrev (2 timer siden): Vær en høystatuskvinne. Hvis du vil ha en bra mann må du være en bra kvinne, så enkelt er det. De fleste finner sin partner på enten samme hylle eller den over. Anonymkode: 61716...727 Dette her.. Ikke at jeg liker å kategorisere mennesker slik, men like barn leker best. Jeg var på fest i bygda jeg kommer fra. Jeg var en sjenert nerd som har tatt utdanning og fått selvtillit på veien, pluss vokst fra å være den stygge andungen til å føle meg ok med utseendet mitt. Jeg ble oppsøkt av de som var kongene på haugen og nå prøvde de å flørte med meg (gjorde ikke det før, haha). Og nå kjente jeg på hvordan vi har utviklet oss i hver sin retning. Som ungdom kjente jeg meg underlegen dem, nå kjente jeg det motsatte. Ikke en følelse jeg nødvendigvis er stolt over, men sånn var det nå Anonymkode: 53a7a...33b 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november #59 Del Skrevet 5. november AnonymBruker skrev (1 time siden): "Full pakke" du mener? Venninner med mann som tikker disse boksene har nesten utelukkende truffet mannen som studenter, eller gjennom venninners mann sin omgangskrets igjen. Jeg traff mannen relativt tidlig på et typisk studentsted. Og nå har jeg tre venninner fra juss som er gift med studievenner eller kollegaer (leger) av mannen 😂 Men dette er en del år siden da, før Tinder og slikt. Mulig ting fungerer helt annerledes nå. Anonymkode: fb766...0ff Enig her, jeg også traff mannen min for 10 år siden når vi begge var studenter :) Anonymkode: 3a3a9...98d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november #60 Del Skrevet 5. november AnonymBruker skrev (3 timer siden): Vi legger sikkert ulike ting i hva en høystatus-mann er, så jeg prøver å gå for noe litt universalt, litt sånn catch-all vag definisjon. - kjekk eller pen - ressurssterk eller bemidlet - høy sosial status eller populær - emosjonelt oppegående eller moden - intelligent eller høyt utdannet - snill eller "riktig" moralkompass - dyp eller reflektert Jeg tror de aller aller fleste her klarer å danne seg et inntrykk, uten at diskusjonen ender opp i kverulering om punkter og definisjoner. Det er rett og slett snakk om en well-rounded mann som scorer høyt på viktige universale kvaliteter. Så er spørsmålet, hvordan får man en sånn fyr? Fordi det virker faktisk umulig i 2024 😅😓 Finnes de i det hele tatt? Ja, bør legge til: monogam (han må være monogam!!) Anonymkode: af7b8...905 De kjenner lusa på ganga og løper når de har pratet litt med deg. Glem det. De er over din liga. Anonymkode: 830d0...a52 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå