Irak Skrevet 5. november 2024 #21 Del Skrevet 5. november 2024 Det gjør de garantert 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2024 #22 Del Skrevet 5. november 2024 Irak skrev (13 minutter siden): Det gjør de garantert 😂 Jeg svarer for meg. Bare de seksuelt attraktive som jeg har lyst på. Anonymkode: 8e393...650 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2024 #23 Del Skrevet 5. november 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Sånn, når de står å prater med oss eller hvis de går forbi oss og stirrer. Er denne myten sann or not? Anonymkode: 3fae6...bb9 ja, ser for meg brystene, lårene, leggene, rumpa, fitta og hvordan det ville være å ligge med den aktuelle damen. Anonymkode: 931a4...4ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nowayback Skrevet 5. november 2024 #24 Del Skrevet 5. november 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Sånn, når de står å prater med oss eller hvis de går forbi oss og stirrer. Er denne myten sann or not? Anonymkode: 3fae6...bb9 Som oftest ikke. Er mange jeg ikke vil tenke på som nakne også. Men selv om de er lekre, så registrerer man det bare og tenker ikke mer på det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 5. november 2024 #25 Del Skrevet 5. november 2024 (endret) AnonymBruker skrev (13 timer siden): Sånn, når de står å prater med oss eller hvis de går forbi oss og stirrer. Er denne myten sann or not? Anonymkode: 3fae6...bb9 Skulle til å skrive at dette var en gedigen myte, men så leser jeg av tråden at noen gjør det, så da er det vel noen som gjør det da. Jeg gjør det ikke. Jeg kan vurdere utseende og tenke at hun var fin, søt, deilig osv, men å kle av henne med øynene... På hvilken måte kan og skal jeg gjøre det? Jeg skjønner det ikke. Blir jo isåfall en fantasikropp av det, og det kan jeg likegodt finne på nettet... Og så er jeg ikke en stirrer, så det er begrenset hvor lang tid jeg ser på noen. Endret 5. november 2024 av Bombasi 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2024 #26 Del Skrevet 5. november 2024 Bare om jeg allerede har blitt tiltrukket av deg. Jeg går ikke rundt å "kler av" kvinner som er 5/10 eller som ikke har pupper/rumpe som har peaket interessen min. Anonymkode: 6f061...4fe 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2024 #27 Del Skrevet 5. november 2024 Bombasi skrev (3 minutter siden): Skulle til å skrive at dette var en gedigen myte, men så leser jeg av tråden at noen gjør det, så da er det vel noen som gjør det da. Jeg gjør det ikke. Jeg kan vurdere utseende og tenke at hun var fin, søt, deilig osv, men å kle av henne med øynene... På hvilken måte kan og skal jeg gjøre det? Jeg skjønner det ikke. Blir jo isåfall en fantasikropp av det, og det kan jeg likegodt finne på nettet... Og så er jeg ikke en stirrer, så det er begrenset hvor lang tid jeg ser på noen. Man fantaserer. Svenskene har et godt ord for det..... " Jag ögonknullade henne/honom " Anonymkode: 8e393...650 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 5. november 2024 #28 Del Skrevet 5. november 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Man fantaserer. Svenskene har et godt ord for det..... " Jag ögonknullade henne/honom " Anonymkode: 8e393...650 Godt og godt ord. Hørtes veldig stusselig ut. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2024 #29 Del Skrevet 5. november 2024 Jeg ser pene former og et vakkert ansikt, og flott hvis klærne tydeliggjør formene. Men jeg tenker ikke eksplisitt så mye på hvordan ting ser ut under klærne. I alle fall ikke visuelt. Unntaket er hvis hun har en sånn topp/bh som viser undersiden av brystene. Det gjør det veldig vanskelig for meg å parkere blikket på en høflig måte. Brr. Anonymkode: c901f...838 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 5. november 2024 #30 Del Skrevet 5. november 2024 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Jeg svarer for meg. Bare de seksuelt attraktive som jeg har lyst på. Anonymkode: 8e393...650 Det kan jo være ganske mange 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Even Tuell Skrevet 5. november 2024 #31 Del Skrevet 5. november 2024 Nei, jeg gjør ikke det. Misforstå meg feil, jeg har øyne og setter selvsagt pris på å se på pene mennesker. Men det stopper liksom der. Prøver verken å forstille meg dem nakne eller hvordan det er å ha sex med dem. Det er eventuelt noe jeg ville gjort om vi ble på date'ern og sånt, men ellers er de ikke seksuelle objekter sånn sett. Av runkefantasier har det faktisk stort sett vært folk jeg allerede har hatt sex med (og kunne tenkt meg å ha sex med igjen). Så nei, jeg står ikke der og lurer på hvordan du vil se ut i doggy foran meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gorgonzola Skrevet 5. november 2024 #32 Del Skrevet 5. november 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hverken ja eller nei er alvorlig, så hva har du tenkt å si? Anonymkode: bf830...4d7 Vel, faktum er at dersom menn kler av kvinner med blikket så er vi ekle, det er uønsket seksuell oppmerksomhet - som det het før 2010, nå kalles det (ubegripelig nok) seksuell trakassering. Om vi ikke kler av kvinner med blikket er vi arrogante, aseksuelle, uinteresserte egoister som ikke vier kvinnen oppmerksomhet, mannlig tenningsnivå er faretruende synkende og et samfunnsproblem. Neste spørsmål? 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2024 #33 Del Skrevet 6. november 2024 Ja, spesielt bakfra om rompa faller i smak.... Anonymkode: 42c7c...0b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Einus Skrevet 6. november 2024 #34 Del Skrevet 6. november 2024 Jeg gjør det av og til og det gjør vel de fleste menn antar jeg? Men dette gjelder vel en del kvinner også kan jeg tenke meg. Har også hatt mange damer i livet, (sex) +/- 500 tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2024 #35 Del Skrevet 6. november 2024 Gorgonzola skrev (8 timer siden): Vel, faktum er at dersom menn kler av kvinner med blikket så er vi ekle, det er uønsket seksuell oppmerksomhet - som det het før 2010, nå kalles det (ubegripelig nok) seksuell trakassering. Om vi ikke kler av kvinner med blikket er vi arrogante, aseksuelle, uinteresserte egoister som ikke vier kvinnen oppmerksomhet, mannlig tenningsnivå er faretruende synkende og et samfunnsproblem. Neste spørsmål? Les tråden. Om du stirrer så hardt at ei tror du vurderer å overfallet henne eller er en stakket er det en reel fare. Men å gjøre det når absolutt ingen vet sikkert, hva for noe skade har det da? Anonymkode: bf830...4d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2024 #36 Del Skrevet 6. november 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Les tråden. Om du stirrer så hardt at ei tror du vurderer å overfallet henne eller er en stakket er det en reel fare. Men å gjøre det når absolutt ingen vet sikkert, hva for noe skade har det da? Anonymkode: bf830...4d7 Stalker* Anonymkode: bf830...4d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2024 #37 Del Skrevet 6. november 2024 Kanskje når man er 14 år. Ingen respektable ordentlige menn over 18 år gjør dette. Mann 31 Anonymkode: 65fdb...438 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2024 #38 Del Skrevet 6. november 2024 Kler ikke av noen som jeg kan huske, men kommer det en dame i en tights som er "to størrelser" for liten så er ikke det nødvendig heller. Korte skjørt og alt som er trang er veldig spennende, men tror aldri jeg har gjort noe annet å beundre det som blir presentert. Problemet mitt er at jeg har et jævli alvorlig hvilefjes, så jeg skjønner godt at det ikke er super komfortabelt hvis blikket mitt faller på deg, beklager til alle som har mottatt et sånt blikk! Anonymkode: f5958...452 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2024 #39 Del Skrevet 6. november 2024 AnonymBruker skrev (På 5.11.2024 den 8.06): Sånn, når de står å prater med oss eller hvis de går forbi oss og stirrer. Er denne myten sann or not? Anonymkode: 3fae6...bb9 Snart kommer "deep nude" brillene basert på kunstig inteligens. Da vil brillene lage levende nakenbilder av alle kvinnene de ser og projisere de på glasset. Tenk så gøy det blir når man går rundt på jobben eller gata og alle kvinnene er nakne! (Selvfølgelig er det ikke et ekte bilde med føflekker og alt men det blir etterhvert et troverdig bilde som det blir vanskelig å se ikke er ekte.) Anonymkode: 950f3...4b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå