AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #1 Del Skrevet 4 timer siden Hei! Vi skal selge leiligheten vår. Vi har bodd her siden 2011. Leiligheten var splitter ny i 2010. Er litt utålmodig, og skal få både takstmann og megler på besøk i løpet av november, men prøver meg her om noen her erfaringer: Vi har et lite område i leiligheten, rett under der det er naturlig at spisebord står, noen riper i parketten (område ca 10x10 cm). Vi har også måttet sparkle 3 små områder på veggene i stua (så der er det naturlig nok 3 "flekker"). Tror dere at dette har mye å si med tanke på salg? Bør vi male alle veggene og legge ny parkett? Anonymkode: 8f3f0...0ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #2 Del Skrevet 3 timer siden Nei. Stygge merker i parkett skjuler dere under tepper og merker i vegg skjuler dere med bilder eller møbler. Anonymkode: 40fb2...019 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carrot Skrevet 3 timer siden #3 Del Skrevet 3 timer siden (endret) AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Nei. Stygge merker i parkett skjuler dere under tepper og merker i vegg skjuler dere med bilder eller møbler. Anonymkode: 40fb2...019 å bevisst skjule ting er ikke lurt, bedre å la de vise - slitasje er som forventet... Hvis jeg skulle gjort noe er det evt å male der dere har de "flekkene" og evt se om dere evt kan friske opp gulvet, men jeg ville ikke bevisst forøkt skjule noe. Endret 3 timer siden av Carrot Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #4 Del Skrevet 2 timer siden Dere malte ikke over der dere sparkla? Anonymkode: cef7d...730 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #5 Del Skrevet 2 timer siden Riper i gulvet kan skje, men dere må jo male over når dere sparkler? Ellers ser det jo helt sprøtt ut. Anonymkode: d262a...991 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #6 Del Skrevet 2 timer siden Om det lønner seg eller ikke er umulig å svare på. Den vanlige antakelsen er at oppussing sjelden lønner seg før et salg, men det er jo ingen som kan dokumentere en slik påstand utover ren synsing. Det er mange som har tjent enkle penger på å kjøpe noe, for så å pusse opp overfladisk og enkelt, og deretter selge det igjen tre måneder senere med en grei gevinst. Du må nesten kjenne etter om du er motivert for å bruke tid og penger på å legge ny parkett, eller bare komme deg videre og ta et eventuelt tap. Jeg tror jeg ville kommet meg videre. Anonymkode: 250f9...14f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå