Gå til innhold

Han svarer ikke, hva gjør jeg?

oslomaraton

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Han er vel furt for at du ikke er suuperkeen, og straffer deg for at du ikke syns du er såå heldig som har han.

Ikke gidd å spør om noe er galt.

Det fortjener han ikke.

Han er gammel nok til å si om det er noe med en gang.

Anonymkode: 6ed4e...1f4

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Han er vel furt for at du ikke er suuperkeen, og straffer deg for at du ikke syns du er såå heldig som har han.

Det fortjener han ikke.

Dette, han straffer deg, og prøver å manipulere deg til at du skal bikkje etter han, ser du ikke det selv ts? 

Anonymkode: ab0fb...338

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det fortjener han ikke.

Jeg ringte han, jeg syntes det var innenfor i og med at vi har vært sammen såpass mye de siste månedene. Han ville gjøre det slutt   det blir for lang avstand og mye att og frem , han føler det blir som.seig-pining. Det er veldig vondt akkurat nå:(

• Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Dette, han straffer deg, og prøver å manipulere deg til at du skal bikkje etter han, ser du ikke det selv ts? 

Tja , han gjorde det slutt når jeg snakket med han i tlf i stad

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
oslomaraton skrev (8 minutter siden):

Jeg ringte han, jeg syntes det var innenfor i og med at vi har vært sammen såpass mye de siste månedene. Han ville gjøre det slutt   det blir for lang avstand og mye att og frem , han føler det blir som.seig-pining. Det er veldig vondt akkurat nå:(

Du fortjener bedre, du vil se det når det har gått litt tid. 💖

Anonymkode: 4606a...59e

• Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
oslomaraton skrev (1 time siden):

Tja , han gjorde det slutt når jeg snakket med han i tlf i stad

Ja fordi du sa at ting går for fort, jeg håper ikke du er naiv nok til å gå med på å flytte med han nå bare for at dere skal bli sammen igjen. Har du hatt sunne relasjoner til menn tidligere? 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Ja fordi du sa at ting går for fort, jeg håper ikke du er naiv nok til å gå med på å flytte med han nå bare for at dere skal bli sammen igjen. Har du hatt sunne relasjoner til menn tidligere? 

Jo , men saken er ar det var han som.spurte meg nå på søndag om det å flytte sammen er å rushe for fort. Det var da jeg svarte kontant ja og begrunnet. Han hadde også tenkt det samme i forrige uke mens han søkte jobber. Han tenkte også at det vil jo bli en lang prosess uansett om vi skulle flytte også , med tanke på søkeprosess, oppsigelsestid osv. Uansett er bare så merkelig ar han sist på lørdag fortalte at han hadde bestilt utenlandstur for oss i jula...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
oslomaraton skrev (På 5.11.2024 den 6.48):

Datet en mann i drøyt 2 måneder. Han har vært pådriver hele tiden  og vi har møttes så og si hver helg , samt noen langhelger. Han har ønsket at vi kan flytte sammen, jeg ble ganske betenkt etterpå og kjente j fikk litt panikk..Vi snakket om dette nå på søndag, da var det han som spurte om teamet kom for tidlig.  Jeg er urolig nå fordi jeg meldte han i går , mandag, spurte om hvordan dagen hans hadde vært..Han har vært pålogget nesten konstant, men ikke lest meldingen min heller. Dette er veldig uvanlig til han å være. Har lyst til å.spørre om det er noe galt , men er redd for å virke masete..Hva bør j gjøre? ...Han har forresten bestilt tur for oss 2 til storbyferie i nyttårsaften

Ikke mas! Ikke skrive n o e. La han gå inni hulen og tenke.....

Anonymkode: 0da44...e27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
oslomaraton skrev (28 minutter siden):

Jo , men saken er ar det var han som.spurte meg nå på søndag om det å flytte sammen er å rushe for fort. Det var da jeg svarte kontant ja og begrunnet. Han hadde også tenkt det samme i forrige uke mens han søkte jobber. Han tenkte også at det vil jo bli en lang prosess uansett om vi skulle flytte også , med tanke på søkeprosess, oppsigelsestid osv. Uansett er bare så merkelig ar han sist på lørdag fortalte at han hadde bestilt utenlandstur for oss i jula...

Er du sikker på at han bestilt tur for dere? Eller bare noe han sier? Rart siden han har gjort det slutt nå…🤨

Anonymkode: d6983...d3c

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Er du sikker på at han bestilt tur for dere? Eller bare noe han sier? Rart siden han har gjort det slutt nå…🤨

Anonymkode: d6983...d3c

Ja ham har bestilt,  vi så på flybekreftelsen samtidig. Jeg var litt irritabel på han på lørdag, ifht småting med han ( Kalte han barnslig), viste ikke den helt store entusiasmen kanskje når han nevnte på turen I jula . Men forklarte etterpå at det var fordi jeg bekymret meg litt økonomisk. Han fortalte at han hadde jo sagt at han skulle spandere. Jeg nevnte også at neste helg skulle jeg jobbe ekstra (har en bijobb), da sa han alvorlig at jeg må jo få tid til han også...Ble nok mye negativt I helga

Endret av oslomaraton
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 5.11.2024 den 7.12):

Dette kalles lovebombing. Overdreven mye tid sammen, prate om samboerskap og virke helt oppslukt for å se ghoste er veldig typisk menn som er usikre på hva de vil. 

Datet en sånn en. Han var ekstremt på og jeg kjente på en uro som ikke ville slippe. Fant så ut at han hadde vært aktiv på dating app etter vi hadde blitt enige om å deaktivere profilene våre(ja, instinktet mitt ba meg sjekke hans aktiv status)

Konfronterte han og avsluttet etter vag forklaring fra han. Han blokket meg i etterkant. Ringte meg nesten er år etter og angret på at han ikke tok en mer skikkelig samtale og sa unnskyld. 

Jeg hadde gått videre for lengst. Traff kjæresten min et par mnd etter vi avsluttet.

Til sammenligning var kjæresten min også «på», men på en mye roligere og fornuftigere måte. Vi pratet mye om verdier, moraler, syn på barneoppdragelse og vi var bare ekstremt avslappet sammen. Med han fikk jeg aldri noen urolig følelse.

Vi pratet også om fremtiden og hva vi ønsket. Og vi pratet ganske tidlig om hva vi følte og tenkte om samboerskap, giftemål, bosted etc, men en prosess vi ville bruke tid på.

Nå har vi vært sammen et år og ingenting har endret seg annet enn at vi bare har grodd mer og mer inn i hverandre. Og planen er å flytte sammen, men uten at vi stresser med det.

Anonymkode: ab9f4...299

Det samme opplevde jeg også med en som jeg traff for 2 år siden, som ghostet meg. Han sendte sms 3-4 måneder etterpå , lurte på hvordan det sto til- som om ingenting hadde skjedd liksom. Jeg konfronterte ham med oppførselen den gang,  og han beklaget over at han ikke tok en ordentlig prat,  det var for mye stress rundt han akkurat da, økonomiske vansker,  avstand bla bla. Nå er han på Tinder og har gitt meg like . Men null nix ! skal ikke involvere meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oslomaraton skrev (9 timer siden):

Ja ham har bestilt,  vi så på flybekreftelsen samtidig. Jeg var litt irritabel på han på lørdag, ifht småting med han ( Kalte han barnslig), viste ikke den helt store entusiasmen kanskje når han nevnte på turen I jula . Men forklarte etterpå at det var fordi jeg bekymret meg litt økonomisk. Han fortalte at han hadde jo sagt at han skulle spandere. Jeg nevnte også at neste helg skulle jeg jobbe ekstra (har en bijobb), da sa han alvorlig at jeg må jo få tid til han også...Ble nok mye negativt I helga

Tror ikke han er noe å gå videre med. Selv hadde jeg aldri blitt med noen på lengre tur uten å kjent henne veldig godt, eller å ha blitt samboere først. Om dere har møttes mange ganger over noen mnd, er det liksom litt tynt likevel mot å være på helt fremmed sted, og ikke komme seg unna om det blir full skjæring.

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 5.11.2024 den 7.12):

Dette kalles lovebombing. Overdreven mye tid sammen, prate om samboerskap og virke helt oppslukt for å se ghoste er veldig typisk menn som er usikre på hva de vil. 

Datet en sånn en. Han var ekstremt på og jeg kjente på en uro som ikke ville slippe. Fant så ut at han hadde vært aktiv på dating app etter vi hadde blitt enige om å deaktivere profilene våre(ja, instinktet mitt ba meg sjekke hans aktiv status)

Konfronterte han og avsluttet etter vag forklaring fra han. Han blokket meg i etterkant. Ringte meg nesten er år etter og angret på at han ikke tok en mer skikkelig samtale og sa unnskyld. 

Jeg hadde gått videre for lengst. Traff kjæresten min et par mnd etter vi avsluttet.

Til sammenligning var kjæresten min også «på», men på en mye roligere og fornuftigere måte. Vi pratet mye om verdier, moraler, syn på barneoppdragelse og vi var bare ekstremt avslappet sammen. Med han fikk jeg aldri noen urolig følelse.

Vi pratet også om fremtiden og hva vi ønsket. Og vi pratet ganske tidlig om hva vi følte og tenkte om samboerskap, giftemål, bosted etc, men en prosess vi ville bruke tid på.

Nå har vi vært sammen et år og ingenting har endret seg annet enn at vi bare har grodd mer og mer inn i hverandre. Og planen er å flytte sammen, men uten at vi stresser med det.

Anonymkode: ab9f4...299

Hva mener du med at de er usikre på hva de vil? Han her planla utenlandstur i jula, sendte med linker til jobber j kunne søke på i nærheten av han 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
oslomaraton skrev (47 minutter siden):

Hva mener du med at de er usikre på hva de vil? Han her planla utenlandstur i jula, sendte med linker til jobber j kunne søke på i nærheten av han 

Blinker ikke noen varsellamper hos deg når en fyr du har kjent i 2 mnd oppfører seg sånn? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, sitter du å forsvarer oppførselen hans kvinne?!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du er 51 og han 60. Voks opp! Få deg en ryggrad og finn en mann som er normal og respekterer deg!

Anonymkode: ce3c5...3dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...